2003-12-12, 21:38
Bannlyst
Kan man verkligen spola det så rent i nummer två att man kan leka Rocco utan att behöva vara rädd för att smaka bajs? Hur snabbt återställs bajset därbak sen?
Citera
2003-12-12, 21:42
Medlem
LadyTieras avatar
Visst kan man "skölja" sig men det är inte nyttigt för tarmfloran, har den man ska sätta på bajsat nyligen brukar det inte vara någon fara.
Citera
2003-12-12, 21:49
Medlem
Laugh. Återställs?
Citera
2003-12-12, 21:53
Medlem
Robqrs avatar
Ett varmbad direkt efter bajsningen. Då är flickan oftast helrenoverad i mellanlagringen av bajset. Hur fort det fylls på...? Beror oftast på vad som förtärts det senaste dygnet.
Citera
2003-12-13, 02:43
Medlem
Herregud vilka jävla ämnen som tas upp, garvar så jag bölar när jag sitter och läser om återställandet av bajset
Citera
2003-12-13, 13:22
Bannlyst
Seriöst, flödar bajset in kontinuerligt från tarmen? I så fall borde man ju ha bajs därbak även om man spolat helt nyligen. Sen kanske det rör sig om mikroskopiska mängder, men ändå.
Citera
2003-12-13, 17:44
Medlem
derangeds avatar
Spolning är icke av nöden för anala lekar.
Nybajsad räcker gott.

Är man sen petig kanske en dusch kan vara på sin plats, men en erfaren älskare bryr sig inte om lite bajssmak ;=)

D.
Citera
2003-12-13, 20:18
Bannlyst
Seriöst? Gillar du att smaka bajs? Eller är det mer ass juices?
Citera
2003-12-13, 20:56
Medlem
Bert-Börjes avatar
Normalt så skall det inte finnas avföring i ändtarmen, utan detta "portioneras" ut när det börjar bli tryck i föregående system med relativt direkt nödighet som följd.

Av olika anledningar kan det dock finnas avföring där ändå - antingen på grund av att inte tarmen tömts ordentligt (när man t.ex. är lite hård i magen) eller på grund av att "portioneringen" från föregående tarm inte räcker till för att fylla ändtarmen, och man således går runt med delvis fylld tarm utan att bli nödig.

Jag har aldrig stött på nåt otrevligt med de kvinns som jag satt på i baken - men om man ständigt skulle göra det så är väl sköljning att föredra om man vill ha analsex.
Citera
2003-12-15, 14:20
Medlem
hahaha va upphetsande denna tråden är!

"Hallå grabben, vill du ha sex? jag är nybajsad och nyspolad"
Citera
2003-12-15, 14:27
Medlem
maniacs avatar
Precis som Bert-Börje säger finns det ingen egentlig anledning att vara orolig för att få bajs på kuken. Skulle man ändå få det så är det väl inte hela världen, det finns ju tvål ovh vatten. För övrigt tycker jag det är lite larvigt att oroa sig för att få bajs på baslern, man är väl ändå medveten om vart man stoppar in den, och då ingår ju det eventuella basjet på picken som ett medvetet "risktagande".
Citera
2003-12-15, 14:31
Bannlyst
Ja men om man vill hålla på och gräva och smaka som Rocco gör?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in