2018-09-18, 11:26
Medlem
BushwickBills avatar
Nu är det högt spel, om det inte kommer framstå klart och tydligt att hela Muellerutredningen inte bara är felaktig utan de som höll i den är skyldiga till brott/jäv innan midterms kommer det ta hus i helvetet. Vilka jävla insatser! Samtidigt är det det tyngsta beviset då det kommer skrikas obstruction hela vägen till November om detta är en dud. Har sysselsatt mig med att läsa lite på DNC-sidor vad dom anser om detta och deras åsikt är föga förvånande ”Trump/Nunes/Jordan et al är idioter och inser inte att detta kommer bita dom i arslet”, den tänkande individen måste då fråga sig själv, är dom verkligen dumma i huvudet eller kan det vara så att dom faltiskt sitter på det mother of all bombs. Jag vet vad jag lägger mina pengar på iaf och inte är det någon fantasi om en Blue wave i Nov.

Vilken jävla tid att vara vid liv alltså!
Senast redigerad av BushwickBill 2018-09-18 kl. 11:31.
Citera
2018-09-18, 11:52
Medlem
Fittahoras avatar
Jag skall försöka samanfatta och förklara vidden av vad som nu håller på att ske för trådens besökare som kanske inte är fullt så insatta som många av oss som aktivt postar.

Igår kväll svensk tid publicerade Vita Huset ett uttalande att POTUS (President Of The United States = Donald Trump) där han krävde offentliggörandet av en del viktig information gällande FISA-skandalen och Rysslandsutredningen.

Uttalandet finns här: https://www.whitehouse.gov/briefings-statements/statement-press-secretary-34/

Vikten av detta är inte informationen i sig – även om den förväntas vara förödande för korrupta individer – utan att det är startskottet där utrensningen kommer att övergå från utredning till åtal.

Förutom att Trump har beordrat offentliggörande av information som olagligen varit klassificerat har fler saker skett i samordning. Det viktigaste är att Jeff Sessions enligt Q har fått klartecken från Högsta domstolen att upphäva sin avsägning som justitieminister i förhållande till FISA-skandalen och Rysslandsutredningen.

Q #2204:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 18 Sep 2018 - 2:54:01 AM
PANIC IN DC
SESSIONS CLAS LETTER TO SC JUSTICES 1&2 RE: RECUSAL, UNRECUSAL, AND CLARITY RE: CONFLICTS BASED ON UNCLASSIFIED MATERIAL [TODAY].
HIGHEST COURT AUTHORITY APPROVAL
Q

Q #2196:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 18 Sep 2018 - 1:43:18 AM
Activate ]SESSIONS[
Q

Q hintar dessutom om att Sessions och John Huber har haft möten ihop.

Q #2203:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 18 Sep 2018 - 2:47:05 AM
PANIC IN DC
SESSIONS & HUBER WEEKEND MEETING(S).
Q

Huber utsågs av Sessions som ställförträdande federal åklagare med uppgift att utreda och åtala korrupta individer och organisationer. Huber är stationerad i Utah – långt ifrån Washington DCs korrupta rättssystem. Till sin hjälp har han 470 åklagare och nära samarbete med generalinspektör Michael Horowitz, vars roll som inspektör hos Justitiedepartementet är att överse att rättsprocessen sker lagligen.

Hubers utredning är källan till dom 51.000+ och ökande förseglade federala brottmålen. Mötet mellan Sessions och Huber indikerar att tiden är kommen för att börja bryta förseglingarna vilket kommer att leda till gripande och åtal av korrupta individer och organisationer.

Jag har vid flera tillfällen beskrivit Rod Rosenstein och Robert Muellers roller i den pågående utrensningen av korruption. Rosenstein och Mueller är två korrupta individer som under tvång har använts för att blockera informationsflödet till korrupta individer inom kongressen och Justitiedepartementet (och därmed FBI som är en organisation under Justitiedepartementet).

När processen nu övergår från utredning till åtal kommer Rosenstein och Muellers tjänster inte längre att behövas. Q hintar om att dom kommer att inaktiveras:

Q #2195:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 18 Sep 2018 - 1:09:23 AM
Goodbye, Mr. Rosenstein.
Goodbye, Mr. Mueller.
PATRIOTS IN CONTROL
Q

Alla korrupta individer och organisationer (det vi benämner som Deep State) är nu i full panik och individer gör allt dom kan för att rädda sitt eget skinn.

Q #2202:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 18 Sep 2018 - 2:43:37 AM
PANIC IN DC
LYNCH talking.
Q

Q #2200:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 18 Sep 2018 - 2:34:28 AM
PANIC IN DC.
[RR] req meeting FBI Deputy Director">#2 w/ POTUS DECLINED.
Q

I ett sista desperat försök försöker man utpressa ledamöter i kongressen och representanthuset för att få till en omröstning för att ställa Donald Trump inför riksrätt och få honom avsatt.

Q #2201:
Citat:
Q !!mG7VJxZNCI 18 Sep 2018 - 2:37:56 AM
PANIC IN DC.
BLACKMAIL v Senate & House [BRIDGE: FAKE NEWS MEDIA] being used to apply leverage against POTUS and/or force immediate 'impeachment' hearings based on 'mental state - potential release of state secrets - sources & methods….'
Q

FÖR ER SOM INTE FÖRSTÅR VIDDEN AV VAD SOM SKER — VI LEVER I EN TID DÄR DEN STÖRSTA REVOLUTIONEN I VÄRLDSHISTORIEN NU SKER OCH SOM KOMMER ATT FRIGÖRA MÄNSKLIGHETEN VÄRLDEN ÖVER.

Det är ett stort uttalande.

Citat:
SHEEP NO MORE.
Q

Se till att fylla på era skafferi med popcorn – det kommer att gå åt mycket framöver!
Citera
2018-09-18, 11:58
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Jag vet och förstår var Q skriver, jag vill ha en annan källa på att det är så det går till när man unrecusar sig från en utredning som man tidigare recusat sig ifrån.
Det uttalandet visar på att du inte förstog vad jag skrev. Läs igen tills du förstår.
Citera
2018-09-18, 12:05
Medlem
Ondahamsterns avatar
Har Q sagt något mer om Nordkorea sedan sist?

Vi har fortfarande inga bevis för någon nedrustning och Trump verkar snarare ha blivit lurad än ha "befriat" Nordkorea från "Deepstate"
Citera
2018-09-18, 12:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Nu är det högt spel, om det inte kommer framstå klart och tydligt att hela Muellerutredningen inte bara är felaktig utan de som höll i den är skyldiga till brott/jäv innan midterms kommer det ta hus i helvetet. Vilka jävla insatser! Samtidigt är det det tyngsta beviset då det kommer skrikas obstruction hela vägen till November om detta är en dud. Har sysselsatt mig med att läsa lite på DNC-sidor vad dom anser om detta och deras åsikt är föga förvånande ”Trump/Nunes/Jordan et al är idioter och inser inte att detta kommer bita dom i arslet”, den tänkande individen måste då fråga sig själv, är dom verkligen dumma i huvudet eller kan det vara så att dom faltiskt sitter på det mother of all bombs. Jag vet vad jag lägger mina pengar på iaf och inte är det någon fantasi om en Blue wave i Nov.

Vilken jävla tid att vara vid liv alltså!

Men var inte Mueller en "vithatt", det är åtminstone vad ni har påstått bra länge i denna tråd men även Q har påstått det.

Var han aldrig en vithatt som skulle lura "Deepstate"?
Citera
2018-09-18, 12:09
Medlem
Ja det var det jävligaste

Såg att Trump begärt att FISA etc. släpps oredigerade.
Då kan dom dessutom lägga de två versionerna bredvid varandra och visa hur dom aktivt mörkat?

Så...
Antingen får Trump hjärtattack och dör snart eller så kanske vi får se BO och HRC i guantanamo ändå...

Bra summerat av FH, och inga random ord i ferstil så det gick att läsa.
Citera
2018-09-18, 12:10
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Det uttalandet visar på att du inte förstog vad jag skrev. Läs igen tills du förstår.

Nej det gör det inte, jag vill veta om det är så det brukar gå till när en AG untecusar sig själv från en utredning han eller henne tidigare recusat sig ifrån. Du bara upprepar det Q skrev.
Citera
2018-09-18, 12:11
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Men var inte Mueller en "vithatt", det är åtminstone vad ni har påstått bra länge i denna tråd men även Q har påstått det.

Var han aldrig en vithatt som skulle lura "Deepstate"?

Vart och när har jag skrivit det?
Citera
2018-09-18, 12:12
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vart och när har jag skrivit det?

Jag menade inte specifikt dig men Fittahora har jag för mig har tagit upp det tidigare för X antal månader sedan, vet iallafall att det har tagits upp att Mueller egentligen är en vithatt som ska lura svarthattar och att hela Mueller utredningen är fejk enligt Q
Citera
2018-09-18, 12:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Ja det var det jävligaste

Såg att Trump begärt att FISA etc. släpps oredigerade.
Då kan dom dessutom lägga de två versionerna bredvid varandra och visa hur dom aktivt mörkat?

Så...
Antingen får Trump hjärtattack och dör snart eller så kanske vi får se BO och HRC i guantanamo ändå...

Bra summerat av FH, och inga random ord i ferstil så det gick att läsa.

Eller så händer absolut ingenting, Trump är ganska desperat just nu då han även har sagt att om han blir Impeached så kommer det att enbart leda till att han vinner valet 2020.

Så ta inte ut någon seger i förväg
Citera
2018-09-18, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Nej. Du missar poängen.

Zuckerberg har inte knåpat på någonting över huvud taget som ledde till Facebook. Skulle inte förvåna mig om han inte ens har kunskap att skapa en statisk ensidig hemsida.

Det du berättar är en historia påhittat av CIA. Precis som historien om Elon Musk är påhittad. Verkligheten är att CIA skapade Facebook och när tiden var rätt ersattes LifeLog. Historien bakom är just det – en historia.

Det finns en anledning till varför Q skriver så mycket om Zuckerberg – och det är inga snälla ord.

Men vad faan!

Gå och titta på valfri startup site så ser du ju tiotusentals hoppfulla helt ok projekt.

CIA behöver ju bara surfa runt och hitta det bästa som dom sen modifierar när ägaren sålt sin själ.
Dom har en hotline och får vad dom vill.

Du tror att CIA jobbade på sin egen plattform, kontaktade MZ av alla och att han inte kunde ett skit. Hela historien om FB, Vinkelvoss, de andra, är bara påhittad och det är egentligen en CIA front?

Jag tror CIA är för lata för att göra hela jobbet själva
Citera
2018-09-18, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Eller så händer absolut ingenting, Trump är ganska desperat just nu då han även har sagt att om han blir Impeached så kommer det att enbart leda till att han vinner valet 2020.

Så ta inte ut någon seger i förväg

Nu kommer såklart tråden överleva i all evighet men November elections är för dörren och det är ett ganska stort move av Trump att offentliggöra dessa dokument. 18 September idag så om vadå, två månader så bör vi veta om det finns något krut i tunnan eller inte.

Fråga, varför ville han bara offentliggöra vissa sidor, varför inte hela dokumentet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in