2018-09-21, 19:30
Medlem
swimmingpools avatar
Jag har bara stött på sverigedemokrater på Flashback. Men folk är ju ofta så otrevliga och elaka på nätet, så jag undrar finns det trevliga sverigedemokrater i verkligheten så att säga. Eller är dom lika otrevliga i verkligheten. Ofta är ju även dom på TV otrevliga, förutom kanske dom höst uppe i ledningen. Jag menar det går ju inte ta otrevliga människor på allvar.
Citera
2018-09-21, 19:35
Medlem
Betongetts avatar
50% av min vänskapskrets består av SD sympatisörer och de är trevliga och schyssta. De är inga volvoraggare med häng och en dosa ettan i käften heller.
Senast redigerad av Betongett 2018-09-21 kl. 19:39.
Citera
2018-09-21, 19:37
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Jag har bara stött på sverigedemokrater på Flashback. Men folk är ju ofta så otrevliga och elaka på nätet, så jag undrar finns det trevliga sverigedemokrater i verkligheten så att säga. Eller är dom lika otrevliga i verkligheten. Ofta är ju även dom på TV otrevliga, förutom kanske dom höst uppe i ledningen. Jag menar det går ju inte ta otrevliga människor på allvar.

Fått samma bild av SD:are som du genom Flashback dom flesta är lågutbildade och rentutav dumma.
Citera
2018-09-21, 19:40
Medlem
Krusensnorres avatar
Jag. Nämen SD sympatisörer är ju under ständig attack så inte konstigt att de kan låta otrevliga ibland. Besökte flertalet valtält innan valet och alla var mycket trevliga och bjöd även på kaffe och kakor. Ofta var det äldre personer som var bekymrade över sina barn och barnbarns framtid.
Citera
2018-09-21, 19:42
Medlem
Ryggradsluss avatar
Ja det är jag övertygad om men det är ju väldigt subjektivt vad som är trevligt för Kletus kan vara otrevligt för Petrus.

Jag tycker det är en otrevlig handling att rösta på SD.
Röstarna är en otrevlig .produkt till följd av deras karaktär. Det är förståeligt. De är förståeliga
Generellt skulle jag nog tycka att det är otrevliga personer om jag nu skulle generalisera vilket jag inte skulle göra i det här fallet.
Citera
2018-09-21, 19:44
Medlem
Citat:

ALLA människor är trevliga när du bemöter dem ansikte mot ansikte. Orsaken varför sverigedemokrater är otrevliga har med att du får den raka och bittra sanningen rakt upp i ansiktet.

Eller vad föredrar du? Ljugande vänsterpartister som försöker manipulera dig att du behöver aldrig oroa dig?
Citera
2018-09-21, 19:47
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryggradslus
Jag tycker det är en otrevlig handling att rösta på SD.
Röstarna är en otrevlig .produkt till följd av deras karaktär.
Jag vet, men samtidigt tänker man att det är ju inte så smart av dom att bete sig så om dom vill ha röster.
Citera
2018-09-21, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongett
50% av min vänskapskrets består av SD sympatisörer och de är trevliga och schyssta. De är inga volvoraggare med häng och en dosa ettan i käften heller.

Smutsiga volvoraggare är oftast vänsterpartister/sosse.
Citera
2018-09-21, 20:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Det gör det säkert så länge som de håller tyst med sina åsikter och inte pådyvlar dem på andra.

Det gäller för övrigt alla partier och åsikter. Hatar att prata politik. Sådana åsikter ska man hålla för sig själv.
Citera
2018-09-21, 20:01
Medlem
jay.simpsons avatar
Om man ser till hur msm bemöter SD väljare och sympatisörer, "gör mot andra som du själv vill bli behandlad" . Varför ska en sverigedemokrat bemöta attacker med vänlighet? Själv har jag inte mött speciellt trevliga rödgröna individer tiden jag var inne på facebook och twitter. Speciellt påhoppad av följare till IRM. Nu är jag inte inne för att hata så dessa individer provoceras än mer när jag inte ger mig ner i gyttjan.

Om media skulle gräva bland klöverns väljare och politiker kan man antagligen finna grova kommentarer. Dessa individer näthar öppet.
Senast redigerad av jay.simpson 2018-09-21 kl. 20:45.
Citera
2018-09-21, 22:03
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
17% av dina grannar är SD.

Själv tycker jag vänster-personer och feminister på FB verkar argast.

En intressant tråd vore Finns det personer som är trevliga mot Sverigedemokrater?
Citera
2018-09-21, 23:06
Medlem
Bogomils avatar
Citat:

Du verkar ha ett mycket selektivt socialt liv och mycket selektive kriterier för hur du relaterar till andra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in