Citat:
Ursprungligen postat av
LimeTime
Nog finns det fog för att bli spyfärdig.
Flera av loggarna är helt klart riktade till oss här i tråden. SDs inställning att polisen inte har något på honom tillsammans med hans idoga flinande på bilderna ger i alla fall mig rysningar. Han framstår som en ytterst oempatisk person. Helt öppet leker han sig igenom en situation som de flesta andra skulle välja att ligga lågt i. Skyldig eller inte.
Tror nog också att han följer vad som skrivs i tråden. Funderat på detta med hans till synes helt obrydda sätt att handskas med det han står misstänkt för.
Tar mig själv som exempel: Om jag vore oskyldigt anklagad för att ha mördat en människa skulle jag starkt gått ut och dementerat och förklarat varför jag inte kan vara skyldig, t.ex på sociala medier eller varför inte nämna något i geo-loggarna. Vet dock inget om han har gjort detta..Men det verkar inte så då inget om det har nämnts här, och ja, tror nog det hade kommit fram på ett eller annat sätt.
Han har säkerligen dementerat muntligt till vänner, anhöriga och bekanta, det framkommer ju i en del poster här, men det ger jag inte så mycket för då han kan säga en sak till vissa och något annat till andra.
För mig framstår hans beteende som Mycket shady