Kan man verkligen spola det så rent i nummer två att man kan leka Rocco utan att behöva vara rädd för att smaka bajs? Hur snabbt återställs bajset därbak sen?
Ett varmbad direkt efter bajsningen. Då är flickan oftast helrenoverad i mellanlagringen av bajset. Hur fort det fylls på...? Beror oftast på vad som förtärts det senaste dygnet.
Seriöst, flödar bajset in kontinuerligt från tarmen? I så fall borde man ju ha bajs därbak även om man spolat helt nyligen. Sen kanske det rör sig om mikroskopiska mängder, men ändå.
Normalt så skall det inte finnas avföring i ändtarmen, utan detta "portioneras" ut när det börjar bli tryck i föregående system med relativt direkt nödighet som följd.
Av olika anledningar kan det dock finnas avföring där ändå - antingen på grund av att inte tarmen tömts ordentligt (när man t.ex. är lite hård i magen) eller på grund av att "portioneringen" från föregående tarm inte räcker till för att fylla ändtarmen, och man således går runt med delvis fylld tarm utan att bli nödig.
Jag har aldrig stött på nåt otrevligt med de kvinns som jag satt på i baken - men om man ständigt skulle göra det så är väl sköljning att föredra om man vill ha analsex.
Precis som Bert-Börje säger finns det ingen egentlig anledning att vara orolig för att få bajs på kuken. Skulle man ändå få det så är det väl inte hela världen, det finns ju tvål ovh vatten. För övrigt tycker jag det är lite larvigt att oroa sig för att få bajs på baslern, man är väl ändå medveten om vart man stoppar in den, och då ingår ju det eventuella basjet på picken som ett medvetet "risktagande".