2018-07-31, 16:34
Medlem
Wanderson är just nu kontraktslös men kanske inte länge till. Örebro har erbjudit ett kontrakt. Djurgården och IFK Göteborg är andra lag som kan tänkas vara med och ge ett kontrakt.
Citera
2018-07-31, 16:43
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolandinho
Wanderson är just nu kontraktslös men kanske inte länge till. Örebro har erbjudit ett kontrakt. Djurgården och IFK Göteborg är andra lag som kan tänkas vara med och ge ett kontrakt.

Ryktas om att Besara går till dif om Wanderson går till ösk.

Låter fucked up, även fast jag varit med om saker som varit ännu mer fucked up än detta.
Citera
2018-07-31, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp

Låter fucked up, även fast jag varit med om saker som varit ännu mer fucked up än detta.

Liknande spelartyp är Montiel och han ryktades vara het för Allsvenska lag men det har dött ut.
Citera
2018-07-31, 18:03
Medlem
Smaka-migs avatar
Citat:

Jag äter min ena toffel om Besara går till dif. Händer aldrig.
Citera
2018-07-31, 18:12
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig

Inte osannolikt ändå. Visst lär han vilja gå till Bajen först och främst (om han vill vara kvar i 08), men om inte Bajen vill ha honom...lägg till att Blottaren ger honom bra pröjs också.

Omöjligare övergångar har genomförts än denna, om den nu skulle bli av.
Citera
2018-07-31, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
Vad baserar du detta på mer än att han spelat i Hammarbaj innan? Är han ens uttalad bajare? Vad gör han i ÖSK då efter Turkiet sejouren?
Citera
2018-07-31, 18:55
Medlem
Kalmars målvakt Hägg-Johansson går han till DIF och ersätter Isaksson eller utomlands?
Citera
2018-07-31, 19:10
Medlem
simonvps avatar
Du får nog förbereda dig på att tillaga en toffel Smaka-mig. Besara för seriösa diskussioner med dif och kan mycket väl gå dit. Bajen vill i vilket fall inte ha Besara, även fast Besara själv vill dit.
Citera
2018-07-31, 19:56
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Du får nog förbereda dig på att tillaga en toffel Smaka-mig. Besara för seriösa diskussioner med dif och kan mycket väl gå dit. Bajen vill i vilket fall inte ha Besara, även fast Besara själv vill dit.

Tråkig fråga men; källa?
Citera
2018-07-31, 20:00
Medlem
junkbords avatar
Ricardo Avila - VM-spelare för Panama är på g till IFK.

https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2018/07/31/uppgifter-bomben-vm-spelare-till-blavitt/
Citera
2018-07-31, 20:01
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Andra som vill dra är Hamad och Milosevic.
Milosevic stannar nog säsongen ut för att lämna efter säsongen. Kommer, likt Pontus Jansson, återvända till Allsvenskan om några år som en bättre fotbollsspelare.

Intressant dock om ett eventuellt Champions League-kval kan locka honom till att fortsätta. Dock får vi tillbaka Nyholm på mittbacken och Ekstrand är förhoppningsvis redo att konkurrera till nästa års försäsong.

Hamad lär också stanna, vilket även Kristoffer Olsson har bekräftat att han kommer göra. Har kanske redogjorts i denna tråden tidigare, inte hunnit läsa.
Citera
2018-07-31, 20:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Vad baserar du detta på mer än att han spelat i Hammarbaj innan? Är han ens uttalad bajare? Vad gör han i ÖSK då efter Turkiet sejouren?
”- Det är kul att göra mål och vi behövde poängen, men jag har fortfarande känslor för Hammarby. Så det var tråkigt och kul. Kul för mig och mitt lag, men jag förstår Hammarbyfansen också, säger Besara.”

Jingblad valde att ej ta in honom. Han ville till Bajen då och trodde han skulle till oss då.

Verkar vara vi som inte är intresserade och då kanske det blir dif.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in