Citat:
Ursprungligen postat av
mastodon111
Ja, det är oerhört exceptionellt tragiskt och allvarligt att ett före detta nynazistiskt parti eventuellt blir största parti i Sverige nu under nästa val.
Men oavsett vad så har SD har redan förlorat, räknar man första, andra och tredje-generations invandrare i Sverige så har vi redan hur många som helst, ca 25-30% av den totala befolkningen och uppblandningen fortsätter så klart (dvs svenskar som blir kära i invandrare och får barn). SD kan inte göra någonting, massutvisningar kommer vi med allra största sannolikhet aldrig få se, då lär Sverige få problem med FN etc.
Vi lever nu i ett mångkulturellt samhälle med människor från hela världen, detta är totalt omöjligt att skruva tillbaka och det är bättre vi gör det bästa av situationen, dessutom är utan den minsta tvekan detta jättebra för Sverige på sikt (massvis med positiva effekter som jag inte tar upp i denna tråd men exempelvis så är arbetskraft är bra och Sverige på sikt växa rejält).
Det bästa av situationen är helt enkelt att höja straff, och börja utvisa folk som 1) inte skall vara här och 2) förbrukat sin rätt att vara här. Det är ingen linje som något annat parti i riksdagen förmedlar, så DÄRFÖR kommer jag rösta på SD. Jag skiter i ovan nämnda anledningar, de biter inte på mig och mina gelikar. Jag hatar det Sverige har blivit med PK och åsiktskorridoren, det bästa är således att ge mannen som har tagit sina hundår makten: Jimmie Åkesson.
Tror förövrigt han bara får fyra år vid eventuell vinst av valet, som kan vara nyttigt. Då kanske det har vuxit fram nya, vettiga icke-globalister som kanditater för partiledar-rollen till våra etablerade partier. Det är inte så att man vill rösta på SD för att det är kul, utan för att det känns som ett måste.