2018-09-12, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Eftersom jag är helt borta på geocaching och loggningar måste jag fråga dig;
Verkar det som att varken TD eller LW gjort digitala loggningar?
Hur skulle isf deras namn kommit dit?

Och i mina ögon ser handstilen på YD och TD lite lika ut.
Men det känns lite långsökt att YD skulle skriva dit TD nick?
Så handstilen är att TD eller YD har gjort loggningen. Varför TD inte onlineloggat finns ingen annan förklaring än att han missat detta (Det händer OFTA, tro mig. Vet inte om SD brukar missa, men för oss andra som inte går in i hobbyn med huvudet före).

Det intressanta är varför LW:s nick står där, hon var bevisligen inte med. Hon har ingen annan logg det datumet å andra sidan. Men att två av dom ska missa att logga... nä. Hon var inte med.
Varför loggar någon av dessa herrar henne på loggremsan?
Citera
2018-09-12, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spoing
Minsann. SD har loggat den förut. En FTF-jägare missar aldrig sånt och händer inte ofta, speciellt på en speciell cache som den. Och handstilen på LW:s logg ser likadan ut som JG:s.
Överstrykningen verkar ha gjorts mellan 20170513 och 20180731. Tänkbart att det gjordes efter 15 maj.. Vem bemödar sig besväret att ta sig dit ut och stryker över? Det luktar begraven hund här.
Vad menar du att han loggat den förut? Online?
Citera
2018-09-12, 19:55
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dreamer33
Någon som vet om det alltid sker en samkörning mellan DNA-register / ouppklarade mordfall i samband med att någon blir topsad?
Det gör det på grövre brott.
Citera
2018-09-12, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Jomenvisst! Mordfall kan man nog betrakta som grova brott.😎
Citera
2018-09-12, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Varför hoppar ingen på detta befängda inlägg???
Vart tog marknaden vägen och det par som gick till polisen?
Ska någon inte komma igen med att det är SD och HD som klätt ut sig...
Pga att det just nu bara är du i tråden som går i taket när det nämns något om SD som inte passar din agenda...
Citera
2018-09-12, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Vad menar du att han loggat den förut? Online?

Softis har ju bevisligen aldrig varit där, SD eller JG som skrivit dit hennes namn. TDs logg raderad eller borttagen.
Kanske bara början, snart är SD utraderad, inlåst och glömd.
Citera
2018-09-12, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
TACK! Det låter bra!
Citera
2018-09-12, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neverhorse
Nja. Det här bränns lite. Man måste ibland läsa andra trådar, och googla i timmar, kolla Lexbase, kolla upp gamla facebooksidor och traggla igenom vänlistor. Sådant är omöjligt att förklara för de flesta som hoppar in en stund här och vill få allt serverat. (menar inte dig, samt en handfull andra)
Om man säger så här. Det har varit svårt att finna husrum till nyankomna. Det behövs också tolkar. Det finns personer som erbjuder husrum i sina hem. En del har också egna firmor med tolkservice.
Namnet är egalt.

Du och bokstavskombon vet så mycket mer än vad du/ni låtsas om. Lägg ut texten istället för att komma med små
fragment då och då.
Senast redigerad av glendale 2018-09-12 kl. 21:16.
Citera
2018-09-12, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neverhorse
Jag har inte läst de inläggen så noga. Det var så svårt att hitta de vettiga inläggen ändå i all smörja.
Användarnamnen säger ofta mer än man tror. Bärets namn är väldigt svenskt. Detta bär har dessutom på ett snillrikt sätt bytt två bokstäver och kan därmed smyga sig in då det redan finns ett liknande bär.
De här personerna klarar nog inte det. Däremot finns en person som har dokumenterad kontakt med LW, som är tänkbar speciellt med tanke på språket. Hmm... ska kolla inlägg med tidsaxel idag märker jag.

Jo, jag har noterat det också. Det finns ett "liknande" bär aktiv i tråden.
Citera
2018-09-12, 21:35
Medlem
flixa81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
?
Vad menas, vem är Erika?🤔

Oj påverka skulle det vara
Citera
2018-09-12, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Softis har ju bevisligen aldrig varit där, SD eller JG som skrivit dit hennes namn. TDs logg raderad eller borttagen.
Kanske bara början, snart är SD utraderad, inlåst och glömd.
Kan man logga Kumla?😎
Citera
2018-09-12, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Pga att det just nu bara är du i tråden som går i taket när det nämns något om SD som inte passar din agenda...
Har inget med SD eller någon annan att göra. Det har med respekt till en mördad 3 barns mor! Jag köper att man ibland ironiserar över SD eller någon annan GM, med glimten i ögat. Men när det kommer till rena fantasiteorier så går det för långt, tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in