Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Nej, det var inte jag som sjösatte "KM" – det gjorde "danusjka" och "Zeke" i PM till tikimon, Xeitum, mig (och antagligen fler). Det var tikimon som skrev ut i tråden att "KM" hade "sjösatts" i PM (bara att läsa). Bara att backa till någonstans runt sidan 1300 och kontrollera. Jag skrev till och med att jag försökte att bromsa den här "sjösättningen"!
Ja det är ju
din version av det hela.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Jo, du hakar på igen. Du hakade på om "KM" (och ändrade dig), och nu om "PK". Vem härnäst?
Ja men när det gäller KM-bluffen så tog det ett par månader innan jag insåg hur det låg till. Det vore väl snarare konstigt om jag inte hade ändrat min ståndpunkt efter det eller hur! Ja men PK är 100% rätt "pilot" så det blir inget härnäst serru.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Förresten, vart tog du vägen med BW och Bröderna O? Jag har minst två gånger bett dig att återgå till det spåret. Eller är det kanske inte intressant?
Jag återgår inte till ett spår på dina order.
Det kan vara intressant om man hittar rätt konstellation. BW ingår givetvis här men frågan är vem eller vilka dom andra är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Och är det inte märkligt, så säg, att all denna kalabalik uppstår just när jag offentligt tipsade polisen om att hålla nya förhör?
Vad är det du pratar om? Jag har då inte upplevt någon kalabalik, den är i sådant fall fabricerad och det svamlet utplånade allt som vi andra för tillfället diskuterade. Du dök upp som gubben i lådan och tog kommandot medans bluffen Atervandsgrand också dök upp, som f.ö. inte är PU.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Jag är inte vän med någon här, allra minst Freija 21 - jag anmälde henne/honom efter ett PM som luktade brott mot 1.06 lång väg. Jag har även bidragit till att Darkwind "åkte". Fler frågor om min opartiskhet?
Det är inte jag heller, ja jag vet hur du häller på och jagar folk så dom blir avstängda, mig har du förmodligen också sett till att få avstängd ett flertal gånger.
Du intalar dig själv att du är opartisk - så är dock inte fallet men förmodligen så tror du på det själv. Du vill framstå som helreko och ärligheten själv, du är dominant till sättet och ser därför till att vara helgarderad och att alltid ha ryggen fri, dessutom har du alltid en bakdörr öppen, mycket utstuderat må jag säga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Förresten: Hur många PM hann ni skicka er emellan innan du svarade? Trodde faktiskt att Freija21 skulle svara först.
Vad pratar du om? kan du ta det där lite mer utförligt, vem har jag PM:at med säger du? har jag skickat många PM??
Vad skulle Freija svara på? vad är det med dig, har du fått dig en släng av paranoia?