Citat:
Ursprungligen postat av
.SMOrcimus.PriME
Det är väl just de anledningar du listar upp för att inte rösta på partiet som folk faktiskt kommer att rösta på partiet.
Jag har svårt att tro att en politik av den typ som AfS nu rör sig mot skulle attrahera stora väljargrupper. Det är väl främst de personer som diskuteras i den här tråden som kan tänkas vara intresserade av en hybrid mellan Christoffer Dulnys och Alexander Bards idéer:
(FB) Libertarianska Fascistkonvertiter
Citat:
Ursprungligen postat av
.SMOrcimus.PriME
Att du använder vänstervridna ord och fraser som t.ex. ”främlingsfientlig politik med rasistiska undertoner” för att få något att låta hemskt och farligt så betyder det inte att det är det.
Jag försökte faktiskt uttrycka mig försiktigt och nyanserat. Att kalla folk för rasister och fascister leder sällan till en konstruktiv dialog.
Citat:
Ursprungligen postat av
.SMOrcimus.PriME
Lycka till med vad du nu hoppas att uppnå genom ditt propagerande. Vad det nu än är så märker du ju själv att det inte fungerar överhuvudtaget

Som jag påpekat tidigare riktar sig min upplysningsverksamhet inte mot de redan frälsta som skriver i den här tråden utan mot nyfikna SD:are som överväger att rösta på AfS. Förhoppningsvis kan jag få dem på bättre tankar.
Om det fungerade vet vi i bästa fall på söndag.