Citat:
Ursprungligen postat av
knibis
Känns som 50/50 om huruvida AfS klara spärren. Men då är det ju bra att de värvar väljare dag efter dag nu i upptakten till valet. jag själv har blivit övertygad att lägga min röst på AfS mycket tack vare deras torgmöten de senaste veckorna även om jag inte håller med om allt i deras retorik men SD har ju helt och hållet lämnat matchen, det är faktiskt lite förbluffande hur mycket de har lämnat matchen.
Sprid videor och artiklar som trycker på skillnader i politik och framförallt VILJA mellan AfS och SD till väljare som står och velar mellan AfS och SD. Tryck på hur SD inte ens har några planer för att ens börja lägga fram förslag om en nödvändig återvandring och hur det svikit sina väljare var det gäller EU, NATO etc...
SD har lämnat Walk Over sen de lät Bieler, Jomshof och Karlsson kuppa och ta över partiet.
Sjukt svagt parti numera. Många som röstar på SD tror de är vad de var för 10 år sedan, men SD är genom liberaliserat och enbart lättmjölk numera. Bara titta på de senast 7+ åren, man har fått upp invandringsfrågan på bordet men när man haft lägen att smasha in poäng efter poäng på Sjupartiet så har man valt att undvika det, man har även smörat för partier som arbetat hårt på att förstöra Sverige
som något annat mobboffer som försöker slippa bli mobbade av mobbaren
"Jag gör vad du vill bara du slutar mobba mig".
Vän av ordning frågar då, vad fan håller SD på med?
Varför sparkar man inte de som mesat sönder partiet Bieler, Jomshof och Karlsson?
Hur kan folk inte se att de tre är ulvar i fåraklädsel?
Är liksom ingen match mellan att välja AfS före SD alla dagar i veckan.
SDs politik är sjukt dålig. Som ett halvruttet socialdemokratiskt parti med en mesig invandringsparti som enbart är marginellt bättre än Sjupartiets.
Sen får man inte glömma den öppna svenskheten, den är helt sinnessjuk, gissningsvis något som kokats upp i feminazisten Bielers febersjuka hjärna då hon själv inte är svensk.
Att rösta SD när det finns ett bättre alternativ är idioti och visar på hur sjukt dåligt insatta folk är och hur de verkligen inte ens fattar vilken situation Sverige står inför. Finns bara återvandring.
Blir det ingen återvandring så kommer det att bli krig, faktum är att utlänningar i detta nu bedriver krig mot Sverige.