Citat:
Ursprungligen postat av
tjackarismyg
Är både Sherlock och Philomena på semester? What!!. Då är det väl jag som ryker next. Som jag ser det har LW varit trasig i kroppen och tyngd av oro sedan 2017. Shazzer nämner att LW har varit utsatt för mer än misshandeln. Den kvinnlig polisen som jobbar med vittnesskydd kom in på allvar 2017.
Mellan Sälenresan den 13/1 och 5/5 har hon inte varit sitt vanliga spirituella cyberjag men mellan 5/5 och 10/5 lyser hon och sedan försvinner hon.
Eftersom den till statens representant kvalificerade Åk ansåg att det inte var fråga om misshandel bör nog inte du göra det med mera att du tycker dig besitta en för Åk övermäktig insikt i vad som tilldragit sig i bilen. Att man har rätt att använda
visst tvång för att avlägsna en obstruerande kvinna från sin bil mitt i natten har Åk därmed slagit fast. Det behövs inte mer prejudikat än så.
Citat: "Utredningen lades dock ner eftersom mannen ”
haft en rätt att avvisa målsäganden från sitt fordon och i slutändan använda ett visst tvång” och att ”uppgifterna om vad som ska hänt skiljer sig delvis åt”, enligt nedläggningsbeslutet."
Anledningen till att vissa med sanningen mindre nogräknade postare fabulerar upp knoggnuggningen som det vore
våld eller misshandel är så simpelt som att få SD att framstå i så ofördelaktig dager som möjligt för att bättre passa in som deras önskemördare.
Sätter man värde på sin heder och trovärdighet så far man inte med osanning och ljuger som vore man politiker om vad som förekommit i bilen.
Din oro om ev, avstängning bekräftas måhända av regel 0.09.
Citat : Falsk ryktesspridning
"Att sprida påhittade uppgifter om personer, företag eller organisationer med uppsåt att utsätta dessa för andras missaktning, eller att avsiktligen sprida förvrängd eller påhittad information med uppsåt att vilseleda, är förbjudet."