2018-08-30, 19:36
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattfarssas
Ser bara dagens torgmöten, kan du länka?

https://www.youtube.com/channel/UCm9un0l6hjI8S67E3_8V1mA/videos

Finns filmer från Vänersborg, Trollhättan och Falköping förutom Uddevalla. Menar du att alla dessa var idag?
Citera
2018-08-30, 19:37
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Det verkar så. På vems order infördes den, och på vems order hävdes den?

Nu är det väl fortfarande oklart om censuren hävts, om det bara var dagens filmer.

Annars förmodar jag att AfS protesterat även denna gång.
Citera
2018-08-30, 19:38
Medlem
robotguras avatar
Nästan 50.000 visningar på 2h om man lägger ihop alla plattformar.
Citera
2018-08-30, 19:39
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Nu är det väl fortfarande oklart om censuren hävts, om det bara var dagens filmer.

Annars förmodar jag att AfS protesterat även denna gång.

Nej.

Titta här:

https://www.youtube.com/watch?v=92BaRo2tRyc

Det är en re-upload på en borttagen AfS-film. Borttagen av globalistjudefittorna som du försvarar för att sen skylla på "ryska troll". Vi ser igenom dig "Regulus", du är genomskinlig och genomskådad.

Kan du hitta orginalet åt mig på JewTube? Kthxbai.
Senast redigerad av Nostradumbass 2018-08-30 kl. 19:45.
Citera
2018-08-30, 19:40
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
TT tog det! Bra för AfS att mörkläggningskonspirationen inte är total.

Dagens Eko hade ett inslag om bråket. De nämnde också att någon kastat ägg på Åkesson.
Citera
2018-08-30, 19:41
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
AFS svag o patetisk rörelse, hävdar om hur stora de är och modiga samtidigt som motparten är feminiserade cucks? Ja... vad såg vi i denna videon då, inte en enda AFS sa eller gjorde något utan filmar bakom en bil omringad av poliser, bra lokaliserat grabbar... ni är verkliga vikingar

Jag skulle gärna ser att det här jävla packet som står och skriker så inåthelvete. Misshandlades rejält, gärna med dödsfall som följd. Men hur ska det kunna vara möjligt i Sverige? Är ju alltid en massa poliser där. Och hur skulle media och riksdagspartierna reagera? Skulle dom förbjuda AFS som Finland vill göra med NMR där.

Gap och skrikvänstern är väl inte så tuffa dom heller? Mest gap och lite gruff med polisen. Ändå så är ju målet som det alltid vart att krossa rasismen.

Men det jag tycker var det jävligaste med mötet vara att en VÄNSTERPARTIST i partiets egna jacka var en av de få svenska kvinnorna på nysvenskarnas sida. Hon verkade leda dessa. Detta borde ju uppmärksammas REJÄLT av media och riksdagspartierna.
Citera
2018-08-30, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Ingen behöver bli skadad om polisen gör sitt jobb. Det gjorde de inte i Uddevalla idag. De låter babbarna skockas 5 meter från AfS talarstol.

Men snälla, bara sluta. Polisen är en del av det övriga dysfunktionella och korrupta systemet och du kan aldrig räkna med dem. Ibland är de på plats och gör ett bra jobb, vid andra tillfällen är det inte alls så. Det är vansinne att lägga sin säkerhet och sitt liv helt i polisens händer.
Citera
2018-08-30, 19:44
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
AFS svag o patetisk rörelse, hävdar om hur stora de är och modiga samtidigt som motparten är feminiserade cucks? Ja... vad såg vi i denna videon då, inte en enda AFS sa eller gjorde något utan filmar bakom en bil omringad av poliser, bra lokaliserat grabbar... ni är verkliga vikingar

Du är en typisk gymnasieavhoppare. Ni verkar inte ha lärt er konsekvenstänk alls. Det här var garanterat en av de bästa turnédagarna för AfS. Sociala medier är helt nerlusade med babberiet. Babbarna bevisade just varför de inte har här att göra och bör skeppas hem.

Nyttiga idioter brukar man kalla dem ickerationella päbeln som maler på.
Citera
2018-08-30, 19:46
Medlem
elbrujos avatar
Ska det få se ut så här i en svensk stad när ett svenskt parti ska tala om sina frågor?

Vad fan är det frågan om? Vi är ju för fan under ockupation av totalt aggressiva främlingar!

Jag ändrar mig, det blir AfS i riksdagsvalet och SD i kommun- och landsting.

All heder till polisen som försökte hålla ordningen. Med ett SD som största parti i riksdagen och ett AfS som kommer in så har vi ett politiskt mandat att lagföra och skicka hem drägget.

Edit: Sprid filmen, snacka om det här på jobbet imorgon...
Senast redigerad av elbrujo 2018-08-30 kl. 19:48.
Citera
2018-08-30, 19:47
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Nej.

Titta här:

https://www.youtube.com/watch?v=92BaRo2tRyc

Det är en re-upload på en borttagen AfS-film. Borttagen av globalistjudefittorna som du försvarar för att sen skylla på "ryska troll". Vi ser igenom dig "Regulus", du är genomskinlig och genomskådad.

Du svamlar. Jag fördömde YouTubes censur av AfS redan första gången det hände. Jag ogillar förvisso AfS budskap men ett amerikanskt företag ska inte få diktera vad som får sägas i den svenska valrörelsen.

Jag har inte heller ställt mig bakom de bisarra konspirationsteorier om "ryska troll" som svenska media och myndigheter sprider.
Citera
2018-08-30, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Nästan 50.000 visningar på 2h om man lägger ihop alla plattformar.
AfS har nu 5,5% likes. Sossarna har köpt 16 000 likes av någon clickfarm under de senaste tio dagarna.
https://imgur.com/a/nh4RcD2
Senast redigerad av Evilius 2018-08-30 kl. 19:51.
Citera
2018-08-30, 19:48
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Har svårt att ta detta parti på allvar, det är som att ett gäng 12-åringar kommit på detta. För det första är deras sympatisörer som jag föreställt mig, white trash svenskar täckta av tatueringar samt flashbackare som skyller alla sina problem på invandringen.

Dom håller tal och skyller alla problem på vänstern och invandringen. Hur tror dom realistiskt att man ska utvisa 500 000 invandrare? Dom vill stänga migrationsverket och öppna återvandringsverket? Dessutom vill dom förbjuda SVT och gammelmedia för att istället sprida deras högerextremistiska propaganda.

Måste säga att jag fick ett gott skratt iaf.

Vad yrar du om? Det här partiet har högre andel högutbildade på sin riksdagslista än något av åttaklöver-partierna. Läs på innan du yttrar dig. Mähä!

https://alternativforsverige.se/files/riksdagslista.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in