Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Det är svårt att svara på dina inlägg LimeTime, eftersom du lätt "misstolkar" vad andra skriver.
Ett värre problem är att du och flixa81 verkar vilja skapa trådsanningar för att förbättra er position i någonting ni verkar uppfatta som en debattävling. Om ni har svårt att övertyga andra om er uppfattning att SD är GM så kan ni inte lösa problemet genom att föra in egna uppgifter "från källa med insyn i utredningen".
Ni kanske vinner kortsiktiga debattmässiga fördelar genom att skapa trådsanningar om att mobilen inte skall ha hittats, eller att någon skall ha sett SD på platsen, men det försvårar för oss andra som vill kunna bilda oss en uppfattning utifrån korrekt och pålitlig information.
Återigen inget svar på frågan. Precis som jag misstänkte.
Det är svårt för mig att misstolka något som du inte ens klarar av att svara på, tycker du inte?!
Jag håller SD som trolig gärningsman just nu, det har du rätt i. Skulle information framkomma som pekar åt ett annat håll så har jag inga problem att skifta fokus. Har du?
Att jag skulle se det här som en debatttävling är enbart ett påhitt från dig. Som inte stämmer.
Vad det gäller att skapa trådsanningar så har min ambition aldrig varit att skapa sådana. Det står dig fritt att välja vilka uppgifter du tror på. Att du inte tror på mina har du gjort tydligt från start. Du tyckte till och med att jag ”kunde gett fan i att skriva” när jag inte ville röja min källa.
Sluta upp med att förklara din ovilja att redogöra för dina argument genom att vända det till något som skulle ligga hos mig. Jävligt lågt. Ta du ansvar för ditt. Så tar jag ansvar för mitt.