Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Det håller inte att skylla på Freija21 varje gång. Du som var så het på bröderna Olsson!
Men ojojoj, vilken attitydförändring. Känns som att bröderna R*tgersson (och deras släktskap med KM) tog ner dig ordentligt.
Så var det i allafall och det bevisar om inte annat vilket extremt dåligt förtroende jag har för Freija21, det räckte alltså med att hen började lämna info om bröderna Ohl*son för att jag skulle se det spåret som kallt. Det säger inte lite det.
"tog ner mig ordentligt"?? vad pratar du nu om?
Bröderna O har jag iaf sett bilder på men bröderna R har jag varken sett eller hört talas om och därför förstår jag inte varför jag skulle reagera nämnvärt på just dom?
Hade inte divadnil hittat MO på BWs fb så hade jag förmodligen inte gått igång på bröderna O heller. Att Rut*erssons påstås vara släkt med KM gör bara det hela ännu mer ointressant eftersom jag inte tror på att KM är "pilot".
Det som var intressant med bröderna O var ju kopplingen till BW samt att dom bodde i krokarna där "Trankärrsvittnet" såg bilen på söndagsmorgonen, dagen efter försvinnandet.
Vad är det som du hela tiden har så svårt för att förstå? Du misstänkliggör ständigt allt jag skriver och din paranoia tycks ständigt slå nya rekord.. det är tragiskt Ugglan, verkligen.
Jag tycker att du ska ta och syna Lubbe75 istället, nu efter det vi har pratat om här i kväll Du vet ju lika väl som jag att Lubbe och Freija21 har ett mycket nära "samarbete", så Lubbe är med andra ord Freijas "partner in crime". MEN, jag ger mig fan på att du ser mellan fingrarna med Lubbe av någon outgrundlig anledning, vi får väl se...
Som du vet har jag inte mycket till övers för Lubbe, så där vet DU iaf vart du har MIG. Men vart du står och vart man har DIG, det vet man aldrig...