2018-09-09, 10:55
Medlem
baggebo1s avatar
Då har jag också varit och röstat. AfS-valsedlar fanns på plats, mycket bra. Nu tar vi SUNT FÖRNUFT in i riksdagen!

Kryssade symboliskt #1 Gustav Kasselstrand, för det är han som ÄR den stora ledaren för partiet. Han är bäst, helt enkelt.
Senast redigerad av baggebo1 2018-09-09 kl. 11:21.
Citera
2018-09-09, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Afs har sin tid till nästa val, om de överlever magplasket i kväll.

Jag ser absolut ingen anledning att vänta 4 år. Min röst går till Alternativ för Sverige nu!
Citera
2018-09-09, 10:59
Medlem
Nostradumbasss avatar
Jag har varit i min vallokal och gjort min plikt. Valsedlar fanns på plats i min vallokal, det trodde jag inte att det skulle finnas, bra jobbat!
Citera
2018-09-09, 11:00
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Då har man varit röstat.
Självklart på AFS till Riksdagen.
SD till landstinget och SD till Gbg kommun.

Ropade EXAAAKT! När jag lämnade vallokalen. Vet inte om alla förstod det subtila budskapet där.
Citera
2018-09-09, 11:00
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Du missade att svara på mitt förra inlägg:
Det var inga 1500 st där och man samlade inte på långa vägar lika mycket folk som Åkesson.
SD samlade lika mycket folk i Värnamo som Afs gjorde på sin grand finale.
Som sagt, Afs behöver mer tid för att kunna nå ut. En stor majoritet av svenska väljare vet inte ens om att de existerar.
Citera
2018-09-09, 11:01
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amriswil
Vi får se hur väl ditt inlägg kommer att åldras.
Jag har mer än gärna fel, men använder man kritiskt tänkande och logik så tror jag att det är svårt att hamna i en annan slutsats.
Citera
2018-09-09, 11:03
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Det var inga 1500 st där och man samlade inte på långa vägar lika mycket folk som Åkesson.
SD samlade lika mycket folk i Värnamo som Afs gjorde på sin grand finale.
Som sagt, Afs behöver mer tid för att kunna nå ut. En stor majoritet av svenska väljare vet inte ens om att de existerar.

Fast det var inte frågan och jag påstod heller inte att man hade samlat lika många som Åkesson.

Jag undrade om man måste samla ungefär lika många som Åkesson gjorde på en lördagkväll på en fredagsförmiddag för att man ska lyckas nå 4%. Vilket var något du antydde i inlägget jag svarade på.

Gör om gör rätt, pajas.
Citera
2018-09-09, 11:03
Bannlyst
Mkt skumt.
Två användare med exakt samma inställningar på twitter.
På ena trendar afs men inte den andra.
Det är censur som pågår på något vis utan tvekan.
Citera
2018-09-09, 11:04
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Fast det var inte frågan och jag påstod heller inte att man hade samlat lika många som Åkesson.

Jag undrade om man måste samla ungefär lika många som Åkesson gjorde på en lördagkväll på en fredagsförmiddag för att man ska lyckas nå 4%. Vilket var något du antydde i inlägget jag svarade på.

Gör om gör rätt, pajas.
Din lågbegåvade stackare, läs vad jag skriver istället för att leta argument i din egen ändtarm.
Citera
2018-09-09, 11:05
Medlem
Fot.Notens avatar
Citat:
Afs har sin tid till nästa val, om de överlever magplasket i kväll.

Vem är du att bestämma det. Vi är fortfarande fria att rösta på vad vi vill. Framför allt rösta med hjärta och hjärna och då blir det självklart Gustav !

/Ingrid
Senast redigerad av Fot.Noten 2018-09-09 kl. 11:13.
Citera
2018-09-09, 11:05
Medlem
baggebo1s avatar
Alla som röstar bör förresten kryssa någon, oavsett vem, för att sedan kontrollera att ditt kryss finns i din valkrets. Lite svårare blir det att valfuska för rösträknarna.
Citera
2018-09-09, 11:06
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Då har man varit röstat.
Självklart på AFS till Riksdagen.
SD till landstinget och SD till Gbg kommun.

Ropade EXAAAKT! När jag lämnade vallokalen. Vet inte om alla förstod det subtila budskapet där.

Haha, fy fan vad bra! Själv drog jag till med ett högt och glatt "Nu blir det hög energi!" när jag äntrade vallokalen men ingen verkade fatta nånting. Som vanligt ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in