Ryktas om att ca 10 medlemmar/prospects är nere i Frankrike tillsammans.
Får mig att undra lite om de använder nyanlända desperata människor nu för att göra business på kontinenten?
Eller så är det något run eller annan festlighet där det är närvaroplikt på. Allt handlar ju faktiskt inte om kriminalitet inom dessa klubbar även fast dom sorterar under Org.Brott.
Haha hur har det gått med snubben som blåst halva Bandidos på Facebook? Hahaha garvade hjäl mig när jag hörde det... Personen ska ha kontaktat Bandidos medlemmar via fb och låtsats vara en Bandidosmedlem som är i knipa och behöver pengar och pengarna ska skickas i paysafecard vilket är en kod laddad med pengar och som inte går att spåra så lätt 😂😂 handlade om 1000-2000 kr åt gången men att man kan gå på blåsningen visar vilka tjackisar Bandidos är
Haha hur har det gått med snubben som blåst halva Bandidos på Facebook? Hahaha garvade hjäl mig när jag hörde det... Personen ska ha kontaktat Bandidos medlemmar via fb och låtsats vara en Bandidosmedlem som är i knipa och behöver pengar och pengarna ska skickas i paysafecard vilket är en kod laddad med pengar och som inte går att spåra så lätt 😂😂 handlade om 1000-2000 kr åt gången men att man kan gå på blåsningen visar vilka tjackisar Bandidos är
Händelsen är känd bland kriminella över hela landet då dom flesta känner varandra via kåken och affärer osv. I Malmö är ett 30-40 tal personer som blivit blåste under 3 års tid samma metod och nyligen har gått det rykten om dom jag nämnde tidigare. Jag vill veta om det är samma person el till o med personer. Det kanske är en trend i varje stad men mycket tyder på att det är samma person/er.
Händelsen är känd bland kriminella över hela landet då dom flesta känner varandra via kåken och affärer osv. I Malmö är ett 30-40 tal personer som blivit blåste under 3 års tid samma metod och nyligen har gått det rykten om dom jag nämnde tidigare. Jag vill veta om det är samma person el till o med personer. Det kanske är en trend i varje stad men mycket tyder på att det är samma person/er.
Kanske inte så många som pratar om det då dom kanske känner sig korkade för att ha skickat pengar till okända personer?
Ja du har en poäng där.. men samtidigt så har många kriminella gått ut med status på FB efteråt och varnat sina fb-vänner för blåsningen och att någon utger sig för att vara dom. Daniel Maiorana,Walle Haddad, Umit resturangmaffian, Mike Ghebru Lejonen, Handfull Bandidos och HA medlemmar för att nämna några. Finns många många fler
Sicka pissluffare.
Hur fan kan man vara så in i helvete korkad att man skickar deg till en okänd person som påstår sig vara medlem?
Fan, har de inte ens koll på vilka som är med i klubben? Neee inte så förvånad faktiskt, de tar ju in papperslösa afghaner som skall springa deras ärenden, så som sagt inte förvånad
By the way, om det stämmer att man skickat 10 man till ett run nere i Europa så är det ju fan pinsamt, 10 man varav en del inte ens är fullvärdiga. Hur många buttyboys är med i afghanutnytjar klubben i Sverige? Och så skickar man 10 man