Citat:
Ursprungligen postat av
Freija21
Hej, nej jag har inte varit med i diskussionen på ett tag, det har liksom inte varit någon i idé ... tänker på hur pudel hargått fram. Nu har jag läst ikapp 4 dagar och tänkte att det var dags att skriva lite jag har under senaste veckorna fått det BEKRÄFTAT att KM är pilot.
Det är bara en tidsfråga tills ni alla vet.
Jag har nu ännu en gång också fått bekräftat att BW inte alls är misstänkt/aktuell på något sätt och vis.
... inte för att jag trodde
Jag har också lite ny fakta om km och lite andra saker... han har tex varit inne på massvis av förhör. Mer kommer.
Du dyker som vanligt upp som en sanningssägare precis när det behövs. Så här mycket osannolikt, icke trovärdigt struntprat var det länge sen man hörde här i tråden, vem tror du att du är? Inte är du BWs gamla kompis i alla fall, så mycket VET jag.
"... tänker på hur pudel har gått fram" ?
Märkligt att du inte tål att BW synas i sömmarna lite extra. Hur väl känner ni varandra nuförtiden egentligen? När hördes ni senast?
DU har inte en aning vad BW hade för sig under natten den 14 juni 1992 och förmodligen ingen annan heller. Enligt uppgift saknar BW saknar alibi för tiden mellan kl. 02:05 - 07:30, vad har du att säga om den saken - ingenting? nähä...
Nu skriver du plötsligt att du under de senaste veckorna har fått det BEKRÄFTAT att KM är "pilot", Ahh... jag som trodde att du hela tiden har haft KM bekräftad från säker källa (det har du iaf alltid påstått), men ok det är alltså först NU som du verkligen har fått veta? Wow asså Freija21 - Stort, det är verkligen STORT det här...
Tänk att du under dom senaste veckorna även lyckades få BEKRÄFTAT att just BW (av alla potentiella GM) inte är misstänkt/aktuell, inte "på något vis"...
Tänk att jag kunde räkna ut med min bakre region att du skulle komma med just exakt den här informationen just nu. Jag trodde ett tag att jag kanske hade börjat på att få mediala-krafter, men nej.. det du nu påstår är helt enkelt så oerhört genomskinligt alltsammans så en jubelidiot kan räkna ut vad du är ute efter med ditt inlägg.
En sista fråga: Exakt NÄR ska vi få reda på hur det ligger till med KM?
Och vad är det du väntar på?
Du påstår att du VET men kan att du ändå inte kan delge oss andra den informationen?
Ja du hör förmodligen själv hur hjärndött det här låter...
Du har ju dessutom i över ett år nu påstått att du VET att KM är "pilot" genom din "säkra" källa A som du ständigt har hänvisat till, ända sedan sommaren 2017. Redan kort efter att radioserien hade sänts visste du alltså med
säkerhet att KM var "pilot".
Hur kan du då helt plötsligt pånytt påstå att du NU under dom senaste veckorna har fått det BEKRÄFTAT att KM är "pilot"? Du hör väl själv att din "rövarhistoria" inte går ihop, eller märker du inte ens DET själv?
Din källa från förra sommaren var dessutom den starkaste av alla här i tråden, eftersom du påstod att din info kom direkt från källa A.
Enligt vad jag vet och vad har fått berättat för mig tidigare så är din källa A en syster till Helena, vi får väl se om du i dagsläget vågar stå för det?
Hur sannolikt är det här egentligen på en skala... ni andra i tråden? Odds på detta?
Genom sin påstådda kontakt med källa A har Freija21 kunnat styra tråden, hen har dykt upp när det har passat hen, lite då och då och droppat lite ny "info" eller "ställt saker och ting till rätta" när man har diskuterat "fel saker" eller "fel person" här i tråden (BW). Andra suspekta nicks här i tråden har endast behövt "ropa och kallat" lite på Freija21 när dom har "behövt hens hjälp" (stöd) och så *vips* har hen likt gubben i lådan dykt upp med "information".
Du har har ett lätt jobb Freija21 som likt en oskuldsfull liten fe bara kan komma in här och svinga ditt trollspö så lyssnar alla sedan blint till vad du trollar fram för osannolika uppgifter - Nä nu räcker det!