2018-09-06, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduck
Det har jag gjort, vill bara att någon kommer fram till samma slutsats!

Jag kommer tyvärr inte fram till nått som är anmärkningsvärt! En asiatisk kvinna som står med i bolag (ist för sambo/make som troligtvis har näringsförbud) är allt jag kan se.
Men nu är jag nyfiken på din teori. Här eller i pm
Citera
2018-09-06, 08:44
Medlem
Vad är det för fängelsemord han dömdes för?
Citera
2018-09-06, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betvet
Jag kommer tyvärr inte fram till nått som är anmärkningsvärt! En asiatisk kvinna som står med i bolag (ist för sambo/make som troligtvis har näringsförbud) är allt jag kan se.
Men nu är jag nyfiken på din teori. Här eller i pm

Som jag skrev innan, om det skulle ha något med ekonomiskbrottslighet att göra.
Citera
2018-09-06, 09:52
Medlem
Citat:

Han verkade ha gott om pengar som inte arbetade iallafall. Med tanke på alla resor..

OT. Men vem var hans tjej?
Samt vem var medskyldig till mordet på Sonny?
Citera
2018-09-06, 09:55
Medlem
Citat:

Men JA har ju ingen kopling till RH:s bolag eller missar jag nått? Det klias i hjärnan nu.

RH är borttagen från allt nu. Inga sökträffar någonstans som jag kan se. Förut kunde jag det. Allt på Facebook är också borta. Vet att RH har sökt skydd av polis och sökt skyddad identitet men fått detta nekat.
Citera
2018-09-06, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av extraz
Han verkade ha gott om pengar som inte arbetade iallafall. Med tanke på alla resor..

OT. Men vem var hans tjej?
Samt vem var medskyldig till mordet på Sonny?

Tjejen kommer inte upp när jag söker henne på Facebook. Går jag in på JA:s mor och kollar hennes vänner så kommer flickvännen upp. Vill inte hänga ut henne här men hon kommer upp tidigt och har skrivit om det som har hänt.
Citera
2018-09-06, 10:10
Medlem
Citat:
Enligt BO:s flickvän ska det inte finnas något hot mot BO idag förutom från en person. Denna person är en kriminell person som har jobbar som underhuggare åt HA och är ständigt hög. Det finns en bild på Facebook på dem tillsammans från den 17/10- 2017. Det finns även en bild till på dem tillsammans från oktober samma år. De verkar vara i Asien på semestern men nu ska de enligt flickvännen hata varandra.

Citat:
Men JA har ju ingen kopling till RH:s bolag eller missar jag nått? Det klias i hjärnan nu.

RH är borttagen från allt nu. Inga sökträffar någonstans som jag kan se. Förut kunde jag det. Allt på Facebook är också borta. Vet att RH har sökt skydd av polis och sökt skyddad identitet men fått detta nekat.

Detta har ju du skrivit innan, kan inte det anses som en koppling? 🤔
Citera
2018-09-06, 10:19
Medlem
Citat:
Detta har ju du skrivit innan, kan inte det anses som en koppling? 🤔

Aha! Du menar så😊 Jo men den kopplingen var ju så glasklar att jag inte tänkte på den. Jag är helt övertygad om att RH gjort detta men tror inte att han kommer åka dit för det tyvärr. RH röjer allt som kommer i hans väg och karma kommer komma ifatt av likasinnade. Det ör därför han nu är rädd och söker polisbeskydd. Han kan försöka gömma sig men vissa kan man inte gömma sig för..
Citera
2018-09-06, 10:57
Medlem
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Vad är det för fängelsemord han dömdes för?
Tjena, han mördade en gängmedlem på Tidaholmanstalten 1997 tillsammans med en annan intern. Hört rykten om att han fick rätt bra betalt för det. Vet inte vilket gäng offret tillhörde.
Citera
2018-09-06, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Tjena, han mördade en gängmedlem på Tidaholmanstalten 1997 tillsammans med en annan intern. Hört rykten om att han fick rätt bra betalt för det. Vet inte vilket gäng offret tillhörde.

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0003/29/fange.html
Citera
2018-09-06, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Tack! Var det inte något med IEM? Dömdes han för det?
Senast redigerad av Q2000 2018-09-06 kl. 11:19. Anledning: Redigera
Citera
2018-09-06, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Tack! Var det inte något med IEM?

Läs den länkade sidan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto