Citat:
Ska försöka.Det är så jäkla svårt att förstå hur du menar. Du kommer ibland med intressanta vinklingar, men för mig är det svårt att ta det du skriver seriöst.
Du har under lång tid framlagt din konspiratoriska teori som innebär att LW lever. I inlägget ovan spekulerar du angående MP. Finns det ens en MP enligt dig?! Om ingen är mördad som du påstår... Om du önskar att bli tagen på allvar bör du kanske tydliggöra din ståndpunkt i inläggen?
Du har under lång tid framlagt din konspiratoriska teori som innebär att LW lever. I inlägget ovan spekulerar du angående MP. Finns det ens en MP enligt dig?! Om ingen är mördad som du påstår... Om du önskar att bli tagen på allvar bör du kanske tydliggöra din ståndpunkt i inläggen?
För det första är vittnesskydd inte någon konspiration. För det andra har jag inte, till skillnad från vissa andra ett färdigt svar som jag utgår ifrån och försvarar med näbbar och klor.
Jag tänker som jag gör på jobbet, dvs enligt en vetenskaplig modell. Där det logiska och helst bevisbara är det enda jag kan stå för.Precis som inom science är det mina egna argument jag granskar hårdast och mest kritiskt.
Jag har tidigare framlagt och jag står fast vid det, att det som har kommit fram hittills i det här fallet pekar mest mot min hypotes om ett fejkat mord och vittnesskydd. Om en annan hypotes kan förklara de mest underliga ingredienserna så byter jag gärna ståndpunkt.
När det gäller mina diskussioner om MP och FP så utgår jag ifrån det vi vet och hur någon som t ex vill få oss att tro på ett visst scenario skulle resonera.
Ett exempel: Om jag vill publicera i Science visar jag mina experiment och sedan ägnar jag 10:1 av resurser för att visa att mina resultat inte beror på ett UFO från Mars. Det är så det går till. Man måste kunna bolla med olika koncept.