2018-09-17, 08:14
Bannlyst
Nåvål min kära flashbacksvänner...nåt snaskigt skvaller om denna lilla puttefnask måste väl någon veta?..Jag vill mest veta om hur högt upp denna lilla puttefnask når.. i så gott som varenda intervju står den lille fjanten och tittar snett uppåt mot den som intervjuar så han verkar ju inte vara allt för lång. Nån som vet hur lång(kort) han är? Jag gissar på 1.55 cm, men min flickvän hävdar att han förmodligen är längre.

Så hjälp mig och min flickvän att lösa denna diskussion och ge oss tillförlitliga data om puttefnasken.
Citera
2018-09-17, 08:26
Medlem
mjohan84s avatar
Du tänker rent kroppsligt nu antar jag... för längre/högre upp i karriären lär han nå än dig och de flesta här oavsett sin
Kroppsliga längd...
Citera
2018-09-17, 08:29
Medlem
EN riktig läckerbit denne MiniMorgan med flinten.
Citera
2018-09-17, 08:30
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Du tänker rent kroppsligt nu antar jag... för längre/högre upp i karriären lär han nå än dig och de flesta här oavsett sin
Kroppsliga längd...

Fast nu handlar tråden om Morgan Johansson inte vad du tror TS kommer att klara av i livet.
Citera
2018-09-17, 08:31
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Fast nu handlar tråden om Morgan Johansson inte vad du tror TS kommer att klara av i livet.

Skvaller om Morgan , hur lång är han ? Hur lång Pitt har han? Hur mycket tjänar han?
Citera
2018-09-17, 10:46
Medlem
Sqrbankens avatar
Isabella Lövin är 171 cm enligt svenskan så det kanske är användbart som referens om man bildgooglar dem bredvid varann.
Citera
2018-09-17, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Kroppsliga längd...

Du får det att låta som om det vore ett tecken på en bra karaktär att avancera inom sossekratin.
Själv ser jag numera det som ett tecken på bristande karaktär.

Uppskattar hans längd till 158 cm. Han har nog inte en Flashback storlek på andra organ heller.
Citera
2018-09-17, 16:50
Medlem
exoticspices avatar
https://www.kungahuset.se/images/18.36257d1d14c9d87d3cd739c/1432041722196/150519%20DDMM%20KRPP%20Morgan%20o%20Ylva%20Johanss on%20foto%20H%20Garl%C3%B6v%20007.jpg

Drottning Silvia är 1,70 och Prinsessan Viktoria är 1,72.

https://www.magasinetparagraf.se/wp-content/uploads/2015/12/Presskonf-2.jpg
På denna bild syns det verkligen hur liten han är.
Senast redigerad av exoticspice 2018-09-17 kl. 16:58.
Citera
2018-09-17, 22:32
Medlem
Drygemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Jag har också försökt få fram nån slags referenslängd med detta..Ebba bush Thor är 1.72 men hon och Morgan är aldrig sammans på bilder...men jag uppskattar fjantens längd till 1.55 men jag har inga referenser som sagt. Nån måste ju ha en aktuell längd på den lilla fjanten?
Längd som Ullenhag?

http://www.friatider.se/sites/default/files/styles/wide/public/ullenhag-pa-pall_1.jpg?itok=wigtgecu
Citera
2018-09-17, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drygeman
Längd som Ullenhag?

http://www.friatider.se/sites/default/files/styles/wide/public/ullenhag-pa-pall_1.jpg?itok=wigtgecu

haha ja mogge och Ullenhag är väl i samma kaliber antar jag...bäst ´var ju när SVT ställde fram en pall åt Ullenhag då han skulle debattera mot Jimmie Åkesson. :P men för att återgå till frågan..hur lång(kort) är fjanten egentligen?
Citera
2018-09-17, 23:02
Medlem
Har läst någonstans någon gång att han är 1,65. Kommer tydligt ihåg det eftersom jag är exakt lika lång själv (dock kvinna).

Om det stämmer vågar jag inte svara på.

Beträffande drottning Silvia har jag hört att hon är ungefär samma (väldigt OT nu...)

Hanif Bali har jag sett IRL och han fick mig att känna mig som en bjässe - och då är jag alltså inte tjock.

Ingen som har lite skvaller om Morgan Johansson? Skolkamrater, grannar, älskarinnor, whatever ..?
Citera
2018-09-18, 18:18
Medlem
jimmythegents avatar
Är väl inget skvaller direkt det här,men låt er inte luras av Morgans ringa längd. Han är en av Sveriges farligaste politiker och om han lyckas i sina ambitioner om nya lagförslag så kommer i princip all alternativ media att indirekt förbjudas,tex Samhällsnytt ,Fria Tider,Ledarsidorna osv. Kanske även Flashback blir olagligt i framtiden. Han har dessutom i sin roll som ordförande i justitieutskottet under den borgerliga regeringen bromsat alla förslag som innebar skärpningar i bla terroristlagstiftningen. Senaste "framgången" är väl rapporten som läckt ut angående Sveriges anskrämligt dåliga gränskontroll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in