2018-08-14, 03:17
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Vart ska nazisterna skickas menar du? Fattar du inte att detta är beställt av någon organisation som vill påverka valet? Det är allt för samordnat & likartat på flera orter samtidigt för att inte vara ett beställningsjobb.

Om nazister som är svenska medborgare ligger bakom så ska de i fängelse. Jag tvivlar dock, det finns inte så många nazister i Frölunda med den lokalkännedomen dessa killar låg inne med. De visste vad de gjorde och gissar de försvann ner i källargångarna under Briljantgatan sen.
Citera
2018-08-14, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sauron1
Jag ser det inte som en omöjlighet att NMR är inblandades. Det kan vara en del i deras valarbete att skapa kaos och rädsla. Det är inte första gången i så fall de tar till kontroversiella metoder. Är det bara jag som tycker att kullarna ser förhållandevis långa ut
Samma typ av kläder, välorganiserat och som av en händelse filmat och några veckor till valet.

Håller med dig! Det ligger några hundar begravda här. En organisation har beställt detta för att påverka valet. De inblandade var täckta från topp till tå så ingen skulle kunna se någonting på dem. Det ser ut att vara vuxna, långa, vältränade män på den film jag sett. Samma dag & samma tid & på olika orter samtidigt. Det hela filmades dessutom av en moderat politiker som "råkade" befinna sig på plats vid händelsen. Man har alltså skickat ut folk för att filma också. Men även det är väl en slump enligt flashback-rasisterna.
Citera
2018-08-14, 03:18
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Vart ska nazisterna skickas menar du? Fattar du inte att detta är beställt av någon organisation som vill påverka valet? Det är allt för samordnat & likartat på flera orter samtidigt för att inte vara ett beställningsjobb.
Varför går du inte till polisen och berättar det du vet istället för att sitta här och skriva smörja? Jag har väldigt svårt för er kommunister och sossar och därför är det ett undantag att jag svarade dig. En gång är ingen gång.
Citera
2018-08-14, 03:18
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Så här beskriver SVT o polisen händelserna:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/polisen-ett-60-tal-bilar-som-har-brunnit

Huliganer? Nazister? Nej, invandrare. End of story.

Ja, där dog storyn då tidigare mönster upprepar sig.
Citera
2018-08-14, 03:20
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Trollhättan: En större grupp om cirka 30-40 ungdomar kastar sten och eldar. Sex bilar har brunnit och ytterligare några bilar skall vara skadade. Här har vägar blockerats av ungdomar och de har även kastat sten mot polis och deras fordon. Just nu pågår identifiering av ungdomar på platsen.

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2018/augusti/14/14-augusti-00.45-uppdatering-vastra-gotalands-lan/

Kryss i taket. De lyckades fånga några lintottar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Sluta tro det var NMR eller Ryssen. Dessa upplopp begås varenda gång av lågrankade invandrare kriminella.

Har NMR någon gång ens visat sig ute i orten? Aldrig.
'
Det var samordnat på flera orter samtidigt vid samma tid & en politiker fanns på plats & "råkade" filma trots att han inte bor i området. Detta är ett beställningsjobb. Så vem/vilka menar du har beställt detta? Du ska nog tänka på också vilka som tjänar politiskt på händelsen innan du svarar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Vore det inte ytterst smart att prata med fejkad brytning?

Nja alltså man har sett hur de aktiva såg ut. De var inte jordgubbsvita med blåa ögon precis. Men vad vet jag..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MC-Uddevalla
Din dumjävel!

Först och främst lär det handla om babbar, MENA-trash, kaoz-araber, somalier och dylika som är GM.
(Du flamsar som en idiot när du räknar upp dessa andra, som inte har med detta att göra.)

"Ungdomar"?...
Vittnen och antal som kommenterat i sociala media har snackat om att många av GM-figurerna haft rörelsemönster, agerat som om de åtminstone är upp mot 18-20årsåldern.

Lätt för dig att kliva ur grottan när man redan konstaterat vad det rör sig om. Vilket jag förövrigt aldrig tvivlade på att det var heller om du ser mina tidigare inlägg.

Detta inlägg rörde sig mer om att man konspirerade för att det var NMR eller dylikt som låg bakom detta
Citera
Medlem
I Trollhättan verkar det vara dom lokala ungdomarna som ställer till ett elände.
Citera
2018-08-14, 03:21
Medlem
Citat:
Håller med dig! Det ligger några hundar begravda här. En organisation har beställt detta för att påverka valet. De inblandade var täckta från topp till tå så ingen skulle kunna se någonting på dem. Det ser ut att vara vuxna, långa, vältränade män på den film jag sett. Samma dag & samma tid & på olika orter samtidigt. Det hela filmades dessutom av en moderat politiker som "råkade" befinna sig på plats vid händelsen. Man har alltså skickat ut folk för att filma också. Men även det är väl en slump enligt flashback-rasisterna.

Den Moderaten bor där.
Citera
2018-08-14, 03:21
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koettbullen
Så här beskriver SVT o polisen händelserna:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/polisen-ett-60-tal-bilar-som-har-brunnit

Huliganer? Nazister? Nej, invandrare. End of story.
Vi kan utesluta högerextrema grupper då media benämner dessa som "ungdomar", vilket är standard när blattarna kaozar! Hade det varit NMR eller liknande så skulle media trumma ut det högt och tydligt med stora rubriker. Inte fan hade dom missat det läget...

Ett annat scenario är att det är vänsterslödder, dom gillar ju också att kasta stenar
Citera
2018-08-14, 03:23
Medlem
Koettbullens avatar
Citat:
'
Det var samordnat på flera orter samtidigt vid samma tid & en politiker fanns på plats & "råkade" filma trots att han inte bor i området. Detta är ett beställningsjobb. Så vem/vilka menar du har beställt detta? Du ska nog tänka på också vilka som tjänar politiskt på händelsen innan du svarar.
Du behöver inte spekulera länge till, de har gripit några ungdomar i Trollhättan, polisen identifierar dem just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in