2018-07-26, 15:30
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Ryktas om att ca 10 medlemmar/prospects är nere i Frankrike tillsammans.

Får mig att undra lite om de använder nyanlända desperata människor nu för att göra business på kontinenten?
Eller så är det något run eller annan festlighet där det är närvaroplikt på. Allt handlar ju faktiskt inte om kriminalitet inom dessa klubbar även fast dom sorterar under Org.Brott.
Citera
2018-07-26, 19:01
Medlem
Citat:

Får mig att undra lite om de använder nyanlända desperata människor nu för att göra business på kontinenten?

Bmc european run går av stapeln denna vecka. Därför är de på plats.
Citera
2018-07-27, 15:20
Medlem
Haha hur har det gått med snubben som blåst halva Bandidos på Facebook? Hahaha garvade hjäl mig när jag hörde det... Personen ska ha kontaktat Bandidos medlemmar via fb och låtsats vara en Bandidosmedlem som är i knipa och behöver pengar och pengarna ska skickas i paysafecard vilket är en kod laddad med pengar och som inte går att spåra så lätt 😂😂 handlade om 1000-2000 kr åt gången men att man kan gå på blåsningen visar vilka tjackisar Bandidos är
Citera
2018-07-27, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Haha hur har det gått med snubben som blåst halva Bandidos på Facebook? Hahaha garvade hjäl mig när jag hörde det... Personen ska ha kontaktat Bandidos medlemmar via fb och låtsats vara en Bandidosmedlem som är i knipa och behöver pengar och pengarna ska skickas i paysafecard vilket är en kod laddad med pengar och som inte går att spåra så lätt 😂😂 handlade om 1000-2000 kr åt gången men att man kan gå på blåsningen visar vilka tjackisar Bandidos är
Är det ytterligare någon som hållit på med det?
Du har i andra trådar påtalat detta och namngett personer som blåst folk via FB med Paysafe, rör det sig om samma eller är detta vanligt förekommande bland de kriminella du känner?
(FB) Skottlossning i Rosengård, Malmö 2018-07-16, en avliden
(FB) Skottlossning i centrala Malmö - 3 döda, flera skadade (2018-06-18)
Citera
2018-07-27, 16:14
Medlem
Händelsen är känd bland kriminella över hela landet då dom flesta känner varandra via kåken och affärer osv. I Malmö är ett 30-40 tal personer som blivit blåste under 3 års tid samma metod och nyligen har gått det rykten om dom jag nämnde tidigare. Jag vill veta om det är samma person el till o med personer. Det kanske är en trend i varje stad men mycket tyder på att det är samma person/er.
Citera
2018-07-27, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Händelsen är känd bland kriminella över hela landet då dom flesta känner varandra via kåken och affärer osv. I Malmö är ett 30-40 tal personer som blivit blåste under 3 års tid samma metod och nyligen har gått det rykten om dom jag nämnde tidigare. Jag vill veta om det är samma person el till o med personer. Det kanske är en trend i varje stad men mycket tyder på att det är samma person/er.
Kanske inte så många som pratar om det då dom kanske känner sig korkade för att ha skickat pengar till okända personer?
Citera
2018-07-27, 16:52
Medlem
Ja du har en poäng där.. men samtidigt så har många kriminella gått ut med status på FB efteråt och varnat sina fb-vänner för blåsningen och att någon utger sig för att vara dom. Daniel Maiorana,Walle Haddad, Umit resturangmaffian, Mike Ghebru Lejonen, Handfull Bandidos och HA medlemmar för att nämna några. Finns många många fler
Citera
2018-07-27, 21:22
Medlem
Haha berätta om den där Sebbe? Vad hände och varför
Citera
2018-07-28, 09:18
Medlem
Sicka pissluffare.
Hur fan kan man vara så in i helvete korkad att man skickar deg till en okänd person som påstår sig vara medlem?
Fan, har de inte ens koll på vilka som är med i klubben? Neee inte så förvånad faktiskt, de tar ju in papperslösa afghaner som skall springa deras ärenden, så som sagt inte förvånad
Citera
2018-07-28, 12:23
Medlem
By the way, om det stämmer att man skickat 10 man till ett run nere i Europa så är det ju fan pinsamt, 10 man varav en del inte ens är fullvärdiga. Hur många buttyboys är med i afghanutnytjar klubben i Sverige? Och så skickar man 10 man
Citera
2018-07-29, 00:55
Avslutad
Citat:

Lär vara många er än så! Både från BMC och R&G .... Nationalen antar jag?
Citera
2018-07-30, 10:36
Medlem
Nu finns Bandidos i Skara på riktigt.

Probationary charter blev dem på nationalrun.

Grattis eller vad säger man🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in