2018-09-09, 10:00
Medlem
Idag tar vi tillbaka vårt land.

Den 9 september 2018 kommer att gå till historien.
Citera
2018-09-09, 10:01
Medlem
Planekonomis avatar
Röstade AfS idag och la ut valsedlar på 5 olika vallokaler. Nu passerar vi riksdagsspärren!
Citera
2018-09-09, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Då måste det ha återgärdas väldigt snabbt för jag ser inte att AfS trendar på twitter, varken i mina personliga trender eller i Sverige.

Det plockades nog bort manuellt, som det brukar vara. Jag vet inte hur pass personligt anpassade Twitters algoritmer är vad gäller trender, men vad jag förstår kan saker ändå inte trenda bara inom ens egna bubbla. Hur som helst är det bra aktivitet från AfS:arna nu, alla med ett Twitter-konto bör delta! Annars kan man ju alltid registrera ett nytt.
Citera
2018-09-09, 10:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Härligt att se hur 200 AfS:are på Flashback peppar varandra.

Kämpa!

Vi får se om ni kommer över 0,5%

2 procent redan efter en månad. Nu tar vi Riksdagen! Exxxxxaaaaaakkkkkttttt!!!!!!!
Citera
2018-09-09, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhantasyStar
Unibet är ett stort djävla skämt när det kommer till betting på politik. Har man tur så kan man få in en hundralapp eller något (om man nu inte har ett förövrigt förlorande spelmönster). Och eftersom de inte ens är beredda på att ta emot dessa mindre summor från folk till 5 gånger pengarna så säger det i alla fall mig att de vet något mycket mer än vad galningarna på Betfair vet. Där kan man få 8.00 gånger pengarna nu.

Dessutom ytterligare en sak som förstärker det hela är att Nordicbet visserligen har kvar spelet men till oddset 4.40 just nu. Vet inte hur det fungerar med limiteringar på Nordicbet men de är i alla fall kända för att ha en av marknadens bästa oddssättare. Eftersom de inte höjt oddset trots att det rusar i höjden på Betfair så ser jag det som ytterligare ett bevis för att spelarna på Betfair är helt ute och cyklar.

Borde komma in "wiseguyes" förr eller senare och dammsuga rent på Betfair till odds neråt 3.00 skulle jag tro, innan vallokalsundersökningarna är klara.

Imorgon kommer det ske en politisk jordbävning i Sverige då AFS kommer in.

Jag tror att AfS odds kommer att åka ordentlig berg-och-dal-bana under hela dagen, för att sedan krascha när VALU kommer.

Av nyfikenhet: hur kommer det sig att du inte själv spelar på Betfair istället för de riktigt dåliga spelbolagen, när oddsen bevisligen är så mkt bättre där?
Citera
2018-09-09, 10:09
Medlem
Groenmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME

Citat:
Ursprungligen postat av Groenman
Har AFS tagit avstånd från nazismen och/eller nazister som heilar på deras torgmöten? Eller är de okey med det?

Har aldrig hänt och det är inte AfS som skulle stått och heilat om det nu skulle ha hänt så finns inget att ta avstånd från

Så kan man ju se det. Har dock förtidsröstat på AFS och gillar deras politik, att de är orädda och verkar begåvade. Men gränsen för mig går om de är okey med att folk heilar på deras möten. Kommer att ändra min förtidsröst i sådana fall.

Har röstat på SD fr.o.m. kyrkovalet 2001 t.o.m. riksdagsvalet 2014. Orsaken till att jag inte röstade på SD innan 2001 var att de inte höll rågången mot extremisterna. På våren 2001 "splittrades" SD och ND (Nationaldemokraterna) bildades - till detta parti drogs extremisterna och det kändes okey att rösta SD. ND höll aldrig rent mot extremisterna och dog följdaktligen ut några år senare. AFS kommer naturligtvis gå samma väg om de inte håller rågången.

Hör jag inget avståndstagande från AFS den närmaste timmen angående nazismen i allmänhet och nazister på deras möten i synnerhet, så går jag och ändrar min förtidsröst till SD. Så enkelt är det.
Citera
2018-09-09, 10:10
Medlem
Filip & Fredrik om exakt-mannen..

https://youtu.be/FXJUYQijisA
Citera
2018-09-09, 10:13
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Så kan man ju se det. Har dock förtidsröstat på AFS och gillar deras politik, att de är orädda och verkar begåvade. Men gränsen för mig går om de är okey med att folk heilar på deras möten. Kommer att ändra min förtidsröst i sådana fall.

Har röstat på SD fr.o.m. kyrkovalet 2001 t.o.m. riksdagsvalet 2014. Orsaken till att jag inte röstade på SD innan 2001 var att de inte höll rågången mot extremisterna. På våren 2001 "splittrades" SD och ND (Nationaldemokraterna) bildades - till detta parti drogs extremisterna och det kändes okey att rösta SD. ND höll aldrig rent mot extremisterna och dog följdaktligen ut några år senare. AFS kommer naturligtvis gå samma väg om de inte håller rågången.

Hör jag inget avståndstagande från AFS den närmaste timmen angående nazismen i allmänhet och nazister på deras möten i synnerhet, så går jag och ändrar min förtidsröst till SD. Så enkelt är det.

Ja, du är nog jätte jätte intressersd av AfS och vill gärna se dom i riksdagen.

Du tror inte att vi efter månader av liknande concern-trolls ser igenom syftet med dina posts direkt?

Både du och jag vet att inget avståndstagande kommer då man inte har något att ta avstånd från. Ett hypotetiskt scenario räcker inte.

Och du, jag och resten av tråden vet att du inte kommer gå någonstans för du har redan röstat på SD eller något sjuklöverparti och ser hellre röster gå till SD än AfS.

Nice try. Du kan nu lämna tråden igen
Citera
2018-09-09, 10:16
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:

Låter som att Liberalerna är partiet för dig. Så gå och ändra din röst och masa dig hem till trollskogen när du är klar. Tydligen är det viktigare att "stå upp mot extremism" än att stå upp för sitt folk.
Citera
Medlem
Citat:

Det är ingen här som bryr sig om dina patetiska trollförsök ändå så du kan lika gärna lägga ner det.
Citera
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g4mbler
Jag tror att AfS odds kommer att åka ordentlig berg-och-dal-bana under hela dagen, för att sedan krascha när VALU kommer.

Av nyfikenhet: hur kommer det sig att du inte själv spelar på Betfair istället för de riktigt dåliga spelbolagen, när oddsen bevisligen är så mkt bättre där?

Alltid Bradley effect/Wilder effect på VALU.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bradley_effect
Bara titta på SD i EU valet, de var så jävla malliga under senaste EU valet när de trodde att FI var större än SD i EU valet, sen kom det riktiga resultatet. Var något liknande även 2010.

VALU är notoriskt opålitlig, precis som de flesta andra OU.
Tror inte de redovisar AfS under Valun, tror de kör Åttaklövern plus FI sedan Övriga i en stor klump.
Citera
2018-09-09, 10:17
Medlem
Citat:

Ingen är så korkad att man går på dina teorier.
AfS2018
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in