2018-09-28, 15:57
  #109
Medlem
Isabella_s avatar
Kanske någon med koppling till pupliceringen av muhammedkarikatyrerna som kidnappats av islamister bosatta i Sverige?
Citera
2018-09-28, 15:57
  #110
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Obama var i Köpenhamn idag. Varför var han där? Och än viktigare; vilka kända/välbärgade personer var där i samband? Bör ha en koppling.
Han var i Kolding på Jylland & har redan åkt vidare.
Citera
2018-09-28, 15:58
  #111
Bannlyst
Sundsbron öppnade nyss, för några minuter sen kom besked om att helsingborg/helsingørsfärjan är igång igen.

De har tagit nån, antar jag.
Citera
2018-09-28, 15:58
  #112
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orobanche
Dansk polis: Stoppas till varje pris!


Stor polisinsats i Danmark – misstänkt kidnappning
https://www.aftonbladet.se/a/5VgKqX

Kan ju inte vara vem som helst som kidnappats med detta pådrag.
Citera
2018-09-28, 15:59
  #113
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Tror jag med. Dessutom brukar väl terrordåd ske på fredagar? Skulle kanske smällt där Obama var och nu är man rädd att det smäller i Sverige istället...

Det har ju hänt tidigare att ”svenskar” planerat dåd i Danmark.

De skulle göra något stort och det sket sig. Nu är de på flykt. Så de kan hitta på vad som...

Troligtvis så vill de slinka undan och omgruppera. Är de instälda på stort så lär de inte köra på trotoarer. Utan vill komma undan och planera något nytt stort.
Citera
2018-09-28, 15:59
  #114
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isabella_
Kanske någon med koppling till pupliceringen av muhammedkarikatyrerna som kidnappats av islamister bosatta i Sverige?

Lars Vilks kanske? Är det han så vet de KU hur det kommer sluta...
Citera
2018-09-28, 15:59
  #115
Medlem
Steinarrs avatar
Man har kopplat in militären och säger att bilen måste stoppas till varje pris.

Vad i helvete har hänt egentligen??
__________________
Senast redigerad av Steinarr 2018-09-28 kl. 16:02.
Citera
2018-09-28, 15:59
  #116
Medlem
Aftonhoran går ut med regnummer:

ZBP 546 eller ZBB 546 (båda nämns) och gäller en Volvo V90 som varit avställd ett tag och tillhör en firma i Stockholm.
Citera
2018-09-28, 16:00
  #117
Medlem
Førsta tåget från CPH till Hyllie har nu anlænt. Biltrafiken øver bron ær fortfarande nerstængd.
Citera
2018-09-28, 16:00
  #118
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det har ju hänt tidigare att ”svenskar” planerat dåd i Danmark.

De skulle göra något stort och det sket sig. Nu är de på flykt. Så de kan hitta på vad som...

Troligtvis så vill de slinka undan och omgruppera. Är de instälda på stort så lär de inte köra på trotoarer. Utan vill komma undan och planera något nytt stort.
Jepp, danskarna är vana vid att det är "svenskar" som kommer dit & begår terror.
Citera
2018-09-28, 16:01
  #119
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabtraume
Aftonhoran går ut med regnummer:

ZBP 546 eller ZBB 546 (båda nämns) och gäller en Volvo V90 som varit avställd ett tag och tillhör en firma i Stockholm.


Fordonet ägs av First Rent A Car Aktiebolag från STOCKHOLM

2018-09-24 Trafikstatus
Avställd och får ej användas i trafik



I bilen färdas tre personer som misstänks ha koppling till ”allvarlig kriminalitet”, enligt ett pressmeddelande.
__________________
Senast redigerad av Moosky 2018-09-28 kl. 16:04.
Citera
2018-09-28, 16:01
  #120
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabtraume
Aftonhoran går ut med regnummer:

ZBP 546 eller ZBB 546 (båda nämns) och gäller en Volvo V90 som varit avställd ett tag och tillhör en firma i Stockholm.


Anmärkningsvärt är att den bara varit avställd i 4 dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in