Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Om AFS hamnade i regeringsställning någon gång vilken ministerpost skulle ni då vilja att Jeff Ahl fick?

Återvandringsminister.
Citera
2018-09-05, 22:15
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Om AFS hamnade i regeringsställning någon gång vilken ministerpost skulle ni då vilja att Jeff Ahl fick?

Återvandringsminister.
Citera
2018-09-05, 22:16
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .SMOrcimus.PriME
Det är väl just de anledningar du listar upp för att inte rösta på partiet som folk faktiskt kommer att rösta på partiet.

Jag har svårt att tro att en politik av den typ som AfS nu rör sig mot skulle attrahera stora väljargrupper. Det är väl främst de personer som diskuteras i den här tråden som kan tänkas vara intresserade av en hybrid mellan Christoffer Dulnys och Alexander Bards idéer:

(FB) Libertarianska Fascistkonvertiter

Citat:
Att du använder vänstervridna ord och fraser som t.ex. ”främlingsfientlig politik med rasistiska undertoner” för att få något att låta hemskt och farligt så betyder det inte att det är det.

Jag försökte faktiskt uttrycka mig försiktigt och nyanserat. Att kalla folk för rasister och fascister leder sällan till en konstruktiv dialog.

Citat:
Lycka till med vad du nu hoppas att uppnå genom ditt propagerande. Vad det nu än är så märker du ju själv att det inte fungerar överhuvudtaget

Som jag påpekat tidigare riktar sig min upplysningsverksamhet inte mot de redan frälsta som skriver i den här tråden utan mot nyfikna SD:are som överväger att rösta på AfS. Förhoppningsvis kan jag få dem på bättre tankar.

Om det fungerade vet vi i bästa fall på söndag.
Citera
2018-09-05, 22:17
Medlem
Citat:

Utrikesminister, han prata väldigt mycket om Globalisterna och det glädjer. Goyim Knows.
Citera
2018-09-05, 22:18
Medlem
Citat:

Jag skulle säga försvarsminister.
Citera
2018-09-05, 22:19
Medlem
Citat:

Inrikesminister
Citera
2018-09-05, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Enligt en tidigare undersökning kunde 20% av SD:s väljare tänka sig att stödrösta på AfS, och då snackar vi alltså nuvarande SD-väljare, inte förstagångsväljare eller väljare som redan gått över till AfS. Torgmötena fullständigt dryper av 18- och 19-åringar som vill skaka hand och ta selfies med Kasselstrand. Att SD hos förstagångsväljare ses som bara ett annat etablissemangsparti i mängden ser jag inte som helt osannolikt. De ser ju problemen svälla större och större utan att nånting görs, och då har SD suttit i Riksdagen så länge de ens varit gamla nog att reflektera över politiken.

AfS kommer att hamna på 4-5% i detta val. 2022 kommer partiet att explodera och säkerligen landa på 8-10%, om inte mer.

Det första fetade bara påvisar vikten av att höja rösträttsåldern till 20 år. Är man 18-19 år är man visserligen myndig men fortfarande ett barn i hjärnan. Det finns t ex en anledning att man inte får handla på systemet förrän man är 20 år.

Det andra fetade är bara så jävla LOL. Jag säger det igen. 4% är ungefär en kvarts miljon röster. Dom ska vara glada om dom ens får femsiffrigt.
Citera
2018-09-05, 22:20
Medlem
En tanke bara varför åker polis till stockholm i kväll för att förstärka?Väntas det oroligheter i morgon om tillståndet dras in.. Det verkar lite konstigt om inte ni skall hitta på något i morgon..Eller Vänstermupparna..
Citera
2018-09-05, 22:22
Medlem
Grodfrityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanchoo
Det känns förståeligt nu varför JÅ o co sparkade gamla SDU. AFS är ju mer borgerliga än hela riksdagen. Platt skatt och 20%. SD ska vara "gamla" sossarna. Detta rimmar inte
Platt skatt och 20 - 25% har Gustav nämnt.
(Tidsstämplat)
https://youtu.be/yklKOmcOU8Y?t=2183

Tittar man historiskt så är dagens skattetryck väldigt högt.
https://www.ekonomifakta.se/Fakta/Skatter/Skattetryck/Skattetrycket-historiskt/?graph=/23546/1/all/
Senast redigerad av Grodfrityr 2018-09-05 kl. 22:30.
Citera
2018-09-05, 22:26
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:

Socialminister känns som det givna svaret. Ahl är den som verkar mest vänsterorienterad i toppskiktet av AfS och verkar brinna för våra svenska pensionärer och barns väl.
Senast redigerad av Ulo2000 2018-09-05 kl. 22:33.
Citera
2018-09-05, 22:27
Medlem
Massmedia har nu lyft exaakt-memen!

EXAAKT!
Citera
2018-09-05, 22:30
Medlem
Badassmfokas avatar
Ska de fortfarande ta upp i breaking news eller ska jag gå till början av programmet?

Fyfan jag gillade Filip och Fredrik, de har ju senaste åren blivit på riktigt mentalt sjuka av PK-bubblan de lever i. De sitter nu och håller framme olika skyltar med ord och filip ska gissa om detta är ett ord som man får säga eller inte, sen är det någon bög som har svaret om det är ok eller inte herregud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in