Citat:
Mejlat ja. Hon skriver att hon inte uttalat någon om att mmpg bor kvar i mariestad, att det i så fall är annan media. Jag kommer inte ihåg turerna här, det var mariestadstidningen som skrev det tror jag. Hon skriver också "Det finns flera personer som sagt hejdå till Helena runt entrén till Stadt när det stänger, det kan ju vara svårt för var o en av dem att veta att man var den sista som pratade med henne.". Vet inte exakt hur vi ska tolka det.
Men hon är alltså även bestämd med uppgiften om att pilot inte är nämnd i tråden vid publicering av radioserien är korrekt. Hon betonar också att alla uppgifter som lämnats i chatten är korrekta, t.ex. då att den manlige bekanten till både UA och HA inte är intressant för utredningen.
Men hon är alltså även bestämd med uppgiften om att pilot inte är nämnd i tråden vid publicering av radioserien är korrekt. Hon betonar också att alla uppgifter som lämnats i chatten är korrekta, t.ex. då att den manlige bekanten till både UA och HA inte är intressant för utredningen.
Citat:
Det här stämmer inte Lubbe75, det här är uppgifter som aldrig har presenterats tidigare trots flera program om Helena-fallet i tv samt radioserien. Om nu inte BWs iakttagelse togs med i programmet varför berättade PW inte om alla dessa andra personer som utanför entrén ska ha sagt "Hej då" till Helena?
Nej Lubbe75 det här håller inte, du kan inte tuta i mig det här, den här typen av obekräftade uttalanden i påstådda mailkonversationer får motsatt effekt och bevisar snarare att jag är på rätt spår när det gäller BW, jag blir bara mer och mer övertygad om att han är "mannen med pilotglasögon". Sanningen kommer snart att uppdagas...
Nej Lubbe75 det här håller inte, du kan inte tuta i mig det här, den här typen av obekräftade uttalanden i påstådda mailkonversationer får motsatt effekt och bevisar snarare att jag är på rätt spår när det gäller BW, jag blir bara mer och mer övertygad om att han är "mannen med pilotglasögon". Sanningen kommer snart att uppdagas...
Citat:
Men herregud, jag har redan skrivit att jag vet en person som pratade med Helena utanför hotellet, och rattugglan vet namnet på en. Vad är problemet? Du är ju rabiat mot precis allt. Den som jag vet som var en av de sista som pratade med Helena utanför hotellet (!!!) var NP. H*n bor idag inte långt från Mariestad och är gift med LS. RÄCKER DETTA SOM BEVIS?
Citat:
Nej det räcker definitivt inte. Hur tror du att Helena skulle ha hunnit fram till stigen i kohagen där skriken hördes ca 02:20 om hon hade stannat och pratat med BW + minst 2 till som du nu påstår!? Helena lämnade stadt 02:05 och en kvart senare 02:20 hörde Hanna hennes skrik från kohagen - do the math...
Citat:
Citat:
Som slutligt svar på ditt inlägg (det sista som citeras ovan): FÖR ATT DU BÖRJADE MED ATT SKRIVA TILL LUBBE75 ATT DET INTE STÄMMER ATT DE HÄR UPPGIFTERNA ALDRIG HAR PRESENTERATS TIDIGARE! DU ACCEPTERAR JU INTE ENS ETT SKÄRMDUMPBEVIS FRÅN PERNILLA!!! OCH JAG VISADE ATT SÅ ÄR FALLET. JAG ANGAV TILL OCH MED TVÅ PERSONER MED DERAS INITIALER OCH UNGEFÄRLIG BOSTADSORT. SEDAN SLÅR DU IGEN OM OCH BÖRJAR SPELA ALLAN! GE DIG NÅGON GÅNG!
Senast redigerad av Ugglan. 2018-08-25 kl. 20:10.
Senast redigerad av Ugglan. 2018-08-25 kl. 20:10.