2018-09-24, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tungrojas
Så många i denna tråd som inte har en aning om vad dom pratar om. Själv kände jag honom och han jobbade väldigt mycket, tog inga droger såvitt jag vet. Att han har legat med Madonna är ju ingen omöjlighet däremot.
Berätta lite då, du som vet =D
Och med droger menar i alla fall jag smärtstillande eller andra receptbelagda piller.
Senast redigerad av marimarej 2018-09-24 kl. 20:43.
Citera
2018-09-24, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Det var väl Tims pappa som avslutade alla kontrakt, när slutade Sean jobba för Avicii AB? Var det i juli, samtidigt som Seans mamma började posta Avicii-foton varje dag?

Skulle tro att alla blev uppsagda av Klas så Avicii AB typ dagar/veckor efter Tims bortgång. Sedan kan jag tänka att det var någon sorts uppsägningstid som gjorde att det tog några månader innan bland annat Sean Eriksson tog bort "Social Media Manager" från sina offentliga sociala profiler. Därför kunde han troligen göra vad han ville under en viss tid med upplägg/borttag av bilder fast Tim gått bort.
Citera
2018-09-24, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av av.fan2012
It is possible that Faby and Tim communicated several times, I would not be surprised.

And I think it's also obvious now that Tim did not sent any farewell messages to his beloved ones. as a rumor said, because Faby, as his 'second mom' certainly would have received one, or if not, she would have been shown it by his friends.

I totally agree! I think Faby was in daily contact with Tim as usual and also when he was in Oman. I do also think that she knows the truth, but are bond to be absolut silent about what happened to Tim according to her contract with Avicii AB and Klas as CEO. She can not afford a lawsuit or if there would be a threat to her life.

A journalist should look into this stuff, I am surprised this has not happened yet? In Sweden we have someone called G.W Persson, he might be the right one to do some research?
Citera
2018-09-24, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GafflaLagom
Såg bilden på Tereza på mode cold brews instagram och just den 20/4 lades den bilden upp.
Det har ju snackats om att hon och Tim gjorde slut i början av året. Om det nu stämmer kan Tim ha tagit det väldigt hårt?
Och i så fall har mode cold brew lagt upp bilden emot Tims vilja? Han var väl delägare i företaget? och att det bidrog till Tims beslut.
Sjukt långsökt men bara en tanke.

Tror inte att en bild på instagram med Tereza skulle vara något avgörande för Tims hälsa. (Även om han kan känna sig utnyttjad av sina vänner hela tiden, och det med Tereza och kaffet var fan ett lågvattenmärke att köra när Tim var på semester och det var slut sedan länge. Kaffemärket har hela tiden använt sig av kändisar för att promota sig. Sean Eriksson som var social media manager för både kaffet och Avicii, har utnyttjat Tim /Tereza och andra kändisar genomgående för kaffet i sociala medier. Det är hela affärsidén med att dricka kallt kaffe. Smakar urk förresten även om allt kan säljas med rätt marknadsföring kanske? Som jag förstår att bolaget sålt till Finland och Sean Eriksson är bara anställd numer.
Citera
2018-09-24, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettan12345
Tror dom är barndomsvänner, fast har ingen källa på det.

Om dom skulle vara barndomsvänner skulle hon troligtvis lagt upp massa bilder från barndom och tidiga tonår. Finns nog inga alls eftersom jag tror de lärde känna varandra i senare tonåren/gymnasiet?
Citera
2018-09-24, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RebelHeart
Läst Allt. Men inte skrivit något.

Det är helt uppenbart att Tim aldrig tog livet av sig.

Det är helt uteslutet. Det är helt omöjligt skulle hans "vänner" Suttit bredvid då.

Enligt Gw person och alla andra som kan sånt här så är det ALLTID någon i den närmaste kretsen. Som är skyldig. Det är näst intill en fysisk omöjlighet att skära halsen av sig själv med en trasig flaska. Som GW hade uttryckt sig. Det här har skötts osedvanligt dåligt. Den plats i Oman som Tim hittades på skulle betraktats som en brottsplats och man skulle följa upp alla spår.

Vart var dom 3 kompisarna när detta hände? Varför hände detta mitt på blanka dagen?
Var det rent av ett rån av lokalbefolkningen? Troligtvis inte men allt detta måste uteslutas. Jag vill inte snacka skit om någon men Sean. Han skulle jag kolla närmare på.

Kan någon länka till denna "Extramamma" Tack

Varför kan ingen ta initiativ att få GW Persson att börja rota i saken? Då kan det hända grejer!!
Citera
2018-09-25, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Varför kan ingen ta initiativ att få GW Persson att börja rota i saken?[..]
Det finns viktigare saker för honom att fokusera på. Allt är känt, men den givna informationen är begränsad.
Citera
2018-09-25, 08:27
Medlem
Citat:
Tror inte att en bild på instagram med Tereza skulle vara något avgörande för Tims hälsa. (Även om han kan känna sig utnyttjad av sina vänner hela tiden, och det med Tereza och kaffet var fan ett lågvattenmärke att köra när Tim var på semester och det var slut sedan länge. Kaffemärket har hela tiden använt sig av kändisar för att promota sig. Sean Eriksson som var social media manager för både kaffet och Avicii, har utnyttjat Tim /Tereza och andra kändisar genomgående för kaffet i sociala medier. Det är hela affärsidén med att dricka kallt kaffe. Smakar urk förresten även om allt kan säljas med rätt marknadsföring kanske? Som jag förstår att bolaget sålt till Finland och Sean Eriksson är bara anställd numer.
Det där med att det var slut mellan Tim och Tereza är väl inte helt klarlagt? Alla beskriver det som ett faktum, men det finns inga närmare uppgifter om när eller varför. Sen kan ju saker vara mer komplicerade än slut/inte slut. Även om jag tycker Tereza verkar vara en smart och rolig kvinna så är det ju inte säkert att de passade ihop, eller att de tyckte likadant om huruvida de passade ihop.
Citera
2018-09-25, 11:20
Medlem
Citat:
I totally agree! I think Faby was in daily contact with Tim as usual and also when he was in Oman. I do also think that she knows the truth, but are bond to be absolut silent about what happened to Tim according to her contract with Avicii AB and Klas as CEO. She can not afford a lawsuit or if there would be a threat to her life.

A journalist should look into this stuff, I am surprised this has not happened yet? In Sweden we have someone called G.W Persson, he might be the right one to do some research?

Well, first of all, Leif G.W. Persson is not a journalist! He is a criminologist.

Second, what is this BS with Swedes writing in English here on FB? Det är ett oskick!
Citera
2018-09-25, 12:07
Medlem
-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ech
Det där med att det var slut mellan Tim och Tereza är väl inte helt klarlagt? Alla beskriver det som ett faktum, men det finns inga närmare uppgifter om när eller varför. Sen kan ju saker vara mer komplicerade än slut/inte slut. Även om jag tycker Tereza verkar vara en smart och rolig kvinna så är det ju inte säkert att de passade ihop, eller att de tyckte likadant om huruvida de passade ihop.

Ludde är en bra källa.

Så sluta vänligen tjata om att det inte var slut. Vad förväntar du dig? Publik statement från ett par som aldrig ens var officiella?

Att du tycker Tereza verkar "smart och rolig" säger mer än vad du tror om dig själv.

Idiot.
Citera
2018-09-25, 18:13
Medlem
Finns det någon som kan länka till Fabys post? Vill så gärna läsa det. Kan ni annars berätta mer om vad som stod?
Citera
2018-09-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo78
Finns det någon som kan länka till Fabys post? Vill så gärna läsa det. Kan ni annars berätta mer om vad som stod?
Har en screenshot, vet inte var jag kan ladda upp den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in