2018-08-13, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
För att de inte har någon fritidsgård? Här börjar det brinna i bilarna: https://www.youtube.com/watch?v=5WiLf6DF4tA

Smällen 0:25 låter som mer som en banger än som en bensintank som exploderar och det karaktäristiska poff-ljudet brukar väl uppstå efter en längre stunds brinnande? Gärningsmännen verkar ha velat orsaka så stor uppmärksamhet som möjligt. Tycker också det ser ut som en ljusflash, vilket inte borde orsakas av en intern explosion (oj nu låter jag kanske som en truther).
Senast redigerad av oshin.cantwell 2018-08-13 kl. 23:02.
Citera
2018-08-13, 23:00
Medlem
yz44s avatar
Det ser planerat ut med ett gäng i liknande klädsel som vandaliserar bilarna. Man kan tycka att tidpunkten inte är optimalt vald för denna verksamhet då det fortfarande är ljust ute.
Citera
2018-08-13, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SU-35
Inte för att jag försvarar AFA, men hur skulle detta kunna vara kopplat till dessa? Vad har de att vinna på dådet? Enda jag kan tänka mig som talar för att detta är AFA är de svarta kläderna som gärningsmännen hade på sig, Black Bloc?

Mer troligt att det handlar om någon högerextrem grupp. Hoodkillarna klarar som du precis nämnde, inte av en sådan operation.
Vad har AFA att vinna på något öht? AFA är ju bara en grupp terrorister, inget annat, med en politisk täckmantel.

Jag tycker det stinker AFA lång väg, i synnerhet bilderna där de springer därifrån, alla klädda i svart, samordnat, likt "motdemonstrationer" där dom älskar att låta våldet besinningslöst flöda.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
brinner i gårdsten

Källa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Snarare NMR än något sanktionerat från SD.
Alla svartklädda o ch verkar planerat och disciplinerat.
Här ligger en hund begraven.

Jo här ligger en hund begraven.
Vilket förhoppningsvis kommer att komma fram. Det kan räcka med en eller två skadade sabotörer så får vi kanske en uns om vad det handlar om.
Nättrafik och annat lär kontrolleras kopiöst
Citera
2018-08-13, 23:03
Medlem
Catings avatar
”Under måndagskvällen kom larmet om att flera bilar börjat brinna runtom Göteborg, men även i Trollhättan. I Trollhättan ska polisen fått sten kastade på sig.

Amöbor

GP.se
Citera
2018-08-13, 23:03
Medlem
Idittfejss avatar
Får man se Jimmie Åkesson prata om detta i debatten imorgon?

Hoppas han pratar om att se mönster. Enligt MP så är mönstret att jorden snart går under efter 1 varm sommar i Sverige. Dock så är mönstret att i varje sommar så börjar bilbränderna, våldtäkterna och diverse annat smått och gott som man får i ett mångkulturellt land.
Citera
2018-08-13, 23:04
Medlem
Glossuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
https://www.youtube.com/watch?v=5WiLf6DF4tA

Misstänkta gärningsmän fångade på bild!

Jag ska inte försöka mig på att analysera löpstilen. Någon annan kanske är bättre på sånt?
Citera
2018-08-13, 23:05
Medlem
Tror knappast NMR går in på Kronogården och bränner bilar och står kvar och kastar sten o smällare på polisen...
Citera
Medlem
Självklart är det här planerat och koordinerat av imamerna i källarmoskéerna och klanhövdingarna. Därför det kan förekomma samtidigt i flera olika städer.

"Ungdomarna" i sin uniform av adidas och svart hoodie är tränade av imamerna och utför sina attacker enligt order.

Att komma med SD och NMR och AFA är strunt.
Citera
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
Tro mig, jag är den mest antiblatte människan ute, men fannn va organiserat det ser ut.... vem är det som betalat "brushorna"???

Inte ens sandnegrer är så dumma.... stinker false flag....
Det stinker svensk antidemokratisk vänster. Gänget som går på knogarna.
Citera
2018-08-13, 23:06
Medlem
Citat:
13 augusti 21.32, Brand, Falkenberg
Flera samtal kommer in om ungdomar som på Stenfalksvägen kastar sten och eldar, flera rutor är sönderslagna.
https://polisen.se/aktuellt/polisens-nyheter/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in