Citat:
Ursprungligen postat av
schtekis
Va skönt det känns att våra poliser är livrädda för att kliva in i diverse förorter men tvekar inte sekund att avrätta en förståndshandikappad. Och ni snutar(och groupies) som sitter och försvarar skiten (här, twitter mm) gör det hela ännu sjukare. Om dom la ens hälften av tiden som dom lägger på twitterflöde/fb så hade dom kunnat lösa riktiga brott. Jag pröjsade inte 1 milj i skatt 2017 för att några snutar ska sitta och bedriva agenda på sociala medier.
Malexander
Jag finner det lika motbjudande att många här i tråden på allvar tror, att tre poliser, som blir larmade till en incident mitt i natten med en automatvapenbeväpnad man, i själva verket gillar att mörda en förståndshandikappad svensk 20-åring? Seriöst, hur tänker ni?
Polisen har order av politikerna/polisledningen att inte kliva in i förorterna och rensa ut slöddret. Detta eftersom de vet att blattarna inte känner samhörighet med svenskar, och blattarna ser polisens närvaro i förorterna som ett angrepp på, och trakasserier, mot alla blattar. Politikerna vill inte strö mer salt i såren av någon sorts missriktad godhet, och därför faller Sverige sönder och samman. Polisen är dessutom prioriterad att handlägga Hets mot Folkgrupp, dvs så kallade hatbrott samt alla falska våldtäktsanmälningar från kvinnor som vill ha ut försäkringspengar.
Se till att byta politiker och återställa samhällsordningen så ska du se att vardagsbrottsligheten (inbrott, stölder, misshandel mm) åter prioriteras.