2018-09-22, 01:11
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Sannerligen är hon ett mysterium, hennes beteende är i vart fall riktigt knepigt. Som hon gasar på med SD som om inga bekymmer i världen finnes..Det tokiga i det här är ju att han är nr1 i listan på misstänkta. Man får nästan känslan att de båda tycker det är förnöjsamt att ’problemet’ är för evigt borta. Hemska tanke

Och hon behöver ju inte orora sig för
att han ska vara otrogen igen
för hon och LW var nog de enda kvinnorna i världen
som ville ha något med honom att göra.
Citera
2018-09-22, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Sannerligen är hon ett mysterium, hennes beteende är i vart fall riktigt knepigt. Som hon gasar på med SD som om inga bekymmer i världen finnes..Det tokiga i det här är ju att han är nr1 i listan på misstänkta. Man får nästan känslan att de båda tycker det är förnöjsamt att ’problemet’ är för evigt borta. Hemska tanke

Ingen som tänker tanken att HD glatt ler för att hon fått mer makt och ser kallsinnigt på hur skruvtvingarna sakta dras åt kring SD?
Citera
2018-09-22, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Tack, det kan nog ha varit början på slutet när de loggade LW utan hennes vetskap. Kanske en del i trakasserierna som hon anmälde. Hade hon dessutom en ny partner pågång så var det kanske ett sätt för SD att visa att LW var hans, fortfarande. Och JG trodde det bara var ett skämt...

Inte alls otroligt. Jag tror också att underlaget för den trakasserie anmälan var/är rena rama krutet. Det är också i polisens ägo.

Underlaget var väldokumenterat.
Senast redigerad av Remark 2018-09-22 kl. 02:35.
Citera
2018-09-22, 02:47
Medlem
gloriouslifes avatar
Ingen ring på HDs finger
05 Sep 18

"My magic hand"

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/574dde59-8e1b-46c7-a4b8-c4f9fae8352a_l.jpg
Citera
2018-09-22, 02:50
Medlem
gloriouslifes avatar
SD och HD?

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/bf72c730-a053-4fab-a588-3f180b2fe82e_l.jpg
Citera
2018-09-22, 03:03
Medlem
gloriouslifes avatar
Från HDs geocachlogg:

"...and what a trip it became. I experienced the warmth and the fellowship from other cachers, beatiful nature, fun talks in the car and many nice caches.

The journey has created memeries that will last forever"

10 Sep 18

Den sista färden?
Senast redigerad av gloriouslife 2018-09-22 kl. 03:06.
Citera
2018-09-22, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Efter LWs död, ser du någon förändring hos de nämnda avseende deras tidigare beteenden och relativt varandra?

Oj nu kommer dagen efter och verklighetens kranka sken... Men,
Jag har inte träffat knappt någon av de inblandade efter, men en reflektion är att skulle jag säga:
JG känns stukad, SD stöddig och vill återta sin ledarposition. HD jagar cacher som att det inte fanns någon morgondag.

Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Så SD och BeholderX är lite samma typ?
Manisk och självupptagen?
Varför tror du att LW drogs till sådana män?

Känns lite taskigt att svara men tyvärr var LW lite samma typ. Snöar in på ett intresse som helt tar över allt annat. Men jag vill framhålla att hennes barnveckor var primetid, då ville hon främst vara med dom.

Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
LW då? I en sådan uppställlning?

MH?

LW hade så mycket energi, behövde knappt sova och var alltid i farten, det var nog lika med de män hon fastnade för. Inget ont i det jag tycker, kaka söker maka.
MH vet jag inget om.

Nu var ovanstående en reflektion och min personliga åsikt, så häng mig inte alltför snabbt
Citera
2018-09-22, 08:20
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Och hon behöver ju inte orora sig för
att han ska vara otrogen igen
för hon och LW var nog de enda kvinnorna i världen
som ville ha något med honom att göra.

Nja, vem vet?

https://www.geocaching.com/track/log.aspx?LUID=f1fc5ac6-f4ef-465f-a063-23dd9bbb2c55

Från 9 september 2018.
Citera
2018-09-22, 08:42
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ingen som tänker tanken att HD glatt ler för att hon fått mer makt och ser kallsinnigt på hur skruvtvingarna sakta dras åt kring SD?
Om hon tänker på barnen så borde hon inte vara särskilt glad å deras vägnar. Jag tror de mår för jävligt och tyvärr har vi i tråden hjälpt till med detta.
Citera
2018-09-22, 08:51
Medlem
Citat:
Ingen ring på HDs finger
05 Sep 18

"My magic hand"

https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/574dde59-8e1b-46c7-a4b8-c4f9fae8352a_l.jpg

Står det något mer?
Vi har förut via ditt utmärkta snokande konstaterat att hon inte har ring, även under äktenskapet, men att han haft sin på hela tiden.
Ser du bilder på hans händer nu? Alltså, om han har ring kvar fortfarande
Citera
2018-09-22, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Jag har inte träffat knappt någon av de inblandade efter, men en reflektion är att skulle jag säga:
JG känns stukad, SD stöddig och vill återta sin ledarposition. HD jagar cacher som att det inte fanns någon morgondag.

Känns lite taskigt att svara men tyvärr var LW lite samma typ. Snöar in på ett intresse som helt tar över allt annat. Men jag vill framhålla att hennes barnveckor var primetid, då ville hon främst vara med dom.

LW hade så mycket energi, behövde knappt sova och var alltid i farten, det var nog lika med de män hon fastnade för. Inget ont i det jag tycker, kaka söker maka.
MH vet jag inget om.

Nu var ovanstående en reflektion och min personliga åsikt, så häng mig inte alltför snabbt
Första fetade: Amen to that. Kommer nog inte att läsa igenom gårdagskvällens alster från mig...
Andra fetade: Det har nog alla som läst tråden från början haft en känsla av. Själva geocachingen är säkert mkt spännande och uppslukande med både knepiga gåtor och en massa utrustning. Det är nog en viss personlighetstyp som fastnar på riktigt.
Eftersom jag spelar golf med samma frenesi så kan jag se likheterna, både vad gäller hur fängslad och besatt man blir, och vilka personer som är likadana.
Vad jag har funderat med när det gäller SD och LW så känns den barnsliga, babbliga tonen i deras loggar lite udda. Om de har samma jargong ute i fält så verkar den nog dessutom ganska flirtig.
Om man jämför med andra intresse-chatter för t ex akvarister eller klock-fantaster.
Citera
2018-09-22, 09:59
Medlem
Cloudedcrystalbeams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes

MH vet jag inget om.

Jag funderar ibland över LW, SD och JH och deras livsstil:

1. Tycker du att deras geocacheintresse i det närmaste var/är maniskt?

2. Gemensamt för de tre var/är arbete+barn utöver burkletandet?

3. Vet du om, hur och när de fann tid för återhämtning bl.a. av den sömnbrist som jag tycker borde infinna sig efter perioder av i det närmaste oavbrutna dygnetruntaktiviteter? De kanske t.ex. hade/har ett arbetsschema som innefattar lediga dagar mitt i veckan?

Jag förstår om du inte kan svara på mina frågor. Om jag missuppfattat något i det du hittills förklarat ber jag om ursäkt. Var snäll och rätta mig i så fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in