2018-09-28, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SearchAndFind
Skulle det ha gått till på samma sätt om den danska polisen fick information om att jag, en simpel arbetargrabb, låg bakbunden i en bil.

Nej. Man skulle inte stänga ner hela Danmark på detta sättet.
Citera
2018-09-28, 17:55
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Undrar vad som skulle trigga igång en sån här insats. Skulle det ha gått till på samma sätt om den danska polisen fick information om att jag, en simpel arbetargrabb, låg bakbunden i en bil.

Om dina gener är viktiga för mänsklighetens framtid så, ja.
Citera
2018-09-28, 17:56
Medlem
Provokatörs avatar
Vid bron Lilla Bält så kollas alla bilar bara genom rutan, mao så finns det bilder ute på dom eftersökta hos samtliga poliser. Dom måste vara lätta att känna igen eftersom alla bilar ej gås igenom.

Typ dvärgar, grodmän, haremsbyxor, kaftaner, clowner eller någon annan typ av lättidentifierat signalement.

/Provokatör
Citera
Medlem
Segments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Klockan 13:53 är den postad.

Så det är inte omöjligt att någon/några försökte göra någonting mot Obama direkt efter eventet då alltså. Uppenbarligen så har det inte hänt någonting på själva universitetet i alla fall. I deras feed på Facebook så postas en massa bilder på hur de sitter och är nöjda och dricker öl efter eventet. Känns som att de skulle ha märkt om något hänt just där.
Citera
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Gängkrig orsakar inte en sådan här stor insats. Detta är något större än tex kriminella knarkligor

Det jag kan tänka mig är att ett fruktansvärt brott mot dignitet redan har skett och det är därför det är så pass allvarligt.

Det kan också vara en journalist som upptäckt bevis mot Deep State när denne spelade in samtal i hemlighet bakom Obamas rygg.

Då jävlar blir det pådrag.

Trumps Twitter är farligt tyst.
Citera
Medlem
Citat:
Undrar vad som skulle trigga igång en sån här insats. Skulle det ha gått till på samma sätt om den danska polisen fick information om att jag, en simpel arbetargrabb, låg bakbunden i en bil.

Eftersom det inte skulle det förstår vi att det är en ”VIP”
Citera
2018-09-28, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Barack Obama forlod Danmark ved 14-tiden.

Samtliga tider då det gäller presidentens flyg är naturligvis hemliga - så om en tidning skriver 14 tiden så är det 16 tiden 2 dagar före det som gäller.

Har ni inte läst kriminal romaner? Om tiderna skulle stämma - så kan en terrorist utlösa en bomb via tv/radio sändning? Detta kunde man redan 1930 talet.

I Sjöwall walöö romanerna så har terrorister begravt en enorm bomb under gatan - och i tv "live" sändningen så trycker de på knappen när bilen åker över bomben.... 1.5 timme för sent
Citera
2018-09-28, 17:58
Medlem
Segments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segment
Så det är inte omöjligt att någon/några försökte göra någonting mot Obama direkt efter eventet då alltså. Uppenbarligen så har det inte hänt någonting på själva universitetet i alla fall. I deras feed på Facebook så postas en massa bilder på hur de sitter och är nöjda och dricker öl efter eventet. Känns som att de skulle ha märkt om något hänt just där.

Alltså, det känns nästan som en orimlig slump om det inte skulle ha med Obama att göra. Han är klar med ett event i Danmark typ vid kvart-tio i två kanske och vid klockan två stängs hela landet ner.
Citera
2018-09-28, 17:58
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hur kan dom veta att det är tre och exakt vilken bil det handlar om ingen vittnat eller kameror fångat förloppet?
polisen säger "förmenligt" 3 personer, betyder att de antas vara 3 person tror jag
Citera
2018-09-28, 17:59
Medlem
ShitsOnFireYos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Det är den allvarligaste händelsen, någonsin?

Då måste det väl vara typ Kungen som är kidnappad eller liknande.
Den danske kungen? Stjärna där.

OnT: "grupp av människor" kan ju vara familjemedlemmar i hovet...
Citera
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mietiskellen
Ja du, det scenariot hade varit något.

3 blattar med svenskt medborgarskap kör runt och runt i Danmark med en presidentneger i bagageluckan.

Det skulle sitta fint.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Det jag kan tänka mig är att ett fruktansvärt brott mot dignitet redan har skett och det är därför det är så pass allvarligt.

Det kan också vara en journalist som upptäckt bevis mot Deep State när denne spelade in samtal i hemlighet bakom Obamas rygg.

Då jävlar blir det pådrag.

Trumps Twitter är farligt tyst.

Michelle Obama och döttrarna? Aktiva på sociala medier eller tysta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in