Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
Tror jag med. Dessutom brukar väl terrordåd ske på fredagar? Skulle kanske smällt där Obama var och nu är man rädd att det smäller i Sverige istället...
Det har ju hänt tidigare att ”svenskar” planerat dåd i Danmark.
De skulle göra något stort och det sket sig. Nu är de på flykt. Så de kan hitta på vad som...
Troligtvis så vill de slinka undan och omgruppera. Är de instälda på stort så lär de inte köra på trotoarer. Utan vill komma undan och planera något nytt stort.