Citat:
Ursprungligen postat av
NoF8
Han i Turkiet har väl kanske turkiskt eller kurdiskt påbrå, när han sedan greps där nere rasade väl hans lilla svaga ego ihop och även kanske att han inte har pengar eller så. Han blev väl inte duttad med där nere och bröt nig ihop som vanligt är ibland den sortens posörblattar i Orten när de får smaka på lite. Möjligt är väl att han kan bli våldtagen i Turkiet med, eller att han tror det.
Hur som helst får vi hoppas att det är slut med lögnerna och konspirationerna rörande detta brott nu då det tycks vara klarlagt att det är vanliga äckliga low lives från Orten.
Ja dom bor i området uttalade sig polisen om tyckte jag mig höra på nyheterna.
Det var ytterligare 3 till va som var misstänkta för förberedelse som var släppta också?
Ska man ta det som att man ringat in 6 från Frölunda då? Dom var fler än det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Snubchurp
Okejdå, men jag bryr mig inte ett skit om att vi hänger ut namnen på dem här straffade jävlarna. Är så jävla stört att dem inte redan är utvisade. Istället lever dem på oss här i Sverige och beter sig som skit.
Man kan inte utvisa alla och inte dom som har tillstånd eller som är födda i Sverige. Det krävs mer underlag för att se vad det är för typer helt enkelt och skäl till utvisning osv.