Citat:
Ursprungligen postat av
Random11
Vänner,kamrater...
Jag är ingen skribent på flashback i vanliga fall men kände att jag var tvungen att ge min syn som AFS-röstare på valet.
Vi vet ju inte än exakt hur det ligger till,vi vet att det inte blev den succé många hade hoppats på,jag som pessemist gissade för mig själv att Vi skulle landa runt 1.5%-2% men hade inte för uteslutet att Svensken fått nog och tänkte rösta in AFS i riksdagen och på allvar ge etablissemanget en käftsmäll.
Det AFS säger,är det jag tänker och tycker,bara det gör att jag inte känner att min röst är bortkastad,till dem som kommer in i tråden för att så splittring.
Ikväll har Gustav låtit meddela att AFS ställer upp i EU-valet,det är otroligt viktigt att alla lågmälda nationalister tar sig samman och reser sig,detta var ett första slag,men bara början av ett långt krig för att ta tillbaka vårat kära fosterland från globalister och andra maktfullkomliga lobbyorganisationer.
Ingen har någonsin sagt att detta kommer gå enkelt och smärtfritt,det kommer krävas svett,blod och tårar.
Vi behöver organisera oss,vi behöver gå samman och tillsammans både i Eu-valet men framförallt riksdagsvalet 2022 se till att vi har aktivister i SAMTLIGA röstlokaler när det är dags att räkna röster.
Jag gillar inte att komma springade med konspiraionsteorier eller bortförklaringar,då jag med självinsikt insåg att vi är inte så många som vi ger sken av,missförstå mig inte,vi är många,det är vi men vi behöver bli fler,och särskilt fler som vågar ta steget och förstå:
1.Stoppa invandringen räcker inte längre,vi behöver återvandra människor som kommit hit och missbrukat vårat välfärdssystem,begått brott eller ljugit om sin identitet.
2.Vi behöver verkligen dränera det korrupta etablissemanget,vi kan läsa dagligen om obefogade taxiresor,fester,flygresor m.m på skattepengar,även alla bistånd vi slänger ut till länder i alla världens hörn,detta är inte rätt mot de Svenskar dom lider i den dåliga svenska välfärden.
3.Skatterna i Sverige är ett skämt om man jämför vad man får tillbaka,no go zoner,våldtäkter,mord och bilbränder är vardagsmat,otryggheten är total.
4.Vi behöver ett parti som på allvar bryr som om Sverige och Svenskarna samtidigt som vi en gång för alla gör upp med globalisterna.
Och det är ju självklart bara lite av vad som behöver göras och som Alternativ för Sverige vill göra.
Nu tar vi tag i aktivismen,nästa val fyller vi vallokalerna och ser till att inga röster tappas mellan stolarna när det är dags att räkna,och detta skulle ju också gynna SD-are då jag inte tror någon AFS-are skulle tillåta att det tappades några SD-sedlar mellan stolarna,om det är ömsesidigt vet jag inte?.
Som Gustav hade sagt,var den förändring du själv vill se,så här med kan jag meddela att jag både blir medlem och anmäler mig som aktivist till AFS.
För Sverige,för kommande generationer,mot riksdagen!
#AFS2022
Lägg tid och kraft på annat nu.
Det är över. Över att förändra Sverige via valsedeln.
Fokusera på dig själv, din familj och nära vänner.
Bygg upp något så du sedan kan komma tillbaka när svensken verkligen fått plågas av vad som komma skall.
Då kan vi förändra på allvar.
Jag skall spela violin på Ramberget till tonerna av när Göteborg står i lågor och skriken från hundratusentals medelklass svenska cucks brinner upp i ett massivt inferno.