2018-09-07, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
B 6402-18 någon som vet hur man vet om detta fallet gick till åtal? ang våldtäkt och misshandel i tomelilla..
Mejla tingsrätten och fråga.
2018-09-09, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
B 6402-18 någon som vet hur man vet om detta fallet gick till åtal? ang våldtäkt och misshandel i tomelilla..
Enklast är väl att du mailar TR och frågar torde vara ystads.tingsratt@dom.se
2018-09-11, 11:12
Medlem
Någon som sitter på dokument för
https://www.fotbollskanalen.se/sverige/tva-u19-spelare-i-syrianska-doms-for-forsok-till-matchfixning/
2018-09-11, 15:09
Medlem
Letar efter tråd, FUP eller dom i ett mord/vansinnesdåd. Ca 6-10år gammalt.

Minns inte alla detaljer men det ska röra sig om en man som först mördade en man (drogkompis eller ex till flickvännen) för att sen resa (tror han vart skjutsad av en vän) en längre sträcka för att sen bryta sig in i flickvän/ex-flickvännens lägenhet alt. föräldrars hus och där kniva henne och nya pojkvännen.

Minns som sagt inte alla detaljer klockrent, tror det kan ha vart droger inblandat. Tacksam för alla uppslag!
Vänligen/ lyckoslanten
2018-09-11, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyckoslanten

Minns inte alla detaljer men det ska röra sig om en man som först mördade en man (drogkompis eller ex till flickvännen) för att sen resa (tror han vart skjutsad av en vän) en längre sträcka för att sen bryta sig in i flickvän/ex-flickvännens lägenhet alt. föräldrars hus och där kniva henne och nya pojkvännen.

Minns som sagt inte alla detaljer klockrent, tror det kan ha vart droger inblandat. Tacksam för alla uppslag!
Vänligen/ lyckoslanten
kolla på kriminalhistoria
2018-09-12, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ox86
kolla på kriminalhistoria

Tack! Har slängt upp ett inlägg där men det går trögt. Allt är av intresse.
2018-09-12, 13:13
Medlem
Livingmyownlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyckoslanten

Vänligen/ lyckoslanten

Du kommer inte ihåg vart det var?

Jag tänker på Anna Norell och GM Lennart Persson (kannibalen) men det finns inte väldigt mycket likheter förutom att föräldrarna bodde i samma hus har jag för mig.
2018-09-12, 20:37
Medlem
rich1s avatar
Fråga till ngn som vet. Misshandel (mordförsök). Ex fru och dennes bror och mor (polskt ursprung) Brodern var basketproffs tror jag. Offret i fråga är dansk medborgare. FUP ??
2018-09-13, 00:50
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rich1
Fråga till ngn som vet. Misshandel (mordförsök). Ex fru och dennes bror och mor (polskt ursprung) Brodern var basketproffs tror jag. Offret i fråga är dansk medborgare. FUP ??

FUP ligger i tråden: (FB) Mordförsök Östra Göinge 12/8-17
2018-09-13, 16:51
Medlem
rich1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judenheten
FUP ligger i tråden: (FB) Mordförsök Östra Göinge 12/8-17
Man tackar.
2018-09-13, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livingmyownlife
Du kommer inte ihåg vart det var?

Jag tänker på Anna Norell och GM Lennart Persson (kannibalen) men det finns inte väldigt mycket likheter förutom att föräldrarna bodde i samma hus har jag för mig.

Altså grejen är att jag inte minns omständigheterna så bra. Behöver inte ha vart föräldrarnas hus heller.
Tror det skedde runt Västmanland och Örebro län. Killen åkte en bit till brottsplats nr 2. Ska ha skett på tidiga morgonen vill jag minnas.
2018-09-13, 20:12
Medlem
Ere någon som har FUB gällande rånet mot brightstar där tjuvarna kom över mobiltelefoner till ett värde av 13 miljoner?

http://www.marsta.nu/nyheter/stal-mobiler-tiomiljoner-kronor-atalas/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in