Citat:
Ursprungligen postat av
oyto
Intressant. Du är alltså en sosse som röstar SD trots att de fick igenom dubblad kvotflyktingmottagning, ifrågasätter om det finns etniska svenskar och uteslöt sitt ungdomsförbund?
Min hypotes är ju också att inte en levande själ efterfrågade detta av SD.
Misstänker att detta blir diskussionsämne i eftervalsanalysen. Och att förutfattade meningar inte kommer låta sig falsifieras av nästan något valresultat.
Japp det gick fort efter Decemberöverenskommelsen, då svor jag heligt att aldrig rösta på 7klövern mer.
Jag läste om kvotflyktingsystemet när jag inte än var så radikal, sen när valet närmade sig, typ en månad sedan så drog SD tillbaka sin position.
Sedan så pratar SD om svensk essens, vilket jag tycker låter väldigt skumt, jag bryr mig inte ihuvudtaget om svensk essens och det vara igentligen en deal breaker för mig, , men SD vann tillbaka mig .
AFS har på riktigt varit ett alternativ senaste månaderna , men varje gång jag har debatterat mot en AFS:are så har jag blivit påhoppad och nervärderad, fastän jag tycker att den nationalistiska rörelsen borde hålla ihop. Därför blev det inte äns ett alternativ, hoppas dock att Kasselstrand lyckas väldigt bra.
Avslutningsvis så vill jag bara säga att jag är ingen sosse, jag har lämnat deras politik, men håller med i vissa sakfrågor som jag tycker är grundläggande för Sverige te x LAS. Men jag har fått prioritera om och jag hopppas att SD inte går för långt högerut , för då kommer jag att rösta något annat nästa val.