2018-08-02, 12:57
Medlem
Nazister har ofta en förvrängd historia. Framförallt när det gäller deras egna kriminella verksamhet. Ta kärringen Oredsson som i ett kommentarsfält tycker så synd om Anton Lundin Pettersson men inget ord om offren Anton tog ihjäl tre personer och några skadades på en skola i Trollhättan. Innan dåden skrev Anton att det var invandringen och samhällets fel. Precis som i många andra fall I nassarnas värld är det alltid nån annans fel. Ständigt och jämt denna fega hållning till "sanning"
Citera
2018-08-02, 18:09
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Tyvärr är ju det fortfarande ren bullcrap. Folkförrädarna fanns på torget med sina folkförrädarbarn och var inte på väg någon annanstans. Då dök Svenska ungdomar med framtid och solsken i blick upp och ville visa att folkförrädarna och deras barn hade fel och ropade högt "snälla sluta, ni har fel! kramar till alla!" varvid bråk uppstod.
Men man kan inte anses vara angripare om man står still oavsett hur mycket man förrått det Svenska stålet. First blood.

Jag var där. Inte för att jag deltog, bara boer i området.

Du menar det Kärrtorp där röde Joel Bjurströmer begick mordförsök med kniv och fick sitta 4 år i finkan? Sen fanns det ju oberoende vittnen vid Kärrtorp som menar att röda terrorister tog barnfamiljer som gisslan.
Citera
2018-08-02, 18:25
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegishjalmr
Du menar det Kärrtorp där röde Joel Bjurströmer begick mordförsök med kniv och fick sitta 4 år i finkan? Sen fanns det ju oberoende vittnen vid Kärrtorp som menar att röda terrorister tog barnfamiljer som gisslan.

Japp. Och Hitte-Joel åkte dit. Men nu pratade jag om vilka som angrep vilka från början. NMR hade helt enkelt inget annat mål än att ställa till stök, att det fanns barn på platsen sket de i.

Om Saxlind hoppar in genom min balkong för att sätta mig på plats för vad jag skriver så kan vi nog vara överens om att Saxlind ska räknas som angripare. Att du sen tycker att Saxlind är en bättre människa än mig är liksom skitsamma.

Varför skämmer du ut NMR? Får du ibland PM där de ber dig hålla käft?
Citera
2018-08-02, 18:50
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Japp. Och Hitte-Joel åkte dit. Men nu pratade jag om vilka som angrep vilka från början. NMR hade helt enkelt inget annat mål än att ställa till stök, att det fanns barn på platsen sket de i.

Om Saxlind hoppar in genom min balkong för att sätta mig på plats för vad jag skriver så kan vi nog vara överens om att Saxlind ska räknas som angripare. Att du sen tycker att Saxlind är en bättre människa än mig är liksom skitsamma.

Alla vet att du är ett troll. Därtill ett uselt troll som blivit satt på plats ett oräkneligt antal gånger här på flashback.

Ja, NMR genomförde en motdemonstration vid Kärrtorp mot vänsterterrorister. Ett intressant experiment för det är den typen av motdemonstrationer som extremvänstern systematiskt genomfört vid så gott som alla sammankomster nationella krafter hållit. Där fick vi svart på vitt att etablissemanget har helt olika måttstockar. I tråden om Kärrtorp är det förövrigt med eftertryck motbevisat att NMR angrep några barnfamiljer.
Citera
2018-08-02, 19:13
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Alla vet att du är ett troll. Därtill ett uselt troll som blivit satt på plats ett oräkneligt antal gånger här på flashback.

Ja, NMR genomförde en motdemonstration vid Kärrtorp mot vänsterterrorister. Ett intressant experiment för det är den typen av motdemonstrationer som extremvänstern systematiskt genomfört vid så gott som alla sammankomster nationella krafter hållit. Där fick vi svart på vitt att etablissemanget har helt olika måttstockar. I tråden om Kärrtorp är det förövrigt med eftertryck motbevisat att NMR angrep några barnfamiljer.

NMR angrep en folksamling som innehöll barn.
Citera
2018-08-02, 19:15
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
NMR angrep en folksamling som innehöll barn.

Nej, troll, det gjorde inte NMR. Vilket framgår av oberoende vittnen i Kärrtorptråden. Det var vänsterterrorister som tog barnfamiljer som gisslan.
Citera
2018-08-02, 19:20
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Nej, troll, det gjorde inte NMR. Vilket framgår av oberoende vittnen i Kärrtorptråden. Det var vänsterterrorister som tog barnfamiljer som gisslan.

Nej. Barnen fanns redan där när NMR rullade in. Eller menar du att vänsterterroristerna sprang in i lägenheterna och hämtade barnen när NMR dök upp? Hittar inget åtal om gisslantagande i Kärrtorp?

Får jag be dig sluta kalla mig troll? Det är jävligt OT.
Citera
2018-08-02, 19:25
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:

Med ditt resonemang så blir ju motdemonstranter alltid angripare oavsett vilken sida som kastar första stenen?
Citera
2018-08-02, 19:31
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Nej. Barnen fanns redan där när NMR rullade in. Eller menar du att vänsterterroristerna sprang in i lägenheterna och hämtade barnen när NMR dök upp? Hittar inget åtal om gisslantagande i Kärrtorp?

Får jag be dig sluta kalla mig troll? Det är jävligt OT.

Jag benämner dig vid ditt rätta namn. Troll. Någon som försöker segla under falsk flagg.

Kan du inte berätta hur många barnfamiljer som skadades av NMR i Kärrtorp? Jag ställde samma fråga i Kärrtorptråden när det begav sig. Inga svar.
Citera
2018-08-02, 19:34
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Med ditt resonemang så blir ju motdemonstranter alltid angripare oavsett vilken sida som kastar första stenen?

Om man bara står och stirrar på någon så ser jag det inte som en attack.
Citera
2018-08-02, 19:40
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Jag benämner dig vid ditt rätta namn. Troll. Någon som försöker segla under falsk flagg.

Kan du inte berätta hur många barnfamiljer som skadades av NMR i Kärrtorp? Jag ställde samma fråga i Kärrtorptråden när det begav sig. Inga svar.

Inga vad jag vet? Likförbannat så kan du se saker flyga från NMR-sidan mot vänsterslöddrets sida på filmen från Kärrtorp. Och vänsterslöddrets sida innehöll barn eller hur? Berätta nu hur dessa gisslantagna barn kom dit. Hämtades de med våld innan eller efter att NMR rullat in med solsken i blick?
Citera
2018-08-02, 20:11
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Inga vad jag vet? Likförbannat så kan du se saker flyga från NMR-sidan mot vänsterslöddrets sida på filmen från Kärrtorp. Och vänsterslöddrets sida innehöll barn eller hur? Berätta nu hur dessa gisslantagna barn kom dit. Hämtades de med våld innan eller efter att NMR rullat in med solsken i blick?

Så du kan inte heller ge något exempel på barnfamiljer som skadades av NMR? Trodde väl det.

Det är allmänt känt att fega röda terrorister försöker att använda civila som sköldar och skydd. Ta du en titt i Kärrtorptråden så finner du bevis för det. Och de med sunt förnuft fattar givetvis att NMR var ute efter AFA och RF.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in