Citat:
Ursprungligen postat av
UndeadNinja
Så du menar att Trump vann bara för att demokratväljare inte röstade för att Hillary ändå skulle vinna lätt? Dom verkar inte vara så seriöst intresserade av sin nations politik isf och dom kan ju inte vara så stora Hillary och demokrat-anhängare om dom tänker och handlar på det sättet. Typiskt Hillarystödjande Trumphatande media's förklaring till förlusten tillsammans med Putins datorhackande och röständring.
Ja, demokrater gick inte rösta alls i närheten av tidigare val.
Och mellanårsvalen är ofta riktigt bedrövliga av Demokrater.
Går folk och röstar(Högt valdeltagande), så vinner nästan alltid demokrater(skriver nästan, då jag inte är medveten om det finns undantag ens eller inte).
Jag har aldrig stött Hillary, även om jag vet hon skulle se till USA bästa, även om inte alla invånare i landet.
Men till skillnad till republikaner som bara bryr sig om typ 1% av befolkningen, dvs de allra rikaste.
Jag vet inte hur stor betydelse någon hackning var, dock att den utfördes och mot det Amerikanska valsystemet är nått som är fastställt tom av Trump nu.
Dock vad vi kan reda ut, det är om nått olagligt skett i kontakten med Ryssland, och det är detta utredningen republikanerna startade upp är till för.
Har väldigt svårt och ge sympati för rikta detta mot Demokrater, då det var bara republikaner som startade utredningen.
Detta är nått man får ta med republikaner.
Dock är Demokratiska väljare väldigt lata, bästa taktiken att få dom stanna hemma är säga att Demokrater komerm vinna lätt allt.
Den har redan börjat dyka upp har jag märkt, men denna gång pga så mycket går emot R.
Här har jag sett den börja poppa upp, och förvänta mig mer inlägg senare i hur man vänder på myntet och säger demokrater vinner lätt.
En teknik som aldrig kommer få gehör hos mig, och extremt enkel att se.
Men vänta du lite, snart kommer de öka.