2018-09-04, 14:24
Medlem
RealMcGoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Förutom att ha startat den numera ökända armbindelsmemen förespråkar du alltså att AfS startar upplopp. Ok, du verkar balanserad.

Inte för att verka tråkig här.

2 punkter.

Jag håller helt med Sinestro att armbindlar inte är en bra idé ...alls - det kommer bara förknippas med Ölputsch och Skinheads.

Om Polisen tvingar till en förskingring så är det bäst så. Speciellt om man kämpar mot en fientlig media som äger narrativet. Det är smartare att inte ställa till ett "neonazi" hallå dagar innan valet.
Citera
2018-09-04, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Typ 2 twittrare och 1 användare här i tråden som tog upp idén.

Reagerade negativt när jag såg en tweet om vita armbindlar. Tror på exakt 0 vita armbindlar på fredag.

Så långe afs själva inte går ut på socialamedier Facebook twitter instagram deras egna hemsida om detta så, är det inget de sympatiserar med eller står för som parti.
Citera
2018-09-04, 14:30
Medlem
Black.waters avatar
Så länge man ihop den kritiska massan till en mobb så vi kan stormat stadshuset med röster
Citera
2018-09-04, 14:30
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Du kanske ska sluta besöka den här tråden om du inte bryr dig, den är till för oss som bryr oss. Vad gör du övrhuvudtaget här om du nu inte bryr dig?

Så för att jag inte bryr mig om något så obetydligt som armbindlar så ska jag dra?

Jag ska dra för jag tycker det är onödigt jidder i tråden när vi istället kan lägga energi på och diskutera annat, mer betydelsefullt?

Ok.
Citera
2018-09-04, 14:32
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorPest
Så om AFS samlas där och polisen ropar i högtalare att alla ska skingras så ska man tyst och fint packa ihop och åka därifrån? Ok.

Tänker tillbaka på The Battle for Berkeley: https://www.youtube.com/watch?v=YO2mfUR-jFY

Tuffa nationalister jagar bort de svarta ninjakostymerna från gatorna. Det var tamejfan det finaste jag sett sedan jag konfirmerades.

Men nej, det är inte rätt grej i samband med ett parti, och just före ett val.
Citera
2018-09-04, 14:35
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumin020203
Kan bara instämma

Det trista är att när någon inte följer detta rigida mönster, som t.ex. Finspångs kommun, så blir man hånad för det.
Citera
2018-09-04, 14:35
Bannlyst
Jag gillar förvisso idén om den vita armbindeln eftersom det är synonymt med en tidigare Kung och hans riter. Men vi skall liksom inte starta en blodig revolution på Fredag, vi skall ut som lugna,normala men väldigt arga personer på etablissemanget och visa stöd åt AFS, yttrandefriheten och bejaka vår valavslutning.

Vi skall ha kul samtidigt som det är allvar, inte bli nedskjutna av politruker, det är alldeles för tidigt nu. När hela folket iaf väldigt stor majoritet är bakom en idé vars tid är kommen då kan man leka revolutionär mer än i bara tanken. Givetvis förstår Kasselstrand och hans entourage detta.

#AllaTillKungsan Ta med ett glatt och festligt humör! Det blir folkfest! Vi backar inte, full fart framåt!
Citera
2018-09-04, 14:38
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Framgår inte i partiprogrammet. Ganska meningslöst att läsa dessa program, eftersom de innehåller som du skriver, inget av detaljspecifik natur, som är det mest intressanta när det väl kommer till kritan.
Dessa uppgifter är ganska viktiga att man är tydlig med, om man vill ha fler osäkra väljares röster och sympatier.

Väldigt väldigt tydligt här:

https://alternativforsverige.se/alternativ-f%C3%B6r-sverige-lanserar-%C3%A5tervandringsverket/
Citera
2018-09-04, 14:38
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Har AfS bokat Ken Ring eller är det bara en meme?
Citera
2018-09-04, 14:39
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Sanna Rayman går till vulgärt och pöbelaktigt angrepp mot AfS på Facebook:

Hennes trosor blev fullständigt tillskrynklade. Bra!
Citera
2018-09-04, 14:40
Medlem
Citat:
Förutom att ha startat den numera ökända armbindelsmemen förespråkar du alltså att AfS startar upplopp. Ok, du verkar balanserad.
Lägg inte ord i min mun och jag har heller inte startat någon mem.
Citera
2018-09-04, 14:43
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StatligaTeleverket
Har AfS bokat Ken Ring eller är det bara en meme?

https://giffabriken.wordpress.com/2018/03/19/ken-ring-kampanjar-for-sitt-nya-parti-alternativ-for-sverige/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in