Citat:
Ursprungligen postat av
Annanan34
Ni är inte ett jävla dugg bättre än asen ni spyr över. Och försök inte få det till att jag försvarar dem eller deras vidriga handlingar, jag ser gärna att de kastas ut härifrån.
Enligt ert sätt att resonera så är det troligen lärarens fel att hon blev våldtagen, om det nu ens (enligt er) var en våldtäkt. Exakt VAD är det som skiljer ert resonemang från skäggungarnas??
Fy fan.
Om du läser i aftonbladet idag så står det att de har haft en sms konversation.
Enligt uppgifter till Aftonbladet ska den misstänkte ha haft omfattande sms-kontakt med den utsatta läraren innan händelsen. Kan mycket väl vara så att de har haft en flört m.m som sedan har blivit till ånger när det väl kommer till kritan men jag säger inte ATT det är så men det kan vara så. Det har hänt förut och kommer hända igen. Både när det gäller kvinnor och män.
Vet inte riktigt att du kopplar det till att det är lärarens fel ??? Tro mig, jag ser gärna att man slänger ut våldtäktsmän m.m från detta landet. Men tyvärr är Sverige för mjäkigt när det kommer till straff och lagar. Sverige är för övrigt ett land som är jävligt bra på att döma innan det finns bevis. Så som svar på ditt inlägg/ Fy fan för ditt resonemang.