Det vore trevligt om ni med egna exotiska och vilda teorier skriver att det är just er "teori" och inte skriver det som fakta, annars spårar det bara ur och ingen vet vad som är sant eller falskt.
Jag syftar till påståenden som att det skulle vara ett barn till danska kungahuset t ex...
Det vore trevligt om ni med egna exotiska och vilda teorier skriver att det är just er "teori" och inte skriver det som fakta, annars spårar det bara ur och ingen vet vad som är sant eller falskt.
Jag syftar till påståenden som att det skulle vara ett barn till danska kungahuset t ex...
Jag kan bekräfta att det är en konspirationsteori att danska konungahusets barn skulle ha kidnappats.
De extraordinära säkerhetsföranstaltningarna är naturligtvis på grund av faktor "x" där "x" är usas president.
Även om jag inte är rojalist så är givetvis tanken på att några galna IS-sympatisörer har kidnappat ett barn ur kungafamiljen fullständigt fasansfullt. Hoppas verkligen inte att så är fallet.
Senast redigerad av SalazarSlytherin 2018-09-28 kl. 16:47.
Mjo, men det kan vara knepigt runt dagis och en lyxigare bil kanske inte drar blickarna till sig...
Jag vet inte hur det fungerar. Men jag antar att livvakterna följer ungarna till dörren. I alla fall på film.Fast någon med kunskap får gärna flika in här.