Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
LW var en vän till mig, SD behandlade henne illa, hon drar tillbaka en anmälan därför hon befarar att det ska bli värre. För mig betyder det något
Ja det tycker jag
Konstigt tolkat då hon drar tillbaka en anmälan då hon är rädd att det ska bli värre.
1. Hur vet du att LW har haft ett ganska rikt och bra sexliv, källa tack?
2. Hon har visst varit i närheten av cacher hon loggat även om hon satt kvar i bilen, eller tänker du på någon annan. Jag har talat om hur jag upplevde henne och vad hon sa till mig, det behöver inte vara samma som hon säger till alla.
3. Nej, en agenda kan inte vara att "man blivit brädad". Verkar svårt för flera av er att förstå att man kan vara en VÄN utan andra motiv.
Hur kommer det sig att jag verkar bli målet för er uppmärksamhet, är jag:
1. Misstänkt för mord på LW?
2. Haft en affär med LW och varit otrogen mot min fru i flera år?
3. Använt dokumenterat våld mot LW samt har ett omvittnat dåligt humör?
Nej det är ett dåligt försök av er att försöka rikta uppmärksamheten på annat håll.
Eftersom kaninen vägrar ta avstånd från SD då han använt våld mot LW vill jag fråga EGT och shazz samma sak.
Fördömer ni det faktum att SD använde våld mot LW i bilen?
Fördömer ni SD då han var otrogen mot HD och gick bakom hennes rygg i flera år?
Angående sin tillbakatagna anmälan, tänker jag som du.
Varför ens säga till polisen att det hon har sagt är sant, men att hon vill ta tillbaka anmälan för att inte förvärra saker?
Min tanke runt det är INTE att hon själv har tänkt ut detta.
Någon har sagt till henne att hon ska ta tillbaka anmälan.
Självklart är det mycket allvarligt om man blir anmäld för misshandel för att inte säga om man blir fälld. Det är ju inte en yrkeskriminell vars fall blir från trottoarkanten.
Jag kan tänka mig att personen inte bara "pratat allvar" om effekterna på hans liv, utan kanske med ett förtäckt hot? Om du inte tar tillbaka anmälan, då dj-ar...
För vad menar hon med att "men hon tror att saker och ting endast kan förvärras om ärendet skulle drivas vidare"?
Att det blir värre för SD (och hans familj)? Det är därför hon drar tillbaka sin anmälan
eller
det blir värre för henne (ännu mera hot, trakasserier, ofredanden och kränkningar?
Ja, man kan ju bara spekulera. Min tro är att det är betoning på det första, men kanske hon menade båda delarna. Sd har ju en familj också...
Jag tänker på vad 18carat har skrivit i tråden om att "det finns mer".
Är det din uppfattning också?
Vad har LW berättat för dig?