2018-09-28, 16:36
Medlem
SalazarSlytherins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Till det första påståendet framgår ju att källan är AB. Enligt artikeln stals bilen på Sturup den 1/8.

Ja, bilen stals möjligtvis där. Men något allvarligare än bilstöld verkar ju vara på gång. Antog att han syftade på det.
Citera
2018-09-28, 16:37
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Henrik: Född: 2009 (ålder 9 år)

Felix: Född: 22 juli 2002 (ålder 16 år
Nicolai: Född: 28 augusti 1999 (ålder 19 år), Rigshospitalet, Köpenhamn, Danmark
Det finns en dotter också, Athena...

Edit: Född 2012
Citera
2018-09-28, 16:38
Medlem
crachies avatar
Ingen dansk media som nämnt det danska kungahuset
Citera
2018-09-28, 16:39
Medlem
[Wizard]s avatar
Det vore trevligt om ni med egna exotiska och vilda teorier skriver att det är just er "teori" och inte skriver det som fakta, annars spårar det bara ur och ingen vet vad som är sant eller falskt.

Jag syftar till påståenden som att det skulle vara ett barn till danska kungahuset t ex...
Citera
2018-09-28, 16:41
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Prins Joakims barn:

Henrik: Född: 2009 (ålder 9 år)
Felix: Född: 22 juli 2002 (ålder 16 år
Nicolai: Född: 28 augusti 1999 (ålder 19 år)
Athena: Född: 2012 (ålder 6 år)

Men lösa rykten skall tas med en nypa salt. Dock otroligt om något av kungabarnen är kidnappat.

Låter osannolikt. De har livvakter (antar jag).
Citera
2018-09-28, 16:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Låter osannolikt. De har livvakter (antar jag).
Mjo, men det kan vara knepigt runt dagis och en lyxigare bil kanske inte drar blickarna till sig...
Citera
2018-09-28, 16:43
Medlem
Anuszebras avatar
Det här har stått hos AB i en kvart. Synkar inte folk eller?

Den svarta Volvo V90 med registeringsnummer ZBP 546, som söks av dansk polis, är en stulen hyrbil.

Bilen är eftersökt i Sverige sedan den 3 augusti men datumet för själva brottet är uppsatt den 1 augusti.

– Brottsplatsen är Sturups flygplats, eller Malmö airport som den heter, säger Calle Persson, informatör vid Skånepolisen.
Citera
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crachie
Ingen dansk media som nämnt det danska kungahuset

Om det är det så så kan jag garantera dig att det är locket på i nuläget.
Citera
Medlem
Krungtheps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ELVA11ELVA
Rykte är att det handlar om Prins Joakims barn.

I så fall kommer ju det här enorma pådraget att få en rimlig förklaring, frågan är vilket eller vilka av hans 4 barn?

Stalltipset är prins Nikolai
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [Wizard]
Det vore trevligt om ni med egna exotiska och vilda teorier skriver att det är just er "teori" och inte skriver det som fakta, annars spårar det bara ur och ingen vet vad som är sant eller falskt.

Jag syftar till påståenden som att det skulle vara ett barn till danska kungahuset t ex...

Jag kan bekräfta att det är en konspirationsteori att danska konungahusets barn skulle ha kidnappats.

De extraordinära säkerhetsföranstaltningarna är naturligtvis på grund av faktor "x" där "x" är usas president.
Citera
Medlem
SalazarSlytherins avatar
Även om jag inte är rojalist så är givetvis tanken på att några galna IS-sympatisörer har kidnappat ett barn ur kungafamiljen fullständigt fasansfullt. Hoppas verkligen inte att så är fallet.
Senast redigerad av SalazarSlytherin 2018-09-28 kl. 16:47.
Citera
2018-09-28, 16:44
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Mjo, men det kan vara knepigt runt dagis och en lyxigare bil kanske inte drar blickarna till sig...

Jag vet inte hur det fungerar. Men jag antar att livvakterna följer ungarna till dörren. I alla fall på film.Fast någon med kunskap får gärna flika in här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in