Citat:
A H-gren känner PK, jag har sett dem tillsammans på kort på facebook. Tror det var något slags event med Nordiska Motståndsrörelsen eller något liknande, för bara ett par år sedan. Har även för mig att GD var med på samma event. Vad jag förstår var A H-gren och JL bästa vänner. Bara spekulationer, men vad jag förstår kände de flesta som hade med droger att göra PK, som var något av "spindeln i nätet" kring sånt i Mariestad vid den tiden.
Är det klarlagt om PK tränade på gym vid den här tiden? Var i så fall?
Vad var det P Jenvén sa i den där dokumentären? "Gym, hund och segling" - eller vad var det?
Jag vet med säkerhet att PK hade tillgång till båt vid den här tiden. En bekant till mig skyller sin dotters nergång i knarkträsket på PK, som enligt honom lockade in henne där. Han sa att "PK kom där med sin snygga båt och sitt coola långa hår och alla tjejer gjorde som han sa"...
De där drogerna som påståtts ha hittats hemma hos Helena kanske har nåt med det hela att göra ändå?
Är det klarlagt om PK tränade på gym vid den här tiden? Var i så fall?
Vad var det P Jenvén sa i den där dokumentären? "Gym, hund och segling" - eller vad var det?
Jag vet med säkerhet att PK hade tillgång till båt vid den här tiden. En bekant till mig skyller sin dotters nergång i knarkträsket på PK, som enligt honom lockade in henne där. Han sa att "PK kom där med sin snygga båt och sitt coola långa hår och alla tjejer gjorde som han sa"...
De där drogerna som påståtts ha hittats hemma hos Helena kanske har nåt med det hela att göra ändå?
Det blev väldigt tyst här....
Första fetn. Alla i Mariestad har hört namnet P.K. Även på den tiden var han "känd" ja.
Andra fetn. Han tränade väl ihop med PU på samma gym som Helena. Har stått i tråden.
Tredje: Att han hade båt var en nyhet. har aldrig nämnts här.
Lägger till: Enl. de som känner honom var han mestadels klädd i vitt vid festliga tillfällen. Om det var han på bron så kände GD garanterat igen honom. Men jag ser inte att han kan varit med i Helenas innersta krets. Knappast troligt. Som sagt är pilot oskyldig enl GW Persson.