Citat:
Ursprungligen postat av
NorthernAngel
2015 var alla eniga om att öppna gränser för asylsökande, "EU-migranter", arbetskraftsinvandrare, klimatflyktingar, ekonomiska migranter etc. var bra. SD måste ha is i magen och se långsiktigt, när vi börjar importera tysk kolkraft inser alla att SD hade rätt i detta också och de ökar i opinionen, kanske först 2020 men att vika ned sig och acceptera den vänsterliberala agendan är fel.
Jag håller fullständigt med att SD är långsiktiga, visar ledarskap, vågar tänka själv och går emot strömmen med alla döda fiskar.
Masspsykos och flockbeteende verkar vara religionen för den svenska eliten nuförtiden. MSM är prästerna. SVT och SR är vatikanen. 7K är trossamfunden.
Klimathysterin har nu nått samma höga energinivå som flyktinghysterin hade 2015 och den lär inte klinga av förränn efter valet. My best guess är att den kommer att sluta ganska abrupt när det visar sig att väljarna inte alls röstat enligt dekreten och profetiorna utan prioriterat helt andra saker.
SD’s tapp i OU tror jag helt och hållet förklaras av tillfällgt ökad Bradleyeffekt till följd av medias masspsykos. SD sitter bergsäkert på tronen som den stora vinnaren! Det är bara att hålla ut till den 9/9.
PS När jag skriver detta spelar P2 ledmotivet till filmen Koyaanisqatsi. Kan masshysterin bli tydligare?