2018-07-28, 21:07
Medlem
Det kommer att bli krig långt innan vi når 2066...
2018-07-28, 21:13
Medlem
Gabriel2017s avatar
Jag tror att det kommer gå fortare! Men innan dess så hinner Vi byta ut Vår regering samt byta ut EU.
En stor del av våra politiker vill inte Svenskarnas väl, för dem är det FN och EU som är viktigare. Rösta bort dem, det kan man göra.
2018-07-28, 22:06
Bannlyst
Svenska folket har i många år röstat för att utrota Sverige för alltid. Oslo har muslimsk majoritet redan 2026. Allahu Akbar!
2018-07-28, 22:14
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edmonton
Svenska folket har i många år röstat för att utrota Sverige för alltid. Oslo har muslimsk majoritet redan 2026. Allahu Akbar!

"Den mest brottsaktiva gruppen, män 15 – 44 år, utgörs numera till en dryg tredjedel av män med utländsk bakgrund. I de större städerna är deras andel i gruppen ännu högre och utvecklingen har rusat sedan millennieskiftet.

I Stockholm och Göteborg är de runt 44 procent, i Malmö drygt 55 procent, i Södertälje 66,5 och Botkyrka 71,5 procent, men även i städer som Helsingborg, Eskilstuna, Borås och Västerås utgör de runt mellan 40 – 50 procent av gruppen män 15 – 44 år."

https://detgodasamhallet.com/2018/05/24/gastskribent-gunnar-sandelin-sveriges-stora-demografiska-forandring/
2018-07-28, 22:21
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockholmspendeln
Är det verkligen så illa ? Hemskt i sådana fall.

Det är värre än vad raporten anger. Vinner S&M i detta val och bildar regering så kommer portarna för anhöriginvandringen att öppnas fort som ögat då det redan finns mängder som väntar på att komma in i landet som anhöriga till de som redan beviljats uppehållstillstånd.

Att man inte tar in dem nu i någon större utsträckning beror förståss på att det är valår.
Men efter valet så kommer fördämningen att öppnas på vid gavel och 1 blev 4 eller 6 st istället i form av familjemedlemmar.

Årtalet för Svenskarna att bli en minoritet kommer då att hamna på år 2025-30 istället.

Så goda tider stundar för de sossar och moderater som vill utrota Svenskheten i landet och skänka bort fosterlandet till Islam.
2018-07-28, 22:47
Medlem
Med nuvarande takt lär svenskar vara minoritet långt innan 2066. Omkring år 2050 låter mer rimligt. Man är ju fan redan nu minoritet i många offentliga miljöer.
2018-07-28, 23:21
Medlem
Feministernas avatar
Jag tror inte att våran välfärd räcker så speciellt många år till å försörja de mahamudanska männen. Snart är nog grisfesten över för dom där kvinnoförtryckande lycksökarna. Det ska bli skönt att se när dom reser hem igen.
2018-07-28, 23:29
Medlem
Så sent?
Den där rödhåriga galningen i centern ska ju ha hit 30 miljoner bidragstagare till. Reinfeldt såg massor med platser där det bara var åker från sin flygande matta.

Om jag får killgissa lite så misstänker jag att dom etniska svenskarna kommer betala mest skatt oavsett hur få dom blir av totalen i Sverige.
Låter bra och rättvis.
2018-07-29, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Det är värre än vad raporten anger. Vinner S&M i detta val och bildar regering så kommer portarna för anhöriginvandringen att öppnas fort som ögat då det redan finns mängder som väntar på att komma in i landet som anhöriga till de som redan beviljats uppehållstillstånd.

Att man inte tar in dem nu i någon större utsträckning beror förståss på att det är valår.
Men efter valet så kommer fördämningen att öppnas på vid gavel och 1 blev 4 eller 6 st istället i form av familjemedlemmar.

Årtalet för Svenskarna att bli en minoritet kommer då att hamna på år 2025-30 istället.

Så goda tider stundar för de sossar och moderater som vill utrota Svenskheten i landet och skänka bort fosterlandet till Islam.

Portarna för anhöriginvandring står väl redan öppna? Jag får det efter lite snabbt överslag till ca 35000 tills juni som är asylrelaterat inkl. anhöriga till asylanter. Det skulle ge 70 000. Detta var vad jag förstår innan afghanamnestin. En rätt stor svensk stad i år, igen. Och då har jag hoppat över alla andra grunder till uppehålstillstånd.
https://www.migrationsverket.se/download/18.4cb46070161462db113174/1530528195535/Beviljade_uppeh%C3%A5llstillst%C3%A5nd_2018.pdf

Skulle vilja påstå att det tuffar på som vanligt med massimmigrationen trots att det är val.
2018-07-29, 00:48
Medlem
Socialdemokratiska Muslimpartiet har verkligen förstört Sverige. Skrämmande det som har skett och sker. Rena landsförräderiet.

Frågan är varför man vill ge bort Sverige till araber och utrota svenskarna.
2018-07-29, 00:56
Medlem
Frågan är om inte etniska svenskar är en minoritet redan idag. Siffrorna från etablissemanget är nedskrivna för att få folk att vara lugna och inte göra uppror. 2066 är ett skämt.
Senast redigerad av Delvest 2018-07-29 kl. 01:01.
2018-07-29, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delvest
Frågan är om inte etniska svenskar är en minoritet redan idag. Siffrorna från etablissemanget är nedskrivna för att få folk att vara lugna och inte göra uppror. 2066 är ett skämt.

Inte i minoritet kanske men jag tror helt klart att siffrorna kan vara nedskrivna, baserat på mina egna högst subjektiva upplevelser. Kan ju vara så kanske att invandrare är ute mer också men mitt intryck är att invandrare redan idag kanske utgör så mycket som 30% av befolkningen. Överallt överallt överallt tycker jag mig se invandrare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in