Citat:
Ursprungligen postat av
Flickfotograf
Vadå om dem?
Om jag går in till vilda lejon inlindad i bacon?
Jag tror vi alla förstår att om du lämnar en ferrari i Rinkeby så kommer den vara stulen eller förstörd nästa dag- och bara en idiot gör det.
Poängen är att denna feminist som är intresserad om kvinnan verkligen var nykter under våldtäkten hade aldrig gjort det om det berört vita män- och alla vet det, t om någon åt extrem vänstern förstår det. Kommer ej bli förvånad om de ifrågasätter vad kvinnan hade på sig nästa gång.
Och nej, givetvis är det ej bra att vara onykter i en park på natten- inte bara för kvinnor, men för män likaså. Det finns ju, vare sig vi vill det eller inte, män som vill oss illa åt (råna män/våldta kvinnor osv) Men vi har samma jävla idioti ifrån vänstern, det är socioekonomiska förklaringar som bär ansvar för våldtäkter - men då kanske massinvandring inte är det bästa?
Eller? Och nej, jag tror inte att min lön gör mig till en våldtäktsman - jag tror män som inte har respekt för vissa kvinnor gör det snarare.
Sedan är det extremt löjligt att hävda att det inte finns kulturella skillnader på jordklotet.
Är Japaner lika artiga som finnländare? Det vi måste vara pk och låtsas som?
Har jag utsatt finnländare för hatbrott nu? Hade jag nämnt ett mellanöstern/afrikansk land så hade jag väl kallats för nazist, lättare att ta Finland, de är ej så Pk och blir förolämpade.
Jag glömde tillägga angående socioekonomiska förklaringar...
IQ är något man aldrig får ta upp, som att alla som bor och stannar i de mest fattiga och utsatta förorterna har exakt samma IQ som alla andra i landet runt. "OKEJ".
Sedan är det intresssant att studier inom USA på flertal fängelser avslöjade: 74% av fångar kom ifrån ett hem med en singelmamma- är detta något som vänstern vill tala om?
Hur kärnfamiljen (fadersgestalt i hemmet) är en bidragande faktor för att skapa lagliga medborgare?!
Det kanske inte är så "girl power" med en kvinna som drar med barnen när hennes son växer upp till att bli en våldtäktsman- eller?