2018-08-03, 03:36
Medlem
Stockholmsdondadas avatar
Tror ni Bilal Hussein hade kunnat platsa botten lagen i allsvenskan för att utvecklas?
Citera
2018-08-03, 06:44
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsdondada
Tror ni Bilal Hussein hade kunnat platsa botten lagen i allsvenskan för att utvecklas?

Ja och nej. Jag tror absolut han skulle kunna göra ett ok arbete i ett allsvenskt bottenlag men hans ålder talar emot det, unga spelare brukar vara lite mer svajjiga i hur de presterar och ett bottenlag i allsvenskan är i större behov av stabilitet och trygghet, inte en joker.

Ett lag i superettan som inte kämpar om uppgång mot allsvenskan vore bra, exempelvis IK Frej, så har jag nära att gå och glo på hur han beter sig
Citera
2018-08-03, 13:18
Medlem
Wernbloom med det stora IFK Göteborg hjärtat verkar gå till PAOK. 32 år gammal.
Senast redigerad av Rolandinho 2018-08-03 kl. 13:25.
Citera
2018-08-03, 14:40
Avslutad
Sånär en vecka kvar av fönstret, vilka klubbar ser ni behöver värva?

AIK, MFF, Elfsborg, Häcken, Kalmar samt bottenlagen sitter nog lugnt i båten såvida inte någon försvinner eller något riktigt intressant dyker upp.

De mest självklara är väl Djurgården med en anfallare som går in och levererar direkt från start. Någon svensk som vill hem?

Göteborg, en kreativ mittfältare. Svårt att tro att man landar Ajdarevic, kostar nog mer än vad det smakar. Någon budgetlösning blir det nog, Montiel från ÖIS kanske?
Citera
2018-08-03, 15:04
Medlem
Åhman Persson fixar inte bara Sirius mittfält. Han värvar spelare också. (Mohammed Saeid)

– Det var mycket intresse från Sirius och jag känner "RÅP" sedan tidigare, mycket handlade om det. Robban fick mig att välja Sirius, säger Saeid.

Vad sa han?

– Han behöver inte säga så mycket, det räcker med att han spelar här. Han är en mycket bra och kompetent spelare som alltid får ut det bästa av spelarna runt sig och dessutom är en trevlig kille, säger Saeid.

Åhman Persson själv berättar om sin roll i Sirius nya värvning:

– Jag sa att vi behöver honom och att han skulle passa bra in hos oss, att vi är ett lag som vill spela. Det är ett bra gäng, han kommer att vara välkommen från dag ett och alla kommer att ta hand om honom, säger Åhman Persson.

http://unt.se/sport/rap-fick-saeid-att-valja-sirius-5042341.aspx
Citera
2018-08-03, 15:21
Medlem
Fred Friendlys avatar
Vladimir Rodic nära Bajen.
Citera
2018-08-03, 15:24
Medlem
Känns lite underligt att spotta ut några miljoner på Rodic på en position där vi redan har det väldigt bra ställt.

Men hade inte tackat nej till den spelaren i Bajen.
Citera
2018-08-03, 15:43
Medlem
snillet_1s avatar
Wanderson till Helsingborg. Det spenderas friskt där nere på den svenska rivieran.
Citera
2018-08-03, 15:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Känns lite underligt att spotta ut några miljoner på Rodic på en position där vi redan har det väldigt bra ställt.

Men hade inte tackat nej till den spelaren i Bajen.

Då sticker Hamad?
Citera
2018-08-03, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Wanderson till Helsingborg. Det spenderas friskt där nere på den svenska rivieran.
Man har mycket pengar att lägga på värvningar om man skippar att betala arenahyra. Pajasklubb det där.

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Då sticker Hamad?
På Jille låter det som att han stannar säsongen ut men han har ju också varit öppen med att kommer det ett extremt bra erbjudande så drar han, svårt att säga med andra ord. Vet ju inte vilka klubbar som är där och nyper.
Citera
2018-08-03, 15:57
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Man har mycket pengar att lägga på värvningar om man skippar att betala arenahyra. Pajasklubb det där.

På Jille låter det som att han stannar säsongen ut men han har ju också varit öppen med att kommer det ett extremt bra erbjudande så drar han, svårt att säga med andra ord. Vet ju inte vilka klubbar som är där och nyper.
Nja, Imad och Sander är ju rätt svaga kort. Sander under isen, dålig defensivt. Med Rodic i truppen blir Sander renodlad backup till Niko där det helt saknas backup. Niko/Sander och Rodic/Khalili/Sander känns jävligt fint!

I våras var alternativen: Zengin/Dibba/Sander/Arnor.

Nu är det Khalili/Barny.

Gillar detta. Hoppas det stämmer!
Citera
2018-08-03, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Nja, Imad och Sander är ju rätt svaga kort. Sander under isen, dålig defensivt. Med Rodic i truppen blir Sander renodlad backup till Niko där det helt saknas backup. Niko/Sander och Rodic/Khalili/Sander känns jävligt fint!

I våras var alternativen: Zengin/Dibba/Sander/Arnor.

Nu är det Khalili/Barny.

Gillar detta. Hoppas det stämmer!
Jag tycker absolut att Rodic vore en klar förstärkning av startelvan men ställer mig frågande till om han är värd prislappen sett till den lagdelen när det pratas om vår dyraste värvning någonsin.

Men jag sitter lugnt i båten och litar på JJ. Han vet vad han gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in