Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-04, 23:18
Medlem
Så här är dets avatar
Jag orkar inte skriva något vettigt nu men vi syns i kungsan på fredag. Tyvärr är jag tvungen att vara på jobbet under förmiddagen men jag planerar att komma till kungsan vid två-tiden. Jag hade inte planerat att åka dit men när sossarna försöker stoppa evenemanget så känns det som en krigsförklaring

Förslag på klädkod?

Borde man inte styra upp lite demonstrationer och kaos i Göteborg och Malmö också?
Citera
2018-09-04, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
380 anmälda. Det betyder ungefär 20 st. på plats som i falsett kommer pipa: inga nazzzzzister på vååååra gator!

Bra att du håller koll dock. Man ska aldrig underskatta fienden. Inte ens falsettvänstern.

Nu är det vi som åsiktsregistrerar vänstern, vill du inte bli åsiktsregistrerad, ja göm dig i en källare och stanna där. De är våra fiender, de skall krossas och rullas i tjära och fjädrar. De går i samma ledband som väldigt mycket onda krafter. Jag pratar inte om harmlösa snöflinge tjejer, men det finns element i deras led som är sjuka och behöver botas med radikal medicin. Fysisk borttagning av Nosringsvänstern sker 2018 efter AFS riksdagsinträde.
Citera
2018-09-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Jag orkar inte skriva något vettigt nu men vi syns i kungsan på fredag. Tyvärr är jag tvungen att vara på jobbet under förmiddagen men jag planerar att komma till kungsan vid två-tiden. Jag hade inte planerat att åka dit men när sossarna försöker stoppa evenemanget så känns det som en krigsförklaring

Förslag på klädkod?

Borde man inte styra upp lite demonstrationer och kaos i Göteborg och Malmö också?

Vanliga och någorlunda propra kläder. Hel och ren, ingen subkulturell skit.
Citera
Medlem
Stabskaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin020203
Han backar aldrig utan bara framåt, tror aldrig jag tidigare sett en bättre talare heller, de är fåförunnat att kunna stå dag ut och dag in utan manus men aldrig rabbla upp samma saker. Han är rak och ärlig och jag hoppas det går hem hos folk. I mina ögon är han ett underbarn med talets gåva.

Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Tänkte inte mer på detta förens min nya crush Kasselstrand stog på ett torg och som han pratade! En välklädd herre som hade ett smort munläder. Som svorna dagars talare!

Visst är Kasselstrand duktig! Här gör han också en god talarinsats:

https://www.youtube.com/watch?v=M60R8hSkI5s
Citera
Medlem
Cannibalizations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Så här är det
Förslag på klädkod?

Som en Svensk. Inga vita armbindlar som en del vill få till. Kom ihåg att media kommer hålla koll på detta och kommer ta alla tillfällen i akt att finna svaga punkter hos oss som de kan attackera.

Syns i Kungsan på fredag! Då blir det fest.
Citera
2018-09-04, 23:24
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Rayman länkade bara till nån turkbrud som hade lagt upp den. Där är det över 9000 delningar och 1.2 miljoner visningar!

https://www.facebook.com/fairouz.khodr

Det är en jävla reaktion kan jag säga. Precis som jag har sagt hela tiden så märker man att de flesta människor som bor i Sverige fram tills nu förmodligen inte ens har vetat om att AfS existerar. Många är chockade.

Excellent!

https://www.youtube.com/watch?v=YKUOB8MN4Kc

OK. Turken har 9000 delningar det är inte skitmycket det heller. Filmen har 1.2m visningar, men trots det har bara 9000 hetsat upp sig tillräckligt för att orka dela. Jag tycker fortfarande ration 9k/1.2m är väldigt lite reaktioner.

Det visar att vänstern är svag, precis som vi sett på torgmötena under turnén.
Citera
2018-09-04, 23:27
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Vanliga och någorlunda propra kläder. Hel och ren, ingen subkulturell skit.

Bra! Hel, ren och respektabel. Klä er så ni skulle bli insläppta på TGI Fridays i Kungsträdgården.
Citera
2018-09-04, 23:32
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
OK. Turken har 9000 delningar det är inte skitmycket det heller. Filmen har 1.2m visningar, men trots det har bara 9000 hetsat upp sig tillräckligt för att orka dela. Jag tycker fortfarande ration 9k/1.2m är väldigt lite reaktioner.

Det visar att vänstern är svag, precis som vi sett på torgmötena under turnén.

Kasselstrand är verkligen "the guy on fire"!
Citera
2018-09-04, 23:35
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Jag berättade lite kort för mamma om AfS och deras profilfråga men tänkte rödpillra henne (och pappa) mer imorgon.

Någon som har ett bra tips på någon hyfsat kort video? Gärna inte från ett torgmöte eller dylikt, då det kan bli lite hektiskt.

(De lutar redan mot SD)

Kort: Gustavs sluttal i Falkenberg.
Långt: Intervjun i Swebb-TV
Citera
2018-09-04, 23:38
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Kan säga på direkten att kommer de att medverka så går min röst till SD och jag lägger direkt ner allt engagemang för AfS. Detta sunk som saboterat allting i alla år.

Vilka är dina invändningar mot herrarna i fråga?
Senast redigerad av SmokeyNegroni 2018-09-04 kl. 23:44.
Citera
2018-09-04, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Pork
Apropå många visningar på Facebook så kunde jag inte låta bli att notera antalet visningar på ett klipp som Sanna Rayman delade från starten på mötet i Uddevalla och hennes reaktion. Notera i kommentarsfältet att PK folk har det i sina flöden och att det nästan har 1,3 miljoner visningar. Tror det hade minst hundra tusen färre för ett par timmar sen när jag klickade på länken här i tråden. Kommentarerna här också gått upp från 6600 till 7100 på samma tid.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10155373745171595&id=65755159 4

Men men, det är ju bara vi galna fanatiker på Flashback som känner till dem har jag läst här.

Haha, riktigt kul att sitta och läsa kommentarerna. Det är mångas huvuden som kommer att explodera av chock om AfS kommer in i riksdagen.
Citera
2018-09-04, 23:39
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin020203
https://youtu.be/Q-g7KNXLphY Denna brukar jag visa för folk och försöka få dem över till afs. Nu var de väl inte direkt det du sökte men tror de kan gå hem ändå.

Klockrent tal. Tack för den länken. Helt utan manus ångar han på, Sveriges bäste talare. Och slutklämmen var ju helt briljant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in