Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-06, 22:26
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dornier
Kasselstrand är en beundransvärd ledare som inte räds att vara vid frontlinjen, det såg man idag i Nyköping.

Edit. Lite galet dock, som andra redan skrivit, att man haft så dålig säkerhet under turnén. Rent av dumdristigt att bara förlita sig på polisen.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Karl_XII

En krigskung reinkarnerad åt det svenska folket, förbannad och tar revanschen med hög energi!
Citera
2018-09-06, 22:26
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Fråga dig själv: Hur många norrmän tror du att AfS inte tycker passar in i det svenska samhället? Hur många somalier?

Har du rapporter om norrmän som bränner bilar och våldtar? I så fall vill vi gärna ta del av det. Vi lyssnar gärna på argument.

Annars är din argumentation som att klaga på farmare som bara skjuter vargar för att freda sina får, och inte alls skjuter kaniner. Jiktigt ojättvist jö!
Citera
2018-09-06, 22:30
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
https://mobile.twitter.com/RichardJomshof/status/1037767842224066560

Richard Jomshof har uppenbarligen inga invändningar mot att svenska politiker utsätts för brottsliga angrepp och rent förtryck.

En riktigt slemmig, falsk och alltigenom äcklig människa. Jomshof (och hela SD-ledningen) bevisar att beslutet att lägga min röst på AfS var det enda rätta.
Citera
2018-09-06, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -93
stor risk att afa, vänsterextremister kommer helt sabotera mötet i kungsan,
nu måste polisen sätta staket så afs får protestera!
AFA är dött. Det är idag en samling klimakterietanter och gymnasietjejer som fått sin ideologiska skolning från Rihanna och Zara Larsson.

Enda "hotet" är om kriminella sossebyråkrater försöker spärra av på något vis. Men då får polisen helt enkelt bussa iväg de tanterna och henmännen till någon ytterförort, som man gör med fotbollshuliganer vid derbyn.
Citera
Medlem
Sanctuss avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dd1w81/sju-omhandertagna-efter-hogerextrem-demonstration

Högerextrem demonstration? Ljugmedia förnekar sig inte trots att alla har tillgång till den oredigerade sanningen. Bara lek med tanken att Vänsterpartiet hade hållit ett torgmöte och hundratals vita nationella hade samlats och skrikit, spottat, kastat sten och kallat kvinnliga talare för "hora". Hur tror ni dom hade rapporterat det? Helt sjukt vilken värld och vilket land vi lever i. Men vi är alltfler som börjar få upp ögonen och det kokar ute bland vanliga svenskar.
Citera
Medlem
BorkaOdalmans avatar
Det är så uppenbart vad syftet är med Expressens artikel. Man ringer upp lydiga opinionsinstitut som manipulerar både SD och AfS helt medvetet. Man kan inte tolka Expressens artikel som något annat än ren desperation och ett försök att påverka valutgången. Jag står fortfarande för att AfS får 5% i valet och att SD får 28-30%.
Citera
2018-09-06, 22:42
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:

Richard Jomshof har uppenbarligen inga invändningar mot att svenska politiker utsätts för brottsliga angrepp och rent förtryck.

SD försvarar aldrig eller ger sitt stöd till dem som vågar röra sig utanför det politiskt korrekta. Därför vaknar svenska folket så långsamt. Med AfS i RD skulle uppvaknandet, insikten om hur fel allt är, gå 5,10 kanske 15 år snabbare än med SD som enbart låter massinvandringens fortgående göra jobbet då fler tvingas till ett brutalt uppvaknande. AfS viktigaste roll just nu och de kommande fyra åren blir att chocka systemet, skaka om människors medvetande och tvinga fram en mer öppen debatt.
Senast redigerad av StillaHavet 2018-09-06 kl. 22:50.
Citera
2018-09-06, 22:42
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Jag undrar hur det kommer gå till på söndag när resultaten ska redovisas. AfS kommer ju inte redovisas separat, utan som en del av övriga. Men om AfS får t ex 5%, kommer de gå ut med det redan på kvällen? Eller kommer de förhala så länge som möjligt? Hur många procent tror ni kommer räcka för att komma in förresten? FI redovisas separat, så om Övriga får över 6% tror jag AfS har klarat spärren. Under 6% så blir det nog tajt, och under 4% så har de inte kommit in givetvis.

Japp, sådär får man resonera.

Och vi kommer att få vänta till på fredag i nästa vecka för att veta hur många procent AfS fick.
Citera
2018-09-06, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Japp, sådär får man resonera.

Och vi kommer att få vänta till på fredag i nästa vecka för att veta hur många procent AfS fick.

Vilket skämt allt för att bara jävlas
Citera
2018-09-06, 22:49
Medlem
Uusmanns avatar
Citat:

Ooooch!
Vilken bitter och efterbliven kommentar!!
Vill han sänka SD helt och hållet?!?

Dubblering av SDs röster och Jumshof grinar om ett land flera hundra mil från Sverige och för att AfS är på väg in i riksdagen.
Citera
2018-09-06, 22:50
Medlem
FarbrorAgges avatar
Undrar hur många stödröster (dvs procentenheter) AfS kan få av de andra småpartierna som står utanför riksdagen. Vad tror ni? Går det ens att spekulera i?
Citera
2018-09-06, 22:50
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:

Tragiskt. Otroligt sorgligt. Jag har stöttat SD under många år och även sett förbi alla påståenden om "kontrollerad opposition." Jag får erkänna att jag känner mig lurad och jag är beredd att erkänna att jag haft fel.

Jomshof har stått högt hos mig, men det raseras snabbt. Aldrig mer SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in