2018-09-09, 21:31
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Det är typ 3% av valdistriken som har redovisats. Dessutom är första alltid de minsta, så du ska inte var så jävla säker på din sak. Många röster kvar o räkna.
Javisst, de 250,000 röster som krävs kommer dyka upp när som helst nu! När som helst!! Allt annat är valfusk!
Citera
2018-09-09, 21:32
Medlem
mattias_rs avatar
Kan "Ogiltiga röster - övriga" vara handskrivna röster? Vilka de skickar över till Länsstyrelsen som identifierar dem och lägger in dem som giltiga röster på det partiet som är skrivet?
Citera
2018-09-09, 21:33
Medlem
Såg på Red Ice stream att de visade ett sekvens/videoklipp från en vallkokal där nån slängt AFS valsedlar, vart kan man hitta originalklippet?
Citera
2018-09-09, 21:36
Medlem
Drozds avatar
AfS lär nog få VÄLDIGT mycket mer varierande resultat i olika valdistrikt än riksdagspartierna. Kan bli trevliga överraskningar allt eftersom valdistrikten räknas.

Min magkänsla säger mig att de är större i storstäderna, ungdomliga och hippa som de är...
Citera
2018-09-09, 21:39
Medlem
baggebo1s avatar
Det finns inget positivt med den här kvällen. Det här är sämre än vad jag ens kunde föreställa mig om jag fantiserade om det sämsta utfallet. AfS 0,1-0,5. SD långt under 20.

Det här är en regelrätt katastrof. En chockkatastrof.
Citera
2018-09-09, 21:40
Medlem
EliasAlucards avatar
Ser ut att bli ett katastrofval för AfS, frågan är om de ens kommer att få fler röster än Svenskarnas parti 2014? Jag tänkte att jag skulle ta det lugnt med kritiken mot AfS så här på valdagen och låta er fanboys intala er själva 6-7% i någon dag till innan verkligheten kommer ikapp, men jag återkommer imorgon med lite seriös och radikal kritik i wall of text form, var AfS gick fel och varför.

Som sagt, många felberäkningar av Kasselstrand och Hahne. Tidsfaktorn var som jag sagt tidigare, den största felberäkningen, men finns många andra felberäkningar. Det verkar inte som att Kasselstrand och Hahne känner eller ens förstår sig på det svenska folket särskilt väl.

Aja, ska fixa lite nudlar nu, men det har varit intressant att studera AfS under sommaren, måste i alla fall erkänna att jag tycker mycket bättre om AfS än ZOG-krigarna i SvP. Lycka till i nästa val om ni orkar finnas kvar tills dess. Ni har potential, men ni får skärpa till er om ni har tänkt bli tagna på allvar i framtiden.
Senast redigerad av EliasAlucard 2018-09-09 kl. 21:42.
Citera
2018-09-09, 21:41
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det finns inget positivt med den här kvällen. Det här är sämre än vad jag ens kunde föreställa mig om jag fantiserade om det sämsta utfallet. AfS 0,1-0,5. SD långt under 20.

Det är dags nu min vän att sätta dig i hörnet och gråtrunka. Din våta dröm om en nassestat lär inte bli av... jag är ledsen. Kasslerstrand & co har lurat er allihop att kasta bort era röster.
Citera
2018-09-09, 21:42
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Ogiltiga:
2014: 474
2018: 4858

Citera
2018-09-09, 21:43
Medlem
Citat:

Hur mår du numera, babbebo? Idolerna faller.... Grindr Greg, Richard Spencer... Matat på med inlägg i AfS-trådar.... fiasko.

Nu tar vi oss en rejäl funderare tillsammans i all vänskap. Hur låter det?
Citera
Medlem
Citat:

Hur? Definiera tack.
Citera
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Alla ni SD:are som verkar nöjda över att AfS inte visar upp några höjdarsiffror än så länge, varför är ni det?

Om AfS hade kommit in i riksdagen i år så hade det varit en otroligt stor nationalistisk seger. Men ni är inte så nationalistiska egentligen va? Ni vill ha ett status quo men ingen förbättring i landet?
Äh, du vet den där sköna känslan när man vet att man är de enda som har rätt och att folk inte håller med om saker som en själv bara bevisar det.

Undrar hur lång tid det tar för dem att supa upp resten av den där donationen på 10 M?

P.S. De kommer att få 0,07% av rösterna. Kom ihåg vem som sade det först!
Citera
2018-09-09, 21:44
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:

MP har dessutom masat sig över spärren och lär stanna kvar där med tanke på storstadsregionerna som jag antar är kvar.

Det mest negativa är på sätt och vis att SD inte fixar ett bättre resultat, de kan inte vara nöjda med runt 18%.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in