Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Den här tråden är "underbar" ... För drygt ett år sedan sjösattes "KM" som "mannen med pilotglasögon". Pudelfrillan blev eld och lågor och försökte utreda karlns liv och leverne - inklusive systrar och deras bilar. Helt plötsligt tvärvände Pudelfrillan och "KM" var helt fel.
Visst är den, det märks att vissa lägger ner mycket tid och arbete.
Ja och det var du som sjösatte KM-bluffen men ändå kommer du som vanligt in här och spelar Allan - ditt paradnummer.
Ja du har rätt med tiden fick jag vittring och kom saker på spåren vilket i sin tur ledde fram till en insikt om att KM inte är "pilot".
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Nu droppar Darkwind "PK" som "mannen med pilotglasögon" - och vips hakar Pudelfrillan på igen och kör på "PK". Vem blir det nästa gång?
Du vet inget om vilken info jag har fått ta del av, från vem eller vilka så du bör därför ligga lågt i dina försök till billiga poäng genom ironiska påhopp. Jag hakar inte på igen som du påstår och det blir ingen nästa gång Ugglan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Och Pudelfrillan vill nu inte heller höra talas om "PU" som inte ens inblandad.
Det är många som har "teamat upp" i tråden det sista.
Samma sak här, du vet ingenting om vilken info jag har fått ta del av, från vem eller vilka. Det enda jag kan säga f.n. är att PU och KM med största sannolikhet är två av trådens stora villospår. Vi kommer säkert få tillfälle att gå in närmare på detta längre fram.
Att skribenter har teamat upp i tråden under den sista tiden är ytterligare ett påhitt från dig, eftersom samtalsämnet inte passade. Vilka som i själva verket teamar upp ser vi ju nu, det är du Ugglan, Lubbe75 och Freija21 - om jag är förvånad över er taktik? - Nej, det här är så löjligt förutsägbart så jag ids faktiskt inte ens kommentera det. Det finns även andra team och konstellationer här i tråden men det behöver vi inte gå närmare in på just nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Jag säger det igen: In med alla vittnen (alibin) på nya förhör och sanningen kommer att krypa fram!
Visst, kör på du Ugglan - kör ditt race ända in i kaklet, in med alla vittnen (alibin) inte mig emot, ring Skövde-polisen och lägg fram dina heta förslag, men sanningen kommer att komma fram ändå, utan dina "snilleblixtar".
Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Det krävs inte mycket för att se igenom vad som pågår i den här tråden.
Säg inte det, det tog mig ett par månader men då jobbade jag hårt för det.