2018-08-30, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han säger på ett hånfult sätt att invandrare som kommit för att lyssna ska skickas tillbaka till sina hemländer.

Jaha? Vad i hela friden är det för rasistiskt med det? Begriper du inte ens ordets innebörd människa?
Citera
2018-08-30, 18:12
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Han eldar på med rasistiska påhopp trots att han märker att publiken med utländsk härkomst är rädda och upprörda. Det är inte genomtänkt.

Det är inga "rasistiska påhopp" att säga att kriminella babbar ska åka hem. De är inte Sveriges ansvar. Lika lite som bidragsparasiterande invandrare är välkomna här. Lika lite som "baaarn" som ljuger om sin egentliga ålder är välkomna här. Lika lite som alla de som "flytt" genom 12-20 säkra länder är välkomna här.

Krigsflyktingar tar sig till sina närområden. Bidragssnablar tar sig till Sverige. Och nu är det dags för dem att åka HEM!
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealMcGoy
De kör en nedtystningsagenda. Helt klart.

Trams. Dagens Eko rapporterade just om bråket i Uddevalla och att en person gripits för ringa misshandel.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag antar att alla i tråden är överens om att det som hänt i Uddevalla idag är en nyhet? Nu testas våra olika teorier. Min: Medierna konspirerar om att tysta ner AfS. Andra: Det finns ingen konspiration, medierna är bara inkompetenta och naiva.

Låt oss vänta och se. Scannade precis drakarna. Inte ett ord.

Min gissning är att din teori på det stora hela stämmer och det inte blir några större rubriker av det här. Kanske någon liten notis om "oroligheter", antingen med utelämnade detaljer eller direkt missvisande antydningar om att AfS minsann är de skyldiga.

Men att de skulle slå på stora trumman tror jag inte. Hoppas iofs att jag har fel, då många kommer att kolla upp vad som hänt i verkligheten i sådana fall även om det är gravt missvisande artiklar.
Citera
2018-08-30, 18:13
Medlem
CougheeBrothas avatar
Asså jag håller med föregående oroliga skribenter, detta kan gå riktigt illa om inte Polisen seriöst skärper säkerheten kring kommande torgmöten. Om en grupp uppträder hotfullt och man väljer att inte avisa/gripa så får man väl åtminstone spärra av?

Var i Malmö ska torgmötet hållas, är det Möllan så är jag VÄLDIGT orolig....
Citera
2018-08-30, 18:13
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag antar att alla i tråden är överens om att det som hänt i Uddevalla idag är en nyhet? Nu testas våra olika teorier. Min: Medierna konspirerar om att tysta ner AfS. Andra: Det finns ingen konspiration, medierna är bara inkompetenta och naiva.

Låt oss vänta och se. Scannade precis drakarna. Inte ett ord.

https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=7032713
https://www.expressen.se/gt/tumult-under-hogerpopulistiskt-valmote/
Citat:
Han säger på ett hånfult sätt att invandrare som kommit för att lyssna ska skickas tillbaka till sina hemländer.

Du är mer rasistisk än Kassel då du insinuerar att invandrarna liksom djur inte kan hantera sina aggressiva impulser vid minsta lilla "påhopp"
Citera
2018-08-30, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Ah, tycker liksom synd om dom med utländsk härkomst och polisen som måste lyssna på hat mot folkgrupp och hetsen ju. Att polisen inte stoppar Afs är typ så overkligt liksom. Dom får räkna med motreaktioner och liknande med hatet dom sprider ut.

Ja. Polisen på plats kan inte göra något åt saken. De är tvingade att lyssna på AfS.

Märker man oroliga stämningar i publiken bör man istället tagga ner lite och inte som Gustav elda på ännu mer. Han verkar njuta lite av att reta upp invandrare. Får energi av det.
Citera
Medlem
BaraBiffens avatar
Tycker Gustav och William och andra talare införskaffar en skottsäkerväst asap, finns många idioter runt om i landet bevisligen. Hade aldrig vågat talat på torg utan skottsäkerväst så som dom gör, tyvärr.
Citera
Medlem
NygammalValss avatar
Citat:

För det första så var invandrarna inte där för att lyssna på AfS. Det fattar till och med du.

För det andra så sa Gustav att invandrare som är kriminella, missanpassade och bara belastar det svenska välfärdssystemet bör åka tillbaka till sina hemländer.

För det tredje så åberopar Kasselstrand bara sin lagstadgade rättighet till yttrandefrihet, något som dessa importerade raketforskare inte ens vet vad det är. Dessutom har AfS givits lagligt tillstånd att stå där på Drottninggatan i Uddevalla och tala om exakt vad de vill.
Citera
2018-08-30, 18:15
Medlem
robotguras avatar
Expressen la precis ut detta

Citera
2018-08-30, 18:15
Medlem
Nostradumbasss avatar
Jag kollade på "misshandelsvideon" från Uddevalla. Precis som jag trodde så står polisen nu på Afs sida och det blir max lite "tumult". Jämför detta med Göteborgsdemon som NMR höll när blattarna fick hållas. Men nu är det fotbollsmässigt ett annat läge.

Puma-klädda mysbyxmaffian i huv-tröja och keps vet att dom har förlorat redan. Patetiskt.

Postar en länk när JewTube har gjort sitt bästa för att ta bort AfS videos:
Citat:
Alla borttagna torgmöten på Youtube från AfS håller på att laddas upp på Bitchute:
https://www.bitchute.com/channel/afs/
Senast redigerad av Nostradumbass 2018-08-30 kl. 18:18.
Citera
2018-08-30, 18:16
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Expressen la precis ut detta

Publicerad 30 aug 2018 kl 16.04
De var ganska snabba, no?
Senast redigerad av FlashyBear 2018-08-30 kl. 18:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in