Citat:
Men jag tänker runda av genom att berätta om mina tre veckor.Med din taktik har du fått till två sådana hus på bara ett år.
Återigen. Det är inte min målsättning
Då får du ursäkta, men jag tror dig inte förrän du har någon vettig källa.
Du får ursäkta dig själv om du inte vill läsa reportage om riktiga människor
Kanske att jag hört påståenden om att folk blir rika/kan leva på ett smått startkapital på aktier, spel, MLM så många gånger utan att se en enda.
Kanske för att mer än 75% av de som sitter på samma site som mig förlorar pengar? Jag själv har träffat på EN o det är han som lärt mig hur jag ska lära mig själv.
Men visst, återkom om ett par år och berätta, inklusive verifiera. Annars finns det inte.
Vad för fråga har jag undvikit att svara på?
Om du menar den vad du ska leva på tills du fått ihop ett startkapital, så har jag svarat. Trots att jag inte har det minsta med det att göra. Hur du får ihop ditt startkapital är helt och hållet din grej.
Nej, jag frågade på vad jag ska leva på när jag bygger upp rikedommen DU tjatar om. Inte den jag aldrig nämnt.
Återigen. Det är inte min målsättning
Då får du ursäkta, men jag tror dig inte förrän du har någon vettig källa.
Du får ursäkta dig själv om du inte vill läsa reportage om riktiga människor
Kanske att jag hört påståenden om att folk blir rika/kan leva på ett smått startkapital på aktier, spel, MLM så många gånger utan att se en enda.
Kanske för att mer än 75% av de som sitter på samma site som mig förlorar pengar? Jag själv har träffat på EN o det är han som lärt mig hur jag ska lära mig själv.
Men visst, återkom om ett par år och berätta, inklusive verifiera. Annars finns det inte.
Vad för fråga har jag undvikit att svara på?
Om du menar den vad du ska leva på tills du fått ihop ett startkapital, så har jag svarat. Trots att jag inte har det minsta med det att göra. Hur du får ihop ditt startkapital är helt och hållet din grej.
Nej, jag frågade på vad jag ska leva på när jag bygger upp rikedommen DU tjatar om. Inte den jag aldrig nämnt.
Den första förlorade jag 50 000kr.
Den andra med ett nytt konto förlorade jag ca 15-20 000kr
Den tredje gick jag vinst på 10 000kr
Nu skalar vi ner detta.
Att hitta aktierna som ger små, procentuella ökningar är inga problem. Ser jag enbart på de som gav vinst förra veckan så landade jag på 3-5000kr/dag. Allt jag gjorde var att vara på hugget kl 9.00 samt 15.30 när USA öppnar.
Mitt problem är inte att hitta de som ökar utan mitt problem är att undvika för stora förluster samt att sälja i tid.
Likaså måste jag lära mig tecken på hur en aktie kan utvecklas under börsens stängda tid.
Nu påstår jag inte att jag någonsinn kommer lära mig detta o då får jag helt enkelt söka ett enklare skitjobb o invänta en gyllene pension som även den kommer bli högre än vad jag någonsinn haft i lön.
Men det finns så mkt mer än att bara kunna tyda grafer. Dessa kan jag redan då jag är matematiker.
Men som sparare i fonder så har jag även lärt mig olika branscher. Även där har jag en strategi där jag begränsar mig.
Samma sak med valutor. Detta är något jag satt mig in i sedan 1994 (osäker på årtalet) när Sverige utsattes för en yttre påverkan av valutaspekulation.
Även om jag har mycket gratis så tar inte jag något för givet, vilket du ger sken av att tro. Jag är jävligt medveten om att jag inte behöver bli en av de som kan leva på detta.
Just detta stycke borde du kanske fundera på innan du fortsätter din argumentation.
Som svar på rubriken.
Jag är faktiskt välbeställd och det blev jag på aktivt sparande i fonder där jag satsade på branscher. Klart enklare än att leva på aktiespekulation då jag faktiskt hade ett arbete för min försörjning.